Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotelin syksyhaku

Heheheidi
06.09.2016 |

Miten aiotte valmistautuu kokeeseen? Mul meni kevään esivalintakoe iha päin.. en ees pääsykokeisiin saanu kutsua ku meni niin penkin alle. Huomenna kun julkastaan ennakkomateriaali ni tottakai sen lukemista mahd hyvin ja mahd paljon. Mut enkku ja matikka tuotti viimekskin ongelmia. Miten te harjottelette niitä? (Mulla siis reilu kymmenen vuotta kun ite koulussa opiskellu noita niin ei ihan heti aivolohkossa ekana oo nuo asiat) :D joitaki yhtälölaskuja/kaavoja oon harjotellu netissä, mut viime kokees oli jotaki niitä kysymyksiä kirjoteltu sellain vaikeesti et piti ite tavallaan keksiä se miten ja mikä laskutapa pitäs tehä ja laskea. Matikka aina ollu vaikeeta mulle :( jos tiedos jotaki hyviä harjotus sivuja niin olis kiva tietää / linkkiä tänne :)
Makoisia lukuhetkiä muillekkin hakijoille! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nytkin siis esivalintakoe? Itse en löytänyt mainintaa että jotain materiaalia julkaistaan.

Vierailija
2/2 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esivalintakoe. 11.10.2016 ja taas tulee sähköpostilla oma kirjautumis aika klo 9-9:30 välille. Ja sotelin sivuille tänään julkaistaan ennakkomateriaali, vielä ei ollut kun äsken kävin katsomassa. Mua kyl niin harmittaa toi esivalintakoe , tehty tosi vaikeeks tänä vuonna toi ees pääsykokeisiin pääsy. Alan tietotaidolla ei väliä , vaan enkulla ja matikalla, sitähän me mennään kouluun opiskelemaan ni miks nyt jo pitäs osata niin vaikeita ? :D mut eipä tässä auta muu kuin pänttää, pänttää, pänttää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan