Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä saa postimies paten (pk seutu)

05.03.2006 |

Eli poika hullaantunut täysin Postimies Pateen...laulaa laulua ja kattoo telkkarista... Mistä saisi ostettua " pehmo paten" pääkaupunkiseudulta. Onko kellään tullut vastaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko jo löytänyt, mutta kävin www.satuliisa.fi sivuilla ja he mainostivat että lelukuvaston kaikki tuotteet voi ostaa heiltä. Kuvastossa nimittäin oli mm. pehmo pate eli jos et ole löytänyt, niin laita heille kyselyä.

Vierailija
2/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös pate ja Tuomas Veturi in.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika uusi liike. Itse luin jutun tästä kaupasta jostain lehdestä, ja osasin sen perusteella mennä sinne.

Oli tosi kiva kauppa, ja hinnatkin ihan ok. Oli tosiaan paljon erilaisia hahmotuotteita, ostin meidän pojalle " Noddy" (Lelumaan Niksu)- sukat. Ja meidän parikuiselle tytölle paidan jossa lukee " Little treasure" .

Aion ehdottomasti käydä uudestaankin. Sieltä saa myös keskosvaatteita, ja ne vauvanvaatekoot meni mun mielestä usein painon mukaan. Lisäksi siellä oli valikoima juhlavaatteita, jonkunmoista pukua pojalle, röyhelömekkoja tytöille sekä kastemekkoja.

Laadusta en sitten tiiä, mutta ihan kiva kauppa oli. Toivottavasti ihmiset osaa mennä sinne, kun se on vähän " erikoisessa" paikassa

Vierailija
4/10 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelinako, oliko tuo vaatevalikoima laaja? Entä minkä hintaisia nuo Pate vaatteet olivat?

Täytyy laittaa taas yksi kauppa lisää kauppalistaan missä pitää käydä kun tehdään Helsinki reissu

Vierailija
5/10 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi laaja. Muutamia tuotteita, mutta mielestäni niitä on tullut aina uusia mallistojen vaihtuessa. Tuomas veturi tuotteita oli myös...Scoopy do vai mikä nyt onkaan koira tuotteita myös. Muitakin hahmo tuotteita oli. My little pony ja Dora (hmm vai mikä se nyt olikaan :) Hmm Spiderman tuotteita myös ja Bratz tuotteita (meinasin ostaa Bratz tennarit ystävän Bratz fani muksulle). Hintataso on mielestäni hyvä. Ehkä vähän kalliimpi kuin Lindex ja muut ketjut, mutta erikoisliikkeeksi edullinen. Ja eipähän tule samat vaatteet vastaan kaikilla muksuilla, kun liikkeitä ei Suomessa ole muita kuin yksi. Englannista itse olen aikaisemmin Adamsin vaatteita ostellut.

Vierailija
6/10 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kummipojalleni Postimies Pate vaatteita Adams Kids lastevaatekaupasta Helsingistä.

Vierailija
7/10 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmoista en minäkään tiedä, mutta Tampereen Prismassa oli ihania Postimies Paten autoja (korkeus ehkä n. 22 cm..) joissa kyydissä Pate ja kissa. Etuovat aukeavat ja Paten ja kissan saa irroitettua ja taas laitettua takaisin. Meillä ainakin 2.5v pojan ehdoton lelusuosikki =) Löytyyy varmaan pääkaupunkiseudunkin Prismoista

(kai siellläkin niitä on, maalainen ei tiedä ;) )

Vierailija
8/10 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Hgin keskustan Sokoksella oli sellainen Posti-Paten auto, joka oli samalla palikkalaatikko. Sinne siis laitetaan erimuotoisia palikoita. Laatikon koko oli 20-25 cm. Meidän kaksivuotias olisi sen välttämättä halunnut...

Vierailija
9/10 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja olen nähnyt sen palikka auton..poika olisi sen halunnut, mutta meillä noita palikkalaatikkoja on jo 2...enempi kiinnostaisi nyt se pehmo pate tai sitten se auto missä oli pate ja kissa mukana. Onko kellään mitään havaintoja pääkaupunkiseudun prismoista...olisiko niissä?

Vierailija
10/10 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(siis se leluesite, joka jaetaan aina joulun alla). Siinä on Posti-Pate- ja Jessi-kissapehmot. Uskoisin, että jossakin isommassa lelukaupassa osattaisiin sanoa, vieläkö niitä on saatavana ja mistä.