Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bodattu vartalo, mitä löytyy sisimmästä?

Vierailija
09.09.2016 |

Jokainen tietämäni/ tuntemani näkyvästi vartaloaan muokkaava ihminen on luonteeltaan ollut itsekeskeinen ja ilkeä. Miksi näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Ihminen ei kelpaa edes itselleen omana itsenään.

Vierailija
2/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mä tunnen montakin bodaria ja fitnessnaista ja tosi moni niistä on erittäin kiltti ja huomaavainen. Ja toisaalta mun kokemuksen mukaan myös sellaisissa, jotka eivät muokkaa vartaloaan näkyvästi, on itsekeskeisiä ja ilkeitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisen itsekeskeisen bodarin, ja hän on vain joitakin vuosia aiemmin ollut huomattavan lihava ja kokenut sen takia kiusaamista ja syrjimistä teini-ikäisestä asti.

Eihän kiusaaminen jalosta kenestäkään mitään hienoa ihmistä, päinvastoin. Tarina on oikeasti aika surullinen.

Vierailija
4/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mä tunnen montakin bodaria ja fitnessnaista ja tosi moni niistä on erittäin kiltti ja huomaavainen. Ja toisaalta mun kokemuksen mukaan myös sellaisissa, jotka eivät muokkaa vartaloaan näkyvästi, on itsekeskeisiä ja ilkeitä ihmisiä.

Hys hys. Tämä on fitness-vihaketju, vastauksesi on aivan vääränlainen.

Vierailija
5/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto. Ihminen ei kelpaa edes itselleen omana itsenään.

Itsensä kehittäminen aika harvoin kyllä kertoo huonosta itsetunnosta. Vai kertooko esim. asioiden omaehtoinen opiskelu siitä? Vai onko tässä kyse vain siitä, että koska mamma ei jaksa treenata, niin sen on pakko johtua jostain kielteisestä niiden tapauksessa, jotka jaksavat?

Vierailija
6/6 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vai niin. Itse olen ainakin huomannut ettei ulkonäöllä ole mitään tekemistä ilkeyden kanssa. Tätä ilkeyttä kun löytyy kaikennäkösistä ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä