Piikitteletkö miestä muiden naisten katselusta?
Ja miten? Itse sanon, että olet kauniin naisen seurassa ja jos haluat pitää minut katsot muualle. Jos ei tajua piikittelen häntä isosta pötsistä tms. Hauskaa nähdä miten töllääjä harmistuu <3 onhan tämä hieman lapsellista, mutta joskus kaikkia vähän lapsettaa.
Kommentit (19)
En, koska en ole luonnehäiriöinen tai muutenkaan mustasukkainen tai epävarma.
Sairasta. Vain av-mammat ovat näin pimeitä päästään.
Siis miksi pitäusi piikitellä? Kenenkään silmiä en voi sulkea - en oman miehen enkä naisen. Mieheni onneksi ei ainakaan perseitä kyylää, kun ollaan yhdessä liikenteessä.
Kyllä naisetkin katsoisivat komeita miehiä, jos niitä miehiä olisi. Suurin osa miehistä on niin rumia että hirvittää!
En. Mieheni tuskin huomaa minua kun ollaan yhdessä ulkona ja vielä vähemmän muita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisetkin katsoisivat komeita miehiä, jos niitä miehiä olisi. Suurin osa miehistä on niin rumia että hirvittää!
Mistäs tiedät, et kai vaan ole salaa vilkassu?
Jokainen ihminen katsoo vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Naisilla ei vain ole mitään katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
No miten pitäisi sitten toimia?
Mieti asiaa toisinpäin. Istut sohvalla katsomassa ihqua romanttista komediaa, ja mies vittuilee sinulle vieressä läskeistäsi. Melko mielisairas toimintatapa, eikö?
Hyväntahtoinen, leikillinen piikittely on ihan okei ja piristävää.
Vierailija kirjoitti:
:D Totta, hiljaista on komeiden miehien osalta Suomessa.
Mieheni harvemmin katselee muita naisia. Silloin harvoin kun katsoo, katsoo yleensä vaatteita. Nykyään saatan kysyä haaveileeko vaatteista minun vai itsensä päällä, mutta tämä ei ole piikittelyä, koska jompikumpi vaihtoehto osuu oikeaan.
Kyllähän tuo muitakin katselee. Joskus olen huulena heittänyt, että kysynkö kiinnostuksen kohdetta kolmen kimppaan.. Enhän minäkään mikään puusilmä ole!
Mun mies ei aina tuijota naisia, mutta kun se tuijottaa, sen kyrpä seisoo näyttävästi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Viime viikonloppunakin yksi nainen tanssi miehensä kanssa koko illan ja katsoi kuitenkin minua koko tuon ajan.
En, koska itsekin katselen komeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten pitäisi sitten toimia?
Mieti asiaa toisinpäin. Istut sohvalla katsomassa ihqua romanttista komediaa, ja mies vittuilee sinulle vieressä läskeistäsi. Melko mielisairas toimintatapa, eikö?
Minulla ei ole läskejä, koska treenaan päivittäin.
Ap
Saatan piikitellä, mut pilke silmäkulmassa. So what?
Piikittelen. On vähentänyt jo vähän. Pyrin siihen että kävelee katse maassa.