Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka soittelee Kuopiossa ovikelloja?

Vierailija
15.09.2016 |

Olen kotona viettämässä vapaapäivää ja kuuntelin, kun ensin naapureiden ovikellot soi ja sitten oli minun vuoroni. Menin sitten ikkunaan katsomaan niin kaksi ihan tavallisen näköiset mies ja nainen poistuivat rakennuksesta. Onko kuopiolaisia av-mammoja, jotka olisivat ovensa näille avanneet? :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mamut ne riellä rinkuttaa ja myy koiranpaskaa

Olisi varmaan pitänyt laittaa aloitusviestiin, että keski-ikäisen suomalaisen näköisiä ihmisiä olivat... Eivätkä näyttäneet kanniskelevan mitään myytävää mukana. Siksi ihmettelenkin!

Vierailija
2/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa tyypillistä kuopiolaista meininkiä. Sen sijaan,että avattaisiin ovi kurkitaan ikkunoista..sälekaihtimet ja verhot vaan heiluu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvastaa tyypillistä kuopiolaista meininkiä. Sen sijaan,että avattaisiin ovi kurkitaan ikkunoista..sälekaihtimet ja verhot vaan heiluu :D

No jaa, minusta tämä kuvastaa tyypillistä suomalaista meininkiä. :D muutin Kuopioon kuukausi sitten.

Vierailija
4/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eikö Kuopiossa ole muka av-mammoja? :(

Vierailija
5/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovat? Muut uskonnolliset järjestöt?

Miksi ette uskalla avata ovea nykyään? 

Vierailija
6/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, minusta tämä kuvastaa tyypillistä suomalaista meininkiä. :D muutin Kuopioon kuukausi sitten.

Ai miten niin? Minä ainakin avaan oven ja jos siellä on joku epämieluisa niin suljen sen. Se toimii kahteen suuntaan se ovi, tiiätkös.

Vierailija
7/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole koskaan uskaltanut avata ovea, ellen tiedä kuka siellä on eli joku sovittu tapaaminen. :D Ovisilmäkin puuttuu, pitäisi hankkia... Kerran olen uskaltanut avata oven ja siellähän oli tv-lupatarkastaja! Onneksi ei ollut tv:tä tuolloin. 

Vierailija
8/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkonen Tulliportinkadulta. Sitä voi epäillä aina ensimmäisenä, kun Kuopiossa tapahtuu jotain outoa.

Vierailija
9/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennuthan tuollaista yleensä tekee

Vierailija
10/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan avaisi ovea, jos ei ole sovittu tapaaminen? Ei siellä voi olla mitään minua koskevaa paitsi jos tiedän, että joku postipaketti on tulossa. Ainoa mahdollinen oven avaamisesta seuraava lopputulos on neutraali tai negatiivinen.

M35

Vierailija
11/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan avaisi ovea, jos ei ole sovittu tapaaminen? Ei siellä voi olla mitään minua koskevaa paitsi jos tiedän, että joku postipaketti on tulossa. Ainoa mahdollinen oven avaamisesta seuraava lopputulos on neutraali tai negatiivinen.

M35

Näin maaseudulla ihan normaalia, että ovi avataan. Parikin kertaa täysin tuntematon ihminen käynyt ystävällisesti ilmoittamassa, että onkos teidän lehmä/t karannut, kun ovat hieman oudossa paikassa ovat.

Vierailija
12/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin kuopiota? Sama sattui tänään särkilahdessa noin klo10.

Vierailija
13/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin kuopiota? Sama sattui tänään särkilahdessa noin klo10.

Saarijärvi A:lla.

Vierailija
14/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuommoiset arvoitukset selviää kun avaa oven. Aika usein se kellonsoittelija kertoo asiansa.

Nykyisin ei ole edes tv-lupatarkastajia joten miksi sitä ovea ei avaisi. Enimmäkseen siellä on jotain hihhuleita mutta esim. kaverilta oli joku alakerran nuori kaveri kerran puolen yön aikaan koittanut ostaa kondomia kun oli omat lopussa ja tyttö ei suostunut ilman...

Vierailija
15/15 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehovia.