En välitä kalliista kosmetiikasta, merkkilaukuista, vaatteista, juhlimisesta tai pinnallisesta ihmissuhdedraamasta.
Elämässä on paljon paljon tärkeämpiä ja aidompia asioita kuin pinnallinen hömpötys. Kysymyksiä ja ajatuksia?
N21
Kommentit (11)
Helevetin hyvä. Ihan kuin minä.
N38
Lisään etten välitä fitnesskulttuurista, oman kropan trimmaamisesta, facebookista, instagramista, selfieista, kulissielämän esittelemisestä.
Ei ap
Olet minun alter egoni kolmannessa polvessa!
Mitä vikaa on juhlimisessa? Häät, rippijuhlat, yo-juhlat, ystävän synttärit, voitto ottelussa ovat jonkun elämän huippuhetkiä ja olen mielelläni mukana juhlissa.
Huh huh, olet kyllä sellainen uniikki lumihiutale, että maailmassa ei ole ketään muuta kaltaistasi! Maapallon kaikki muut seitsemän miljardia ihmistä eivät mitään muuta mietikään kuin merkkilaukkuja ja juhlimista, mutta onneksi sinä teet poikkeuksen.
Tällaisia ihmisiä pitäisi olla enemmänkin. :)
Sama kuin ap ja 5. vastaaja. Huolehdin hygieniastani, pukeudun rennosti mutta siististi tilanteen mukaan, käyn töissä, vietän aikaa luonnossa, luen kirjoja jne.. suurin haaveeni on löytää rakastava mies, saada lapsia, omakotitalo, kotiäitiys, kotimaanmatkailu. Mutta en kelpaa kenellekään. Ilmeisesti olen liian tylsä ja mitäänsanomaton. Haaveilu on kuitenkin mahdollista 😊
Aika uniikkia tulla julistamaan poikkeuksellisuuttaan Suomen suosituimmalle ja pinnallisimmalle paskanjauhantapalstalle. Aaltoja!
Moi non plus