KIINNOSTUNUT TYTTÄRENI POIKAYSTÄVÄSTÄ?!
Hei!
Olen vähän päälle nelikymppinen nainen ja 16-vuotias tyttäreni seurustelee. Olen viimeaikoina pistänyt merkille, että hänen poikaystävänsä näyttää ikäistään vanhemmalta ja jotenkin enemmän miehekkäältä kuin muut tyttäreni ystävät. Hän on aika pitkä ja tummaverikkö. Olen huomannut välillä ajatusteni hänestä muuttuvan tuhman puoleisiksi. En silloin ajatellut siitä paljoa, mutta eilen itsetyydytin ja ajattelin häntä. Olen myös nähnyt erilaisia unia hänestä. Olen naimisissa tyttäreni isän kanssa. Minua hävettää ja tämä tuntuu todella hämmentävältä. Onko kellään samantapaisia kokemuksia tai vinkkejä tilanteeseeni? APUA!
Kommentit (40)
Tuskin kauheasti mitään voit tehdä. Ei kannata runkatessa ajatella jätkää, voi pahentaa tilannetta. Menee varmaan ajallaan ohi.
Saahan sitä ihminen fantasioida vaikka naapurin aasista. Kunhan pysyy oman pään sisällä.
Olet aikuinen ihminen, unohda koko juttu ja anna tyttäresi seurustella rauhassa pojan kanssa. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä tai kohtalokasta. Tunteita ja haluja tulee ja menee, mutta aikuinen osaa ajatella nenäänsä pidemmälle.
No laitoit sitten oikein koko nimelläsi tuon viestin ? Kohta on tyttäresi tiedossa....
Ainahan voi ihastua.Mutta jääköön siihen.
Aamun naurut. Ei sulta rohkeutta puutu, mutta missä sun aivot on?
Sanna Pirkkomaa nyt kannattaa fantasioida vähemmän ja keskittyä omaan tekemiseen
Vierailija kirjoitti:
Aamun naurut. Ei sulta rohkeutta puutu, mutta missä sun aivot on?
Sannan mies voi taas olla ylpeä vaimostaan.
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta huomenta..
Samaa kyllä epäilen vahvasti.
Annat mennä vaan, kyllä se poikakin tykkää ja varmaan saa parempaa kyytiä sinulta, kuin teinitytöltä.
Voi Sanna minkä teit ;). Nyt KOKO suomi tietää sinun fantasian.
Veikkaan että Herra Pirkkomaalla ei ole tylsää hetkeä elämässä. Sanna vaimo pitää siitä huolen, oli Porvoosta tai ei.
Kirjotit, että sinua hävettää. No sietääkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi Sanna minkä teit ;). Nyt KOKO suomi tietää sinun fantasian.
Sanna tahtoo panna.
Jaa-a Sanna siellä vain itsetyydytystä harrastetaan. Kivat sulle :D
Pane sitä.