Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskas työ, vaikka osa-aikainen

Vierailija
05.09.2016 |

Olen raflassa töissä ja hoidan päivittäin 350 asiakkaan tuottamat tiskit sekä patatiskit. Työaika 6 h ja lisäksi pitäisi salaatit tehdä.

Tänään kerkesin työajalla kerran vessaan. Edes vettä ei kerkeä juomaan eikä ruokaa syömään. Mielestäni päivä vastaa kahdeksan tunnin päivää. Palkka on alle 1400/ kk.

Onko työ kaikkialla samanlaista helvettiä vai olenko vain alalle soveltumaton? Pitäisikö jaksaa vain painaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika oikeassa työajan suhteen. 8h työskentelevillä on 30 min ruokatauko ja 2 x 12 min kahvitauko joten tehokasta työaikaa on vain tunti enemmän kuin sinulla. 6h työskentelevän pitää saada tauko työajalla. Työsi on raskasta ja  kyllä  tuo  valitettavasti samanlaista on joka paikassa, isommassa yksikössä vaan on   toinenkin ihminen tiskissä ja isompi pesukone ja lautasis kolminkertainen määrä

Jos tuo ei ole sitä  mitä odotit, onko sinulla ideoita mitä voisit/haluaisit tehdä?

Vierailija
2/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vielä, että salaatteja pitäisi esivalmistella edellisenä iltapäivänä. En tajua missä vaiheessa kun pitää tehdä muitakin hommia omien taukojen kustannuksella.

Tämä on eka paikkani valmistumiseni jälkeen. Haluan tehdä juuri lounaaravintolassa työtä, mutta mietin miten kestän tätä pidemmän päälle. Menen jo nyt äärirajoilla enkä ole edes mikään heikko vaan reipas ja hyväkuntoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun jaksaa valittaa ja ulista on vielä voimissaan.

Pomona ja riistäjänäkin tunnettuna pidän parhaimpina niitä jotka valittaa.

Työläinen joka jaksaa valittaa jaksaa myös painaa töitä tauotta ja 80% palkalla. Eikä murru vaikka saa kenkää, kun uusi koeaikalainen tulee vanhan tilalle.

Ihmisen on jaksettava maksaa veronsa yhteiskunnalle ja pomolleen. Muuten elämä ei kannata.

Ei työntekijä tavallaan itselleen ja omaa parastaan työskentele vaan minun tai koko yrityksen puolesta. Tämä pitäisi tajuta.

Perustakaa oma firma niin sitten se elämä pyörii teidän navan ympärillä. Nyt se pyörii minun eduksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä