Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäisitkö lapsesi olemaan tädin mieltymysten mukaan juhlissa?

Vierailija
08.09.2016 |

Jos vanhempi sukulaistäti paheksuu kovasti nuorten meikkaamista, nuorten ja lasten kännykän käyttöä, pojilla vaatteissa vaaleanpunaista, punaista tai liilaa väriä ja kaikkia monsterityylisiä kuviointeja paheksuu myös yms. niin huolehtisitko lastesi olevan tämän tädin toiveiden mukaan juhlissa/muissa tapaamisissa joissa hänkin on? Eli lapset ei saisi näplätä kännyköitään ja katsoisit ettei tyttärillä ole kynsilakkaa ja pojilla on tädin arvojen mukaiset vaatteet tms? Vai antaisitko lastesi pelailla kännyköillä ja olla kynsilakat kynsissä ym. tädin paheksuvista katseilta ja pistävistä kommenteista huolimatta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Normaalisti saisivat olla. Täti tuhiskoon ja pihisköön kaikessa rauhassa.

Vierailija
2/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä nyt ei ole mun(kaan) mielestä kohteliasta pelata juhlissa.

Muuten ihan sama mitä paheksuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lapsen luonteesta ja iästä. Mulla on teini, jonka nenälle ei hypi kukaan, joten hän saisi olla miten on (paitsi toi kännykkä, niitä ei viedä juhliin). Sitten mulla on ekaluokkalainen jolle on kovin tärkeää, että joudu silmätikuksi tms, joten häntä varmaan suojellakseni ohjaisin "sopiviin" vaatteisiin. Kun en voi olla lastani puolustamassa ihan koko aikaa.

Vierailija
4/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit, juhlien mukaiset vaatteet päälle ja normaalit hyvät käytöstavat, se riittää. Täti puhiskoon, marmattakoon.

Ja minustakaan jatkuva/runsas kännykän käyttö ja pelaaminen ei kuulu juhliin. Yksittäiset viestien tarkistukset on ok tai pitkissä juhlissa, joissa lapselle ei ole ikäistään seuraa voi antaa jossain vaiheessa luvan mennä sivummalle pelaamaan. Mutta pääsääntöisesti juhlissa seurustellaan isäntäväen ja muiden vieraiden kanssa

Vierailija
5/5 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa ei pelata kännyköillä ja monsteri paita ei ole mielestäni tarpeaksi siisti juhlian varten. Ei meillä ole kravatteja taaperoille mutta paita on aina siisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi