Tein lastensuojeluilmoituksen huvikseni äidistä joka työnteli vaunuja ulkona 19 aikaa ulkona!
Oppii pysymään kotona siihen aikaan. Koiraa ei tarvitse siihen aikaan pissattaa!
Kommentit (13)
Idiootti!!! 😡 Ihan oikeest tuollaisista turhista soitoista pitäisi pamauttaa sellaiset kunnon sakot, että niitä et ihan äkkiä pystyisi maksaa pois. Tuo on lastensuojelun kuormittamista!
Vierailija kirjoitti:
Äiti on siis alaikäinen?
Ei. Aikuinen jolla oli koira.
0/5 Koiran ulkoilutus viimeistään paljasti todella huonoksi provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti on siis alaikäinen?
Ei. Aikuinen jolla oli koira.
Aikuisista ihmistä ja minkään ikäisistä koirista ei voi tehdä lastensuojeluilmoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa tuo on sallittua.
Ei oo sallittua tuollainen idiotismi sielläkään, mutta siellä sitä näköjään tapahtuu
Onnea, veit juuri lastensuojelun sosiaalityöntekijän kallista aikaa siltä lapselta, jota hakataan kotona ja joka ei saa tarpeeksi ruokaa. Toivottavasti olet nyt ylpeä itsestäsi.
No johan on typerää. Meillä vauva nukkuu vielä viimeiset päiväunet klo 19-19.30. Yöunille menee 20.45-21.15. Ja nukkuu aamulla 5-6. Että hieno homma, jos teit lasun siitä, että hoidan lastani.
Jos olet provo: hanki elämä
Jos et ole provo: hanki elämä
-Minulle on annettu juuret ja siivet-
Ei hemmetti,jos tosissasi olet niin järjetön olet.Tajuatko,minkä järkytyksen ja selittelyn aiheutit pahaa aavistamattomassa perheessä,johon nyt törmää sosialitantat/äijät.Ei ristus...mä en voi uskoa.
Mä tein lasun äidistä joka kirjotteli avlle klo 23 jälkeen
Äiti on siis alaikäinen?