Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri tietää puolison kannalta epämieluisia uutisia. Kerronko heti tai odotanko työpäivän loppuun? Miten itse tykkäisitte saada huonoja uutisia?

Vierailija
07.09.2016 |

Eli miehellä on haastava työ ja kuulin juuri että hänen naapurimaassa asuva serkku on kuollut. Pienempänä olivat läheisiä joten olettaisin että tulee jotain tunteita pintaan kun kuulee asiasta. Mies pääsee 12 aikaan töistä, odotanko tai soitanko heti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita heti.

Vierailija
2/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kunnes tulee kotiin. Ehtii kyllä kuulla asian muutaman tunnin kuluttuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää heti! Mielellään kuitenkin niin etten ole auton ratissa... Kannattaa ehkä kysyä mieheltä onko sopiva hetki huonoille uutisille.

Vierailija
4/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota kunnes tulee kotiin. Ehtii kyllä kuulla asian muutaman tunnin kuluttuakin.

Niimpä, ei se herää enää ikinä niin ei ole mikään hoppu.

Vierailija
5/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. Itse ihmettelisin jos joku panttaisi tietoa puolipäivää kun kyseessä on kuitenkin minun lähisukulainen.

Vierailija
6/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti. Työni ei ole niin tärkeää.

Vierailija
7/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää heti! Mielellään kuitenkin niin etten ole auton ratissa... Kannattaa ehkä kysyä mieheltä onko sopiva hetki huonoille uutisille.

Jos tuollaista kysyt niin silloin on jo pakko kertoa. Koska jos et kerro niin se on vielä pahempi asia

Vierailija
8/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti. Itse ihmettelisin jos joku panttaisi tietoa puolipäivää kun kyseessä on kuitenkin minun lähisukulainen.

Pystyt siis täysin normaalisti jatkamaan töitä samalla teholla kuultuasi uutisen?

Vierailija
9/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt siis täysin normaalisti jatkamaan töitä samalla teholla kuultuasi uutisen?

Tämä on se syy miksi mietin kertoakko heti. Toki mies saisi tiedon vasta tauollaan mutta hänen työnsä on sellaista jos hän ei keskity siihen kunnolla, saattaa ihmisiä kuolla/loukkaantua.

Ap

Vierailija
10/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö serkkuja yleisesti lähisukulaisina? Minulla ei ole juuri mitään yhteyttä edes niihin, jotka lapsena olivat läheisiä. Ei minun tarvitsisi tietää heidän kuolemasta samalla viikollakaan.

Vierailija
11/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willy Loman kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetäänkö serkkua yleisesti lähisukulaisina? Minulle ei ole juuri mitään yhteyttä edes niihin, jotka lapsena olivat läheisiä. Ei minun tarvitsisi tietää heidän kuolemasta samalla viikollakaan.

Mutta kaikilla ei ole samanlaista suhdetta ihmisiin kuin sinulla.

Odota työpäivän loppuun, ap. Mies saattaa ottaa asian aivan viileästi, tai sitten se aiheuttaa hänessä surua ja haikeutta. Töissä hänen pit'äisi hillitä tunteitaan, kotona hän saa tuntea niitä. 

Jos lapsuudenystävän (on tässä oleellisempaa kuin serkkuus) ei aiheuta hänessä mitään, silloinkin asia voi vähämerkityksisenä odottaa. 

Vierailija
12/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät ole erityisen läheisiä juuri nyt niin odottaisin siihen että puoliso tulee töistä.

Vierailija
13/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ois läheinen, niin mielummin kuulisin asian silmätysten kuin puhelimessa.

Ja omassa tuttavapiirissä serkut lasketaan kuuluvaksi lähisukuun. Ketä siihen kuuluis jos ei he? Sisarukset perheineen kuuluu perhepiiriin.

Vierailija
14/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiire kuolinvuoteelle tms. , voi kyllä odottaa työpäivän loppumista.

Vierailija
15/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei serkut ole lähisukua. Omia serkkujani en ole nähnyt lapsuuden jälkeen. Jos eivät ole nyt aikuisina olleet läheisiä, niin kerro vasta kotona. MIten sä sen muuten tiedät ennen miestäsi?

Vierailija
16/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten sä sen muuten tiedät ennen miestäsi?

Anoppi kävi tai soitti? Serkku asui lähellä ja esim. joku naapureista kertoi?

...mutta kertoisin ehkä vasta kun mies on kotona jos serkun lähiomaiset eivät ole halunneet suoraan informoida asiasta ap:n miehelle töihin.

Vierailija
17/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vasta kun mies pääsee töistä. Anoppi tosiaan oli pistänyt viestiä.

Ap

Vierailija
18/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron vasta kun mies pääsee töistä. Anoppi tosiaan oli pistänyt viestiä.

Ap

Ihan uteliaisuudesta: miksi anoppi pisti viestin sulle eikä miehellesi?

Vierailija
19/19 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuolema odotettavissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi