Mies suuttui kun valitin romantiikan puutteesta
Niin. Tämänpäiväisen ketjun innoittamana otin puheeksi sen, että kaipaisin romantiikkaa parisuhteeseemme. Hän sanoi, ettei hänellä ole aikaa järjestellä mitään, ja minä ehdotin viikonloppuja. Mainitsin myös, että ei sen mitään suurta tarvitsisi olla, esim. ruoka valmiina kun tulen illalla töistä ja lautaset katettu pöytään. No, mies kuitenkin suuttui ja lähti (yötöihin). Juupa juu, ei varmaan ole tiedossa mitään romantiikkaa meidän huushollissa jatkossakaan.
Kommentit (10)
Jos ootte naimisissa, niin yltiöromantiikkaa olis mulle. Mies ei moisista jutuista piittaa :( Eli ei yhtään mitään romantiikkaa ole. En tiedä mikä panopuu vaan olen.
Ja pakottamallahan se homma etenee. Mitäs itse annat miehellesi? Ja romantiikan puute on taas tullut ihan yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Romantiikka= ruoka valmiina ja lautaset katettuna valmiiksi pöytään? Ohos...
No kyllä se olisi romanttista minulle, kun eipä me syödä yhdessä juuri koskaan (johtuen vuorotöistä) ja minä laitan meillä ruoan 99,9%:sesti. Yhteinen illallinen kynttilänvalossa olisi kyllä oikein tervetullutta vaihtelua arkeen.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja pakottamallahan se homma etenee. Mitäs itse annat miehellesi? Ja romantiikan puute on taas tullut ihan yllätyksenä?
En minä voi ketään pakottaa. Enkä sitä yrittänytkään. Sanoin vain suoraan mitä haluaisin, ja tulos oli tämä.
Minä kyllä olen järjestänyt vastaavia juttuja miehelleni, alkaa vaan keittää yli kun ei koskaan saa itse mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä voi ketään pakottaa. Enkä sitä yrittänytkään. Sanoin vain suoraan mitä haluaisin, ja tulos oli tämä.
Minä kyllä olen järjestänyt vastaavia juttuja miehelleni, alkaa vaan keittää yli kun ei koskaan saa itse mitään takaisin.
Tämä siis Ap. Ja lisäyksenä vielä, miten otse lähtisit tällaista ratkomaan? Kuulisin mielelläni.
Oli vaisumpi vaihe parisuhteessa ja päätin tehdä asialle jotain.
Vain mukulat hoitoon ja tein sapuskat. Oli sauna lämmin. Oluet kylmässä ja viini hengittämässä jne.
Hän tulee kotiin annoin alkupalat ja sitten saunaan. Saunottiin ja kuurasin miehen yltä alta ja päältä. Tein myös semmoisen jalkahoidon, suolavettä ja hierontaa. Rasvasinkin ja laitoin jalat sukkiin. Niin ja jossain vaiheessa vähän imin sitä lihatikkariakin. :D
Sitten saunan jälkeen lisää sapuskaa ja jälkkärit. Viintä ja olutta ja vaan kaksin vehdattiin.
Hänelle toimi tuo siihen hetkeen ja sen jälkeen hänkin innostui. Toisinaan käydään tekemässä juttuja yhdessä, toisinaan kotona lojutaan noin kivasti.
Vinkkinä, etten niinkään vaatisi mieheltä romanttisuutta, vaan toimisin itse. Ei kaikki välttämättä tajua, että mitä romantiikkaa ja mikä riittää. ;)
Vierailija kirjoitti:
Oli vaisumpi vaihe parisuhteessa ja päätin tehdä asialle jotain.
Vain mukulat hoitoon ja tein sapuskat. Oli sauna lämmin. Oluet kylmässä ja viini hengittämässä jne.
Hän tulee kotiin annoin alkupalat ja sitten saunaan. Saunottiin ja kuurasin miehen yltä alta ja päältä. Tein myös semmoisen jalkahoidon, suolavettä ja hierontaa. Rasvasinkin ja laitoin jalat sukkiin. Niin ja jossain vaiheessa vähän imin sitä lihatikkariakin. :D
Sitten saunan jälkeen lisää sapuskaa ja jälkkärit. Viintä ja olutta ja vaan kaksin vehdattiin.
Hänelle toimi tuo siihen hetkeen ja sen jälkeen hänkin innostui. Toisinaan käydään tekemässä juttuja yhdessä, toisinaan kotona lojutaan noin kivasti.
Vinkkinä, etten niinkään vaatisi mieheltä romanttisuutta, vaan toimisin itse. Ei kaikki välttämättä tajua, että mitä romantiikkaa ja mikä riittää. ;)
Kiva että teillä tällainen on toiminut! :) Meillä vaan valitettavasti ei, olen tosiaan itse järjestänyt meille kynttiläillallisen, sisältäen miehen lempiruokaa (ei valmisteta ihan lyhyessä ajassa), ruokajuoma miehen makuun, öljyhieronnat ja suuhoidot kaupan päälle. Olihan se kivaa joo miehelle, minullekin, mutta ei se mies vaan tajua että minä olisin ikionnellinen jos hän edes kerran vuodessa tekisi minulle jotain vastaavaa. Hitto kun alkoi kiukuttaa.
Vai että naisen täytyy munaa imeä ja rassata varpaita ja mies vaan on ja ottaa vastaan🙄🤢
Romantiikka= ruoka valmiina ja lautaset katettuna valmiiksi pöytään? Ohos...