Onko normaalia jos 20v mies seurustelee 30v naisen kanssa?
Eli siis mä olen 20v nuori mies ja mun tyttöystävä on 30v. Tyttöystäväni näyttää noin 23-25 vuotiaalta mutta on oikeasti 30v. Hänen vanhempansa ovat ok asian kanssa, mutta omani ovat sitä mieltä, että hän on "liian vanha". En vaa haluis eroo hänestä millään sillä olen niin palavasti rakastunut tähän naiseen ja en ole ikinä rakastanut ketään naista niin paljon kuin häntä. Seksikin on aivan ihanaa hänen kanssa. Meillä on yhdessä hauskaa ja mukavaa aina ja kerran kun kävelimme kauppakeskuksessa käsi kädessä ja pari ohimenevää nuorta naista sano tyttöystävälleni "Voi vittu mitä sä oot tommosen pikkupojan kanssa?" Vaikka mä oon yli 185cm!!! :(
Kommentit (26)
Seurustele ihan rauhassa vaan. Et ole edes kovin yksin tilanteesi kanssa. Hyvän ja pitkäaikaisen suhteen paras raaka-aine on hyvin eletty tämä päivä, ei ikäero. Keskity siihen. Ja jos arvonne ja muut asiat kohtaavat, asia on hienosti.
Vierailija kirjoitti:
On ok. Henkisesti kun on samalla tasolla niin toimii.
Joo, mutta aika surullista jos 30 v. on henkisesti parikymppisen tasolla.
Normaalisti kehittyneillä näin ei nimittäin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyse siitä, vaan siitä että hän näyttää ikäistään nuoremmalta.
ap
20 v mies on aika lapsonen vielä. Kokemusta on. Omanikäiset tuntuvat aika kakaroilta. Suurinosa asuu vielä äidin helmoissa kun itse taas oon jo pari vuotta ollu omillaan ja elättäny itteni. Mutta on poikkeuksia varmasti myös. Itse olen ikäisiä naisia kypsempi joten tottakai on niitä miehiä jotka on myös edellä. Itse olisin seksuaalisessa mielessä omanikäisistä kiinnostunut mutta parisuhteeseen en varmaan kykenis kun eivät edes osaa keskustella asioista ja niin kapeakatseinen näkemys maailmasta.
Kattelkaa miten etenee.
T. 20 v nainen
Tuttavani poika alkoi seurustella 17-vuotiaana reippaasti yli parikymppisen tytön kanssa. Nyt ovat olleet vuosia naimisissa ja lapsiakin on. Uskon, että selittävä tekijä hyvälle suhteelleen on ollut yhteinen elämänkatsomus, hyvät ihmissuhteet, samansuuntaiset tavoitteet, mutta ennen kaikkea hyvä käytös toisiaan kohtaan. Huonot sanat ovat usein ne, jotka tekevät eron, ei ikäero tai vauraus tms.
Vierailija kirjoitti:
20 v mies on aika lapsonen vielä. Kokemusta on. Omanikäiset tuntuvat aika kakaroilta. Suurinosa asuu vielä äidin helmoissa kun itse taas oon jo pari vuotta ollu omillaan ja elättäny itteni. Mutta on poikkeuksia varmasti myös. Itse olen ikäisiä naisia kypsempi joten tottakai on niitä miehiä jotka on myös edellä. Itse olisin seksuaalisessa mielessä omanikäisistä kiinnostunut mutta parisuhteeseen en varmaan kykenis kun eivät edes osaa keskustella asioista ja niin kapeakatseinen näkemys maailmasta.
Kattelkaa miten etenee.
