Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Milla oli niin häkeltynyt ja omien sanojensa mukaan järkyttynyt kun tää kaverinsa pelmahti paikalle?
Häkeltyisi kai siinä kuka tahansa, jos olisi järjestämässä illanviettoa, ja tuntia ennen vieraiden saapumista paikalle pölähtäisi kutsumaton vieras.
Tiina ja Samuel = Viivi ja Wagner.
Vierailija kirjoitti:
Koulutettujen ja hyvännäköisten suomalaisten naisten on vaikea löytää tasoisiaan miehiä Suomesta. Heidinkin kannattaisi katsella avoimin mielin maailmalle...
Niin, saattavat saada vaikka somalimiehen tai jonkun lähi-idän miehen. Siinä on sitä suomitytön omaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Kimmon käytös kyllä ärsyttää minua. On just sellainen "joojoo kulta, teen kaiken mitä pyydät. Eiku päätä sä" -tyylinen mies. Ei tunnu minkäänlaista omaa tahtoa olevan. Ihan täysi tossukka.
Kaverini on tällainen mies ja sitten yksin ollessaan saa ihan ihme raivokohtauksia (välillä myös minun seurassani) aivan ihme jutuista. Asiat räjähtää päänsä sisällä käsiin, kun ei muuten uskalla sanoa asioita eikä mielipiteitään suoraan. Kaverini on myös haikaillut naispuolisensa "exänsä" perään jo 3 vuotta, vaikka heidän juttunsa oli vain 2kk pituinen ja nainen jätti hänet. Tekee palveluksia tälle naiselle, mitä ikinä hän pyytääkin aina.
En vaan ymmärrä, miten joillakin ei tunnu olevan minkäänlaista omaa tahtoa, niinkuin Kimmolla.
Olen kyllä tavannut myötäileviä ja varovaisia ihmisiä, mutta en ehkä koskaan näin varovaista kuin Kimmo. En tiedä kuulinko oikein, mutta siinä kun joku bilevieras kilkutti ovikelloa, Kimmo taisi kysyä Millalta, että "menenkö avaamaan?" Eli Kimmon kämpässä kuitenkin oltiin ja hän oli ikään kuin järjestämässä juhlia. Kuka sen oven sitten avaa jos ei talon isäntä? Mitäs kyökkipsykologit sanotte, mikä johtaa siihen, että ihmisestä kehittyy sellainen, ettei hän osaa tai pysty ilmaisemaan omaa tahtoaan tai tekemään päätöksiä? Kiinnostaa ilmiönä tällainen...
Vierailija kirjoitti:
Koulutettujen ja hyvännäköisten suomalaisten naisten on vaikea löytää tasoisiaan miehiä Suomesta.
Useimmissa maissa koulutettuja miehiä on vähemmän. Esimerkiksi Sveitsissä lukion käy vain 20 % nuorista ja kun yliopistokin on karsiva, niin korkeakoulutettujen osuus väestöstä on pieni.
Kova karsinta käy myös Saksassa, missä koululaiset jaetaan jo hyvin varhain korkeakouluihin ja ammattikoulutukseen meneviin ja missä opiskelijoita tiputetaan rankalla kädellä korkeakouluopintojen edetessä. Vain parhaat etenevät tutkintoon saakka.
Sosiologi kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa vilisee termi white trash. Minkä ikäisiä te olette jotka tätä käytätte? Todella sivistymätöntä. Termi ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan ja sen käyttö osoittaa kirjoittajan tarvetta ylemmyyden tuntoon.Mielenkiintoista olisi tietää miten opitte ajattelemaan toisista ihmisistä tuolla tavalla? Onko lapsuuden perheessäsi arvioitu toisia ihmisiä kovaan ääneen? Tällaista ei ollut 90-luvulla. Ei vaikka some olisi ollut olemassa. Ihmisistä on tullut kovempia ja pinnallisia.
Vaikka en itse termiä ole täällä käyttänytkään, ymmärrän että sitä käytetään, siitä huolimatta että eiväthän Milla ja Kimmo ole likikään sitä, mitä sillä termin syntysijoilla Yhdