Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin luo tullut älypuhelinparkki käyttöön, pitääkö minun noudattaa meillä samaa sääntöä kaverin meillä ollessa?

Vierailija
11.09.2016 |

Olen huomannut että tämän säännön jälkeen tyttö 12v on alkanut notkua meillä päivittäin koulun jälkeen. Ei kuitenkaan tee meillä mitään muuta kuin on älypuhelimellaan jopa 3-4 tuntia kunnes on hänen kotiintuloaikansa. Lapseni sanoi minulle että hänestäkin on inhottavaa kun hän on kaverilleen pelkkää ilmaa. Pitäisikö ottaa itsekin tuollainen puhelinparkki käyttöön ja katsoa lakkaako tyttöni seura yhtäkkiä kiinnostamasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko vähän hölmösti muotoiltu, mutta siis pitäisikö/kannattaisiko tuollainen, vaikka ihan kokeilumielessä? Ap

Vierailija
2/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ottaa sinunkin käyttöön. Eihän kaveria kiinnosta tyttösi seura nytkään jos kerran on vain puhelimessa kiinni koko ajan niin ette kyllä menetäkään mitään jos kokeilet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mitään kaveruutta. Käyttää tyttöä ja teidän kotiaan hyväksi koska teillä on mahdollista roikkua somessa.

Vierailija
4/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinku miten toi puhelinparrkisysteemi toimii eli otetaanko siltä lapselta puhelin pois niinku heti kun se tulee koulusta?

Vierailija
5/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ihan aiheesta tuo psrkki, jos tyttö on noin riippuvainen puhelimestaan.

Vierailija
6/7 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, siinä kohtaa kuulemma kun heillä on/ ruoka-aika ja puhelin on parkissa niin kauan, kun läksyt on tehty. Ap

Vierailija
7/7 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4, siinä kohtaa kuulemma kun heillä on/ ruoka-aika ja puhelin on parkissa niin kauan, kun läksyt on tehty. Ap

Aaaaa mietin että mitä järkee ostaa puhelin ja ottaa se pois :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan