Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pojalla 9v nousi yöllä kuume 39,9 asteeseen

Vierailija
09.09.2016 |

ja valitti kovaa molempien silmien kipua. Lisäksi oli pahoinvoinitia ja pääkipua, ei kuitenkaan oksentanut. Nukkumaan ei kuulemma pystynyt, koska jos laittoi silmät kiinni, niihin sattui entistä enemmän.
Nyt kuitenkin nukkuu,'kuumetta enää 37,6, mutta pää edelleen kipeä.
Mitäköhän tautia voi olla? Heillä luokassa ja koulussa muutamilla entero-rokkoa, mutta pojalla ei näy mitään näppyjä. Tuo silmäsärky kummastuttaa, silmät eivät kuitenkaan punoita. Niin ja kurkkukipua valitteli jo eilen päivällä, muita flunssan oireita ei ole.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kovassa kuumeessa silmät aroiksi aina. Lapsen kanssa menisin tosin tuollaisesta kuumeesta lääkäriin.

Vierailija
2/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovassa kuumeessa monella on silmät eri toten kipeät.

Pikasta paranemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kovassa kuumeessa silmät aroiksi aina. Lapsen kanssa menisin tosin tuollaisesta kuumeesta lääkäriin.

Lääkäriin yhden päivän kuumeen takia..? Ei ihme, että lääkäriaikoja on vaikea saada!

Vierailija
4/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali kuume. Jos nousee aina vain, eikä saa lääkkeillä ja viileällä laskemaan, niin sitten lääkäriin. Tietysti myös, jos tulee muita vakavia merkkejä.

Vierailija
5/5 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kuume nousee herkästi korkeaksi. Hyvä jos on laskemaan päin, en alkaisi siis nyt kiikuttamaan mihinkään lääkäriin. Mutta jos nousee uudelleen korkeaksi ja tulee niskan jäykkyyttä, lähtisin kiireesti tsekkaamaan pois meningiitin mahdollisuuden. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi