Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, ettei poikaystäväni rakasta minua.

Vierailija
17.09.2016 |

Ollaan oltu yhdessä 15-vuotiaista saakka. Olemme nyt molemmat 20-vuotiaita ja asumme yhdessä. Monet ystäväni ovat sanoneet aina, että olen aivan liian kiltti kaikille ja nyt tuntuu, että olen myös poikaystävällekin. Kyllä, hän sanoo aina rakastavansa minua, mutta vain jos itse sanon ensin. Hän ei tule halaamaan, minun pitää mennä itse. Teen ruokaa kotona hänelle joka päivä, ja sunnuntaisin aamupalan sänkyyn. Pidän hyvää huolta ulkonäöstäni, mutta olemme joutuneet sopimaan, etten tee itselleni mitään, ellen kerro hänelle ensin. Hankin vasta nenärenkaan, ja hän ei raivostunut, mutta oli hermona, koska en kertonut hänelle ensin, joka mielestäni on outoa. Ei kuitenkaan ole kyseessä mikään maailmanlopun tilanne.

Minulla on kova ahdistuneisuushäiriö ollu yläasteikäisestä saakka ja saan helposti paniikkikohtauksia. Joskus mitättömistä asioista. Harvoin poikaystäväni on lohduttanut, ja ennen kuin asuimme yhdessä, soitin hänelle ahdistuessani, itkin ja sanoin, että halusin vaan jutella. Hän useasti joko löi luurin kiinni tai ei vastannut ollenkaan. Hän ei ole pitkään aikaan tehnyt mitään minua varten, ja se kuulostaa todella itsekkäältä ajattelulta, mutta en paljoa pyytäisi. Sana "kiitos" voi merkitä minulle todella paljon. Tai se, kun tulee töistä ja tulee antamaan minulle halin ja kysyy, miten päivä on mennyt. En ole pyytelemässä mitään suuria juhlia tai muuta vastaavaa. Enhän erityisesti porukkaa tunne, muuta kuin poikaystäväni.

Vielä, kun asuin kotona vanhempieni kanssa, he hokivat minulle kuinka olen onnekas, että minulla on poikaystäväni, koska toista en voi saada vaikka kuinka yrittäisin. (en ikinä ole ollut mikään todella kaunis, ja tiedän sen hyvin itsekin). Tämä ajatus on nyt ilmeisesti jäänyt päälle, ja oikeasti välillä tuntuu, etten halua sanoa poikaystävälleni mitään, en halua, että hän jättää minut. Samalla kyllä tuntuu, että hän ei rakasta minua. Hänellä on aina ollut kavereita paljon enemmän kuin minulla, ja jaksaa jutella muille naispuolisille ystävilleen enemmän kuin minulle. Monesti häivyn kuvioista ja annan hänen olla ystäviensä kanssa, koska en sovi porukkaan. Kaikki akateemisia opiskelijoita, itse olen käytännön ystävä ja opiskellut kosmetologiksi, ja kampaajan uraa harjoittelen samalla. En tunne itseäni yhtä hyväksi kuin he, tuntuu jotenkin vähemmän älykkäältä ja ulkopuoliselta koko ajan.

Tosi monet tytöt flirttaavat poikaystäväni perään, ja uskon, että hän ei kuitenkaan ikinä ole pettänyt minua, ei hän niin tekisi. Tämä kuitenkin häiritsee minua. Poikaystäväni ei ole pitkään aikaan kehunut minua, sanonut söpöksi tai kauniiksi, tai edes kiittänyt. Tuntuu pahalta. Ei hän ikinä ole minua hirveästi haukkunut. Joskus on sanonut tyhmäksi, ja sanonut, että olisin kauniimpi jos pudottaisin painoa (vaikka painoindeksini on jotain n. 20-21, en ole lihava). Haluaisin kovasti tutustua uusiin ihmisiin, mutta olen todella todella ujo, ja itsetuntoni on huono. Ehkä valitan turhaan, mutta hiljalleen alkaa tuntua, että poikaystävääni ei enää kiinnosta olla minun kanssani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan juttele asiasta sille?

Vierailija
2/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehutko sitä? Miksi pitäisi olettaa kehuja jos ei kehu itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että et ole antanut poikaystäväsi panna kakkoseen.

Vierailija
4/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuitko sitte hänen ulkonäköönsä vai miksi oikein päädyit yhteen hänen kanssaan?

Tässä se taas nähdään ettei ne komeat miehet ole niitä täydellisiä miehiä.

Vierailija
5/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä pitäisi kertoa omalle rakkaalle et mitä tekee kehollaan ennen kuin tekee sen. Etenkin kun miehille nyt tuo ulkonäkö on aika iso juttu. Muistat seuraavalla kerralla. 

Vierailija
6/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuitko sitte hänen ulkonäköönsä vai miksi oikein päädyit yhteen hänen kanssaan?

Tässä se taas nähdään ettei ne komeat miehet ole niitä täydellisiä miehiä.

Ihastuin persoonaan alun perin, koska meillä on aika paljon samoja mielenkiinnon kohteita. Alussa hän oli tosi ihana. On mielestäni komea, mutta on rehellisesti sanoen hieman ylipainoa ja ollut paha akne, joten ei ehkä mikään Calvin Klein - malli kyseessä. Kuitenkin komea mielestäni. 

- AP

Vierailija
7/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihq, teinien huolia.

Vierailija
8/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille? Se on ainoa oikea järkevä keino muuttaa tilannetta.Sano vaikka että olisi kiva kuulla joskus kiitos ja tuntea olonsa arvostetuksi. Ei ole liikaa vaadittu. Ja siis mikä tämä juttu oli että vanhempasi sanoivat ettet muka saisi toista poikaystävää? Kuulostaa aika törkeältä. En usko että se on totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme