Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan tosi puheliaita ihmisiä.

Vierailija
06.09.2016 |

Sellaisia moottoriturpia, jotka pälättää koko ajan, taukoamatta ja ilmeisesti ahdistuvat hiljaisuudesta, kun koko ajan pitää olla äänessä. Ja ikävä kyllä tällaiset tyypit ovat usein sivistystasoltaan tosi alhaisia, eli ne jututkin on sitten tosi typeriä. Suusta tulee siis sellaista paskaa, ettei sitä kukaan järkevä ihminen tohtisi kuunnella. Yleensä itsekeskeisyys on vielä tällaisien ihmisten synti, puhuvat itsestään paljon ja kova on tarve tuoda itseään esille ja voivat kokea kanssakeskustelijoita helpommin uhkana, kuin muut ja tästä muodostuu säälittävä ja osaamaton tarve päteä ja kilpailla. Epäilen huonoa itsetuntoa olevan tällaisien henkilöiden käytöksen takana. Pidättekö te tällaisista ihmisistä? Kuulutteko kenties itse tällaisiin? :O

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miekii.. Tosin jännitys joskus purkautuu itselläni hillittömänä puheripulina, mutta ei enää ihan niin voimakkaasti, kuin nuorempana. Kukaan ei tietääkseni ole koskaan ärsyyntynyt puheripulistani, ovat ehkä olleet ymmärtäväisiä ja nähneet jännitykseni lävitse.

Vierailija
2/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hiljaisuutta arvostan ja olinkin suvussani kummajainen, kaikki muut näitä moottoriturpia... Ihan hyvässä mielessä:)

Joskus sitä tulee vedetyksi jonkun puheliaan ihmisen maailmaan ja sen jälkeen on olo kuin jyrän alle jäänyt:/

Myöskin kaikenlaiset aivoriihet ja kehityskeskustelut kierrän kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten äänessä olevilla on usein huonoimmat jutut, siis juuri tuollaista kuvaamaasi turhanpäiväistä paskanjauhantaa. Huomiontarve on niin kova että höpötetään mitä sattuu. Ei anna kauhean hyvää kuvaa ihmisen pään sisällöstä. Huvittavinta on kun tällaisen huomiohöpöttäjän yleisöksi pakotettuun porukkaan eksyy toinen samanlainen. Vihan voi ihan aistia kun valmistautuvat taistelemaan paikasta parrasvaloissa.

Vierailija
4/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli on sellainen, kaikenlisäksi ei anna suunvuoroa vaikka mulle puhutaan, vaan puhuu päälle ja kaikenlisäksi jauhaa jaskaa eli puhuu ihan mitä sattuu. sanon kyllä että ole hiljaa, mutta ei tottele. adhd tosin on. 

Vierailija
5/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pistettä otsikkoon.

Vierailija
6/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en vaan jaksa minäkään, blääh.

Vierailija
7/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä puhua, kyllä mä kuuntelen. Mutta vähän sosiaalista silmää ois hyvä olla. Ja ei oo pakko puhua kummin kaiman nuoruuden ihastuksesta jos ei oo muutakaan sanottavaa, vaan voi myös olla ihan hiljaa :)

Vierailija
8/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veli on sellainen, kaikenlisäksi ei anna suunvuoroa vaikka mulle puhutaan, vaan puhuu päälle ja kaikenlisäksi jauhaa jaskaa eli puhuu ihan mitä sattuu. sanon kyllä että ole hiljaa, mutta ei tottele. adhd tosin on. 

Onko hänellä Adhd lääkitystä?

Vierailija
9/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en inhoa, mutta väsyn heidän seurassaan kyllä tosi nopeasti ja sen myötä ärsyynnyn. Todistetusti tuun kyllä pakon edessä toimeen vaikka minkälaisten moottoriturpien kanssa, alan vaan suodattamaan puhetta: "Minä.... miehen kanssa.... bla bla bla... naapurin Martta... pälä pälä.... ... " Sit vähän hymyilyä ja myöntyilevää muminaa väliin.

Vierailija
10/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalveluammatissa ja työpäivän aikana tehtäväni on siis olla kiinnostunut kaikesta, mistä asiakas saa päähänsä alkaa jutella ja selittää. Tämä on ok, kuuluu työnkuvaan, ei rasita minua ja itse asiassa nautin siitä, kun huomaan kehittyväni ns. aktiivisessa kuuntelussa. Mutta kun vapaa-aikana huomaan joutuvani napsauttamaan työmoodin päälle jonkun tuttavan kanssa ja kyseleväni kaavan mukaan "kiinnostuneita" kysymyksiä tekohymy kasvoillani... Onneksi vapaa-ajalla seuransa saa pääosin valita ja työmoodilla selviää niistä 10 minuutin pakkopysähdyksistä kadulla, kun joku moottoriturpatuttu sattuu vastaan.

Vierailija
11/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta aloittaja saa kirjoituksesi perusteella älykkään ja kultivoidun vaikutelman. Oletko kolmannen sukupolven akateeminen ja väitellyt tohtoriksi? 

Vierailija
12/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Inhoan kans pälättäjiä.

Vierailija
13/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas voi sietää hiljaisia ihmisiä. Sellasia jotka ei puhu muuten kun kysymällä jotain.

Vierailija
14/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä Adhd lääkitystä?

Jotain lääkkeitä syö, en tiedä tarkkaan mitä. Mielialalääkkeitä ainakin. 

Vierailija
15/15 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta aloittaja saa kirjoituksesi perusteella älykkään ja kultivoidun vaikutelman. Oletko kolmannen sukupolven akateeminen ja väitellyt tohtoriksi? 

Kommenteista ja kirosanasta tunnistaa välittömästi sivistyneen. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän