Nettideittailun vaarat, Areena
http://areena.yle.fi/1-3073954
Svein Helge kiteyttää kaikki kliseet: vanhapoika, jota live-elämässä edes oman ikäiset naiset eivät huolisi, kuvittelee että kun hän näkee netissä seksikkään naisen niin tämä jostain syystä kiinnostuu hänestä (vaikka voisi saada lähes kenet tahansa). Voi elämä!
Kenneth Larson, elähtänyt playboy. Ulkonäössä ei olisi ollut mitään vikaa, mutta tyyli on elähtänyt. Maksanut kalliisti jo virheistä, mutta edelleen uskoo olevansa catch nuorelle kaunottarelle.
Kumpikin mies olisi voinut aikoinaan saada ikäisensä norjalaisen naisen ja parisuhteen hänen kanssaan, mutta valitsivat toisin. Toivottavasti kannatti. Vielä en itse lopputulosta tiedä, kun ohjelman katsominen on kesken.
Kommentit (4)
Nyt tuli, noin ohjelman puolivälissä, myös ensimmäinen naisuhri Karina. Vaikea ymmärtää hänenkään helppouskoisuuttaan. Mies, jota ei ole edes tavannut, alkaa puhua rakkaudesta - get serious?!
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehet, etenkin lompakkolasset, mielellään tuntuvat vaikenevan tästä aiheesta. Mistähän se johtuu?
Lompakko-Lassejen mielestä riistoa on odottaa, että mies maksaa ensitreffeillä kahvikupillisen. Tuhansien ja kymmenien tuhansien lahjat ovat heidän käsityskykynsä ja budjettinsa ulkopuolella.
Mistä noilla riittää rahaa?? Olen keskipalkkainen (netto 2300 e/kk) työelämässä pitkään ollut nainen eikä minulla todellakaan olisi säästöjä joista voisin lähettää rahaa joillekin nettituttaville.
Palstamiehet, etenkin lompakkolasset, mielellään tuntuvat vaikenevan tästä aiheesta. Mistähän se johtuu?