Siis onko 50-vuotisjuhlat joku yleinen, melkein pakollinen juttu?
En ole ajatellutkaan sellaisia järjestää. Olen introvertti ja viihdyn itsekseni. En todellakaan usko, että joku olisi oven takana kukkapuskan kanssa, kun en pidä yhteyttä sukulaisiinkaan. Harkitsen, että kiellänkö töissäkin asian julkistamisen, koska en keksi mitä ihanaa juhlimisessa olisi?
Kommentit (4)
50-vuotiaana ei ole enää mikään pakollista. Teet just niinkuin haluat. Mä olin omana 50-vuotispäivänäni maapallon toisella puolella, enkä juhlinut. Vastasin tekstareihin vaan että kiitos.
Huhuu? Pitääkö sukulaiset tämmösestä siis jotain kirjaa, että tietävät paljonko edes täytän? Eikö viiskymppisten juhlinta ole vähän vanhanaikaista pönöttämistä? Puuttuu vaan että annettais joku kylän viiri tai rannekello lahjaksi :D
Nykyään on tosi paljon vähentynyt. Yli puolet jättää pitämättä. Tai pitää vain ihan läheisilleen kakkukahvit. Ei nykyään ole tapana mennä kutsumatta mihinkään, joskus ennen oli.
Aika yleistä on, että ne jotka haluavat juhlia, järjestävät pirskeet. Mutta ne jotka eivät halua, eivät niin tee. Omalla työpaikalla suurin osa haluaa juhlat, minä en halunnut. Työkaverit antoivat minulle lahjan ja myös firma muisti. Minä olin synttärin aikaan vapaalla, joten en vienyt kakkuakaan.