Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet ihmiset huonoja kuskeja

Vierailija
17.09.2016 |

" Olen tehnyt vuosien ajan empiirisia havaintoja että jos joku auto ajaa erittäin hiljaa, holtittomasti, epävarmasti, poukkoillen , vauhtia muutellen, niin ehkä jopa 7/10 kuskina on lyhyt ihminen.

Kertooko tuo mitään muuta kuin että minun tarkkaavaisuuteni liikenteessä kohdistuu vääriin asioihin ? "

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vammaisesti kirjoitettua suomea.

Vierailija
2/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

F1 kuskit taitaa olla aika lyhyitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytkö vetämässä ne kuskit ulos ja mittaan pituuden?

Vierailija
5/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tänään huutonetin keskustelupalstalla. Sitä minäkin ihmettelin, että mistä voi vieressä ajaessa tietää minkä mittainen kuski toisessa autossa on, mutta ilmeisesti heilläpäin on läpinäkyviä autoja.

-ap

Vierailija
6/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karting- ja formulakuskeista samassa keskustelussa:

" Ja he ovatkin..

... älynneet siirtyä suljetuille ajopaikoille.

Toisaalta heidän autonsa on myös rakennettu sen mukaan että kuskit ovat lyhyitä, toisin kuin nämä normi henkilöautot joissa lyhyillä näyttää olevan vaikeuksia usein hahmottaa tapahtumia ja/tai kyetä suoriutumaan ns. normaalilla ajotavalla. "

Vierailija
7/8 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus (mun tapauksessa lyhyys)  ei vaikuta kognitiivisiin kykyihin. Penkki on säädettävä, autossa on vakkari ja sitä käytän. Ajan vuodessa motarilla kymmeniä tuhansia kilometrejä säällä kuin säällä, vauhtia  on rajoitusten mukaan. Pituutta hieman enemmän kuin vaahtosammuttimella.

Vierailija
8/8 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus (mun tapauksessa lyhyys)  ei vaikuta kognitiivisiin kykyihin. Penkki on säädettävä, autossa on vakkari ja sitä käytän. Ajan vuodessa motarilla kymmeniä tuhansia kilometrejä säällä kuin säällä, vauhtia  on rajoitusten mukaan. Pituutta hieman enemmän kuin vaahtosammuttimella.

Tuota minäkin ihmettelin, että eikö ihmiset muka sitten säädä penkkejä ym sopiviksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi