Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikaystävä puhui äidilleen soittaessa minusta exänsä nimellä

Vierailija
18.09.2016 |

Sanoi "Me ollaan tässä nyt Jaanan kanssa kauppaan menossa" vaikka nimeni ei ole lähellekään Jaanaa. Voiko tämän antaa anteeksi? Olemme kuitenkin seurustelleet yli vuoden.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uskalla kertoa äidille eronneensa Jaanasta vai oliko se vahinko?

Vierailija
2/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa äiti ei tiedä että jaana on jatkanut matkaa :D ootko varma ettet oo jossain kulississa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex-poikaystävä muutaman kerran mokaili samantyylisesti, että arkisissa tilanteissa kutsuikin minua nimellä laura. No en ole laura ja haluan, että muistetaan kenen kanssa on liikenteessä. Ekan kerran tapahtuessaan päätin unohtaa, koska joskus voi lipsahtaa. No jossain vaiheessa tuli päätös, etten ole enää hetkeäkään laura ja palatkoon hänen luokseen, jos niin ikävöi.

Vierailija
4/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja ex:n erosta on yli 10-vuotta JA silti joskus lipsautan miehen nimen..

En edes kaipaa häntä millään tavalla, ole missään yhteydessä tai muutakaan. Tuskin edes tunnistaisin jos kadulla kävelisi vastaan.

En osaa sanoa kuinka näin voi juurtua joku nimi mieleen vaikka elämä on mennyt eteen päin.

Tuntuuhan se varmasti toisesta pahalle.. Mutta ei pidä olla niin kriittinen jos vahinkoja sattuu. Kaikile sattuu vahinkoja. Jos se olisi jatkuvaa ja sinua verrattaisiin ex kumppaneihin niin sitten pitäisi harkita suhteen laatua tarkemmin, ettet vaan sitten tuhlaa omaa aikaa miehen kanssa ei ole käsitellyt entistä lopuun asti.

Vierailija
5/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama käynyt meilläkin. Mies puhui äitinsä kanssa puhelimessa ja sanoi, että ollaan Sarin kanssa liikenteessä. Korjasi kyllä heti, että, eikun Sannan.

Toisen kerran sanoi minua Sariksi, kun suuttui minulle jostakin ja rupesi huutamaan jotain.

Olen antanut olla, kun kuuleman mukaan se Sari oli ihan hirviö, joten tuskin kaipaa sitä.. Toisaalta ei ole kiva ajatus, että vihastuspäissään yhdistää minut siihen henkilöön..

Vierailija
6/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi puhunkin naisesta aina muijana. Ei voi käydä tuollaista

Vierailija
7/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi. Olen asunut yhdessä parhaimman miehen kanssa, jonka tiedän. Silti kesällä sanoin vahingossa ex- miehen nimen, kun puhuin arkisesta asiasta. Enkä koskaan rakastanut exääni kuten rakastan nykyistäni.