Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin aika isosti töissä koska mua neuvottiin väärin

Vierailija
15.09.2016 |

Pelkään että saan potkut, koska oon koeajalla. Pomo sano että ei haittaa että semmosta sattuu, mutta nyt mulla on sen silmissä tunari-leima? Se tietää että mua oltiin neuvottu väärin siinä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ainahan se on kaikki muitten vika.

Vierailija
2/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ainahan se on kaikki muitten vika.

Voi luoja. Tottakai uutena työntekijänä jos pyydän apua kokeneelta työntekijältä niin luotan että se neuvoo oikein.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK! No kuitenkin ruumit on hävitetty tai ne kadonneet lapset ovat ja pysyvät kateissa?

Vai tuliko ydinvoimalaitoksessa "pieni" kämmi reaktorin säätösauvat jumahti kiinni?

Vierailija
4/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet saanut väärät ohjeet niin kyllä kai väärin ohjeistanutta henkilöä on nuhdeltu?

Vai onko niin että itse vain ymmärsit väärin?

Vierailija
5/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne testas, tajuatko omilla hoksottimillasi. Et tajunnut

Vierailija
6/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olet saanut väärät ohjeet niin kyllä kai väärin ohjeistanutta henkilöä on nuhdeltu?

Vai onko niin että itse vain ymmärsit väärin?

En usko että on nuhdeltu tai että tullaan edes nuhtelemaan.

Vierailija
7/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, vastuu (perehdytys ja ohjeistus) on esimiehen/työnjohdon. Relaa. T. Työsuojeluvaltuutettu

Vierailija
8/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, vastuu (perehdytys ja ohjeistus) on esimiehen/työnjohdon. Relaa. T. Työsuojeluvaltuutettu

Tein tässä keikkaa, ei perehdytystä. Tunaroin, mutta olisi pitänyt oman ammattiosaamisen perusteella olla tunaroimatta. Voin tietysti syyttää esimiestä, mutta syytän itseäni.

ei ap

Vierailija
10/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa pelastaakin kivasti oman nahkansa saamalla "väärää opastusta".

Vierailija
11/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalle on sattunut tahallisia vääriä perehdytyksiä, jotta vanhempi työntekijä näyttäytyy korvaamattomana.

Vierailija
12/15 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä vastaajilla ole koskaan tullut eteen tilannetta, jossa kokenut työntekijä opastaa uutta työntekijää ihan päin seiniä? Nämä yleensä ovat ihmisiä, jotka joko tekevät kuinka heitä huvittaa (viis sovituista prosesseista) tai ihmisiä, jotka ovat jämähtäneet kiinni vanhoihin prosesseihin eivätkä jaksa perehtyä muutoksiin (vaan tekevät aina niin kuin on ennenkin tehty). Mulla on pari tällaista työkaveria ja palvelussa myös yksi uusi henkilö. Kiva siinä välillä oikoa ohjeistuksia, kun huomaa, että on opastettu päin seiniä...

Onneksi meidän vääristä prosesseista ei kukaan kuole tai joudu muutenkaan vaaraan...

Vierailija
13/15 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tein oikein kardinaalimunauksen koeajalla. Pomon kanssa saatiin homma selvitettyä eikä siitä sen enempää puhuttu.

Sanoin että olin käsittänyt ohjeet väärin enkä syyttänyt perehdyttäjää joka on työtoverini ja ihana ihminen.

Firmassa muutenkin käsitellään asiat yleisellä tasolla eikä syytetä yksittäistä henkilöä, tulee samalla epäselvät asiat informoitua kaikille.

Työntekijät myös vinkkaavat herkästi jos olet tehnyt jotain hassusti niin pomon ei tarvii edes huomata asiaa eikä puuttua siihen.

Vierailija
14/15 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo sinuun vaikuta, mutta kannattaa olla varuillaan sen neuvojan suhteen, koska voi olla että neuvoi tahallaan väärin. Osa vanhemmista työntekijöistä voi oikeasti pelätä että nuorempi ja fiksumpi vie hommat ja osa ihmisistä nyt vaan on kusipäitä.

Vierailija
15/15 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo sinuun vaikuta, mutta kannattaa olla varuillaan sen neuvojan suhteen, koska voi olla että neuvoi tahallaan väärin. Osa vanhemmista työntekijöistä voi oikeasti pelätä että nuorempi ja fiksumpi vie hommat ja osa ihmisistä nyt vaan on kusipäitä.

Juurikin näin. Tiedän henkilöitä, jotka neuvovat tahallaan väärin, jotta näyttäyisivät korvaamattomina firmalle ja saisivat savustettua nuoret, joilla on heitä enemmän osaamista, ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan