Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemattoman ihastuksen löytäminen facebookista

Kattohaikara
06.09.2016 |

Elikkäs olen jo vajaan vuoden törmännyt epäsäännöllisesti erääseen mieheen lähikaupoissa asioidessa. Oon huono stalkkaamaan enkä tiedä onko ees mahdollista löytää jotain sellaista ihmistä facebookista jonka nimeä ei edes tiedä? Olisko vinkkejä miten se onnistuis, vai onko ihan mahdoton ajatus? Tarkoitus ei ole stalkata sen enempää vaan lähettää viestiä, ellei satu olemaan varattu :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki ja kaupunginosa, tuntomerkkejä kehiin!

Vierailija
2/17 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hänelle kasvotusten tai unohda koko juttu. On niin tökeröä ja epätoivoista stalkata tuntemattoman yhteystiedot jostain ja lähetellä jotain ujoja viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty olisin puhunutkin jo, mutta sopivaa hetkeä ei ole tullut. En kuitenkaan viitsi sännätä toiseen kassajonoon ihmisten ohi juttelemaan :D Tänään se mies lstoi toisen kassan päädyssä ostoksia kassiin samalla kun mä jonotin omien ostosteni kanssa ja sit se sattui vilkaisemaan mua, jäi kattomaan hetkeksi ja hymyili. En ehtinyt parkkihalliin samaan aikaan, muuten olisin jotain sanonut. Samalla tavalla törmäämiset on aina menneet eli ei ole ollut tilaisuutta vaihtaa muutamaa sanaa.

Enkä mä mistään stalkkauksesta ole kiinnostunut vaan yhteydenottamisesta. En mä siinä mitään menetä jos viestin laitan! Oon kohta 30 eikä ujostuta miehille puhua, tuppisuuna oleminen takaa vaan sen ettei koskaan tapahdu mitään :D

Helsinki on paikka, tarkemmin Viikki-Pihlajamäki-Pihlajisto seutu. Varmaan jotain 28-32 vuotias, monesti huppari tai takki, ehkä jotain 180cm pitkä ja siniset silmät ja vähän kihartavat vaaleahkot hiukset. Ihan hyväkuntoisen näköinen. Ostaa tupakkaa eli varmaan tupakoi. En mä osaa paremmin kuvailla :D

Vierailija
4/17 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, se olen varmaan minä.

Vierailija
5/17 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, se olen varmaan minä.

No täähän kävi äkkiä :D

Mut en haluu mitään tosi tarkkoja tuntomerkkejä kuitenkaan antaa vaan löytää tän ihmisen facebookista jos se on jotenkin mahdollista. En mä osaa stalkata ketään. Ja meen juttelee sille heti tilaisuuden tullen, et ei tää mikään epätoivonen hakuammuntakaan ole. Yksi mieleen tullut mahdollisuus vaan. Eletään vuotta 2016 ja facebook on arkipäivää aika monelle. Eikä se välttämättä ees ole koko facebookissa!

6/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot pienemmältä paikkakunnalta saattaa olla ihan helppoakin. Laita hakukenttään vaan kys. kaupunki.

Vierailija
7/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta laittaa hakuun edes näitä lähiympäristön alueita, kun ihmisiä on liikaa. En todellakaan jaksa selata tuhansia pikkukuvia arvuutellen et oliskohan se tuo vai toi!

Stalkkauksesta ei edelleenkään ole kyse. Kaikki mun suhteet ovat alkaneet kontaktin ottamisesta tavalla tai toisella. Parempi katsoa kun katua. Turha märehtiä ettei miehet tule juttelemaan kun aloitteen voi tehdä itsekin :)

Vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
8/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki ja kaupunginosa, tuntomerkkejä kehiin!

Ja joku stalkkeritoveri vielä kyselee lisätietoja, hyi helvetti.

Vierailija
9/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku lähialueen pieni putiikki, jonka tyylinen hän olisi. Osallistunut varmaan johonkin arvotaan tai likettänyt. 

Vierailija
10/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita stalkata rekkarinumero, eikös sen perusteella saa omistajan tiedot.

Vierailija
11/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkarin katsominen ei oo tullut ees mieleen! Hyvä ajatus jos satun näkemään tän ajavan autolla.

Toi paikallisten kauppojen yms. tykkäämisten selaaminen on kans hyvä vinkki!

Oonki ihmetellyt et miten jotkut kertoo vilkaisseensa jonkun ihastuksensa facebook profiilia, et miten ne onnistuu edes löytämään etsimänsä! Alkaa selvitä miten :D

Stalkkerikauhistelijat voitte vaikka kiukustua siellä koneidenne ääressä, mua kiinnostaa enemmän oma elämäni kun muiden. En mä stalkkaa exiä enkä ketään muutakaan missään. Tekemällä saa aikaan eikä itsekseen jupisemalla. Onni kulkee ohitse aina ellei itse sitä pysäytä! Eikä tämä vakavaa ole vaan annan asian olla heti jos siltä näyttää et ei jostain syystä edes kannata.

Vierailija
12/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin!!! Asuinympäristön paikkojen fb sivujen tykkääjien selaaminen tuotti tulosta :D :D kiitoksia ehdotuksesta!!!

Vierailija
13/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni. Mikä antikliimaksi.

Vierailija
14/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattohaikara kirjoitti:

Löysin!!! Asuinympäristön paikkojen fb sivujen tykkääjien selaaminen tuotti tulosta :D :D kiitoksia ehdotuksesta!!!

En kyllä suosittele laittamaan suoraa viestiä. Itse jos saisin joltain tuntemattomalta Facebookin kautta viestin miten hän on kyyläillyt minua kaupassa ja sitten vielä etsinyt Facessa käsiinsä niin pitäisin häntä vähintäänkin sekopäänä. Jos mies kerran livenä hymyilee sinulle niin mene tällöin juttelemaan, voipi olla että livenä hän olisikin heti kiinnostunut susta mutta viesti pilaa kaiken. Tai sitten, jos livenä kontaktinotto ei käy niin katso vaikka Facesta onko hän ilmoittautunut jonnekin lähialueen tapahtumiin tms.

Vierailija
15/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistäisin kaupan ilmoitustaululle yhteydenotto-pyynnön ja sanoisin vielä kassatädille että kehottaa miestä vilkaisemaan.

Vierailija
16/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jos näkisin miehen vielä kaupassa niin kiirehtisin niin, että pääsisin hänen jälkeensä kassalle ja yhtä aikaa ulos kaupasta, ja siitä voisi keksiä sitten jutun juurta. Livenä näkee myös helpommin onko toinen jutussa mukana vai onko kenties itse kuvitellut nämä katseet.

Jos miestä ei näkyisi enää kaupassa tai hänen puhetäiayydelleen ei pääsisi niin unohtaisin koko jutun. Ei kaikkia hymyileviä miehiä tarvitse etsiä käsiinsä, jos sulla on kerran ennenkin ollut tällaista taipumusta.

Vierailija
17/17 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkeri, friikki viestittelijä ja taipumuksia vietellä hymyileviä miehiä :D Jopas se joillain mielikuvitus laukkaa! Ihan tavallinen tyttö mä oon, en vaan jaksa säätää mitään.

En mä todellakaan ala tuota facebookissa vakoilemaan että osaisin törmäyttää meidät muka vahingossa, vaan kysyn suoraan mut asiallisesti. Tai kysyin jo vaikka viisaammat varotteli. Treffit tiedossa, hajaantukaa siis, tääl ei oo enää mitään nähtävää :D