T. 20 v nainen
Asutaan yhdessä ja ollaan työelämässä molemmat. Itse seurustelin ennen tätä suhdetta omanikäisen tytön kanssa mutta se suhde oli todella huono. Meillä ei ole suhteessamme ikä ollut ongelma ja tyttöystäväni sanoikin että ikä on vain pelkkiä numeroita.
ap
ap
Mulle kelpaisi ainakin parikymppinen jäbä ja olen sen verran nuoremman kanssa joskus ollutkin. :3
N28
Aikooko nainen hankkia lapset? Jos aikoo, sun olis hyvä päättää suhde, jos et 10 vuoden sisällä aio isäksi. Naisen lisääntymiskyky heikkenee iän myötä ja olisi sääli, jos suhde kariutuukin myöhemmin ja hän jää lapsettomaksi loppuiän.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko nainen hankkia lapset? Jos aikoo, sun olis hyvä päättää suhde, jos et 10 vuoden sisällä aio isäksi. Naisen lisääntymiskyky heikkenee iän myötä ja olisi sääli, jos suhde kariutuukin myöhemmin ja hän jää lapsettomaksi loppuiän.
Kyllä me varmaan aiotaan joskus myöhemmin. Enkä missään nimessä halua päättää suhdettamme, sillä hän on mun elämäni nainen. Molemmat ollaan aivan rakastuneita toisiimme ja jostain syystä ei olla ikinä edes riidelty, oiskohan siks kun hän on maailman ihanin nainen <3 :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyse ole lähinnä yksilöstä, eikä iästä. Jotkut ovat fiksumpia 15-vuotiaana, kuin toiset koskaan.
Yleensähän mies on naista vanhempi ja naiset yleensä kiinnostuvat itseään vanhemmista miehistä, mutta onhan se pitkää parisuhdetta ajatellen parempi noin päin, koska naiset elävät keskimäärin pidempään ja siten ne vaivat alkavat tulemaan lähempänä toisiaan, eikä kummallekaan välttämättä tule sellaista fiilistä, että olisi toisen hoitaja.
Joka tapauksessa jos suhteessa on hyvä olla, niin ei siitä kannata karkuunkaan juosta. Tosin kannattaa muistaa se, että jos lapsia haluat tehdä, niin ne kannattaisi tehdä pian. Lasten vammaisuuden todennäköisyys kasvaa merkittävästi, kun nainen vanhenee. Itseasiassa tilastojen valossa mitä nuorempi nainen on, niin sitä terveempiä lapsia hän todennäköisesti synnyttää.
Minusta parisuhteen tärkein asia on se, että kummatkin tykkäävät toistensa seurasta. Hyväksyvät niin hyvät kuin huonot puolensa ja jaksavat olla ja katsoa toisiaan useamman vuoden. Kyse kun on kuitenkin täysi-ikäisistä ihmisistä, jotka vastaavat omasta elämästään. Jos toiset katsovat kieroon on vika ihan niissä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta parisuhteen tärkein asia on se, että kummatkin tykkäävät toistensa seurasta. Hyväksyvät niin hyvät kuin huonot puolensa ja jaksavat olla ja katsoa toisiaan useamman vuoden. Kyse kun on kuitenkin täysi-ikäisistä ihmisistä, jotka vastaavat omasta elämästään. Jos toiset katsovat kieroon on vika ihan niissä.
Hyvin sanottu!
ap
No ei todellakaan ole mitään epänormaalia, tuo nyt ei ole vielä edes paha ikäero.
Jos rakastat tyttöystävääsi ja olet onnellinen hänen kanssaan, niin täysin turha miettiä tuollaista. Jos sinua taas itseäsi hämää teidän ikäeronne, niin ehkä teidän ei pitäisi olla yhdessä. Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni.
Hyvä ikäero.Nainen elää kauemmin ja puolisot saavat viettää vanhuuttaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaisi ainakin parikymppinen jäbä ja olen sen verran nuoremman kanssa joskus ollutkin. :3
N28
Mee tonne yläasteelle töihin :3 sieltä saat jonkun söpön toyboyn itelles :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattelkaa miten etenee.
T. 20 v nainen
Asutaan yhdessä ja ollaan työelämässä molemmat. Itse seurustelin ennen tätä suhdetta omanikäisen tytön kanssa mutta se suhde oli todella huono. Meillä ei ole suhteessamme ikä ollut ongelma ja tyttöystäväni sanoikin että ikä on vain pelkkiä numeroita.
ap
ap
No, sinä olet satuolento. Oikeasti näitä pareja on ja lienee ok.
Haatsu kirjoittaa miehenä, kun selvästi olet nainen.
Jospa te olette älli ja tälli tai sitten olet ällitälli. 🎭