Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia MIEHET on niin sairaita niin sairaita ettei sängystä ylös pääse???

Vierailija
04.03.2006 |

ottaa niin pirusti päähän kun ite jos olen kipee niin silti on lapset hoidettava jne... oli sitten oksennustauti tai flunssa tai ihan mikä tahansa.

Kun sitten mies on kipee niin se sit tosiaan on kipee ja vaan makaa sängyssä ja kitisee ja vinkuu ku pikkulapsi, mitään ei jaksa/saa tehdä kerran on kipee...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydy sinäkin vaan ihan veteläksi kun olet kipeä. Eiköhän se mies hoida lapset kunhan huomaa ettet aio tehdä mitään.

Vierailija
2/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sitten aina " todella" kipeä ja valittaa kovasti. Tikkua ristiin ei laita vaikka lapsiakin on kolme. Ja tuntuu siltä että aina sillä joku paikka on kipeenä. Ja särkylääkkeitä syödään paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii iso vaiva olla niin valittaa enemmän kuin meillä lapset!

Oiskohan niillä kipukynnys tai asioitten sietokyky vain niin matala?

Sairaana ollessa mies vain valittaa eikä tee tikkua ristiin, mutta terveenä pysyy sentään pois tieltä. Ei osaa kohta kuudenkaan vuoden jälkeen tehdä oma-aloitteisesti mitään.....

Oon tainnut antaa siitä tulla leväperäisen... no jos se joskus oppii tai itse saan tarpeeksi!!

Vierailija
4/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin vaan tajuan, että oho, tossa kohtaa ois pitänyt varmaan relata (olen ollut mm. keuhkoputkentulehduksessa, ja ihmetellt, kun on niin " vetämätön" olo... :/ ). Raudanluja työmoraalikaan ei auta asiaa. Meillä mies itse viimeisen kokoperheen flunssan jälkeen sanoi, että oikein nolottaa, kun hän on kipeänä niin kipeä, ja mä pusken kuin raivohärkä omien tautieni läpi. Onhan se hyvä, että saa tunnustusta. ;)

Vierailija
5/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on oikeesti niin heikkoja loppujen lopuksi. Silloin vasta heillä on lupa olla avuttomia ja surkeita kun ovat kipeitä, annetaan heille siihen mahdollisuus.

Itsekin hoidan lapsia olin kuinka kipeä tahansa. Pakko pestä pyykkiä ja tehdä ruokaa. Mies huutaa sängyn pohjalta apua pienessä kuumeessa ;)

Vierailija
6/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli pari viikkoa kuin raato sängyn pohjalla. Sairaalassa siis vain yhden yön.

Tulipa sitten puhetta leikkauksista (itselläni toinen lapsi syntyi hätäsektiolla jota seurasi verenmyrkytys ja suonensisäinen lääkitys) johon hän ihmettelemään että olinko mä tosiaan SAIRAALASSA 10 päivää pelkän lapsen syntymän takia =D

Vierailija
7/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ottaa niin pirusti päähän kun ite jos olen kipee niin silti on lapset hoidettava jne... oli sitten oksennustauti tai flunssa tai ihan mikä tahansa.

Kun sitten mies on kipee niin se sit tosiaan on kipee ja vaan makaa sängyssä ja kitisee ja vinkuu ku pikkulapsi, mitään ei jaksa/saa tehdä kerran on kipee...

Vierailija
8/11 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myöhemmin vaan tajuan, että oho, tossa kohtaa ois pitänyt varmaan relata (olen ollut mm. keuhkoputkentulehduksessa, ja ihmetellt, kun on niin " vetämätön" olo... :/ ). Raudanluja työmoraalikaan ei auta asiaa. Meillä mies itse viimeisen kokoperheen flunssan jälkeen sanoi, että oikein nolottaa, kun hän on kipeänä niin kipeä, ja mä pusken kuin raivohärkä omien tautieni läpi. Onhan se hyvä, että saa tunnustusta. ;)

Vierailija
9/11 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos asiasta hiukan naljailen, mies suuttuu pahanpäiväsesti.

Vierailija
10/11 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua kukaan tule passaamaan. silti jos sen joku kaveri soittaa ja pyytää käymään jossain niin ukkohan ei ole yhtään kipee...

ap

Vierailija
11/11 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voi tulla jälkitatauteja jotak voi olla todella pahoja, kyllähän ne lääkäritkin käskee levätä vaikka olis vaan tavllinen flunssa ja nopeemmin paranee kun toisaan vaan huilaa.

Vierailija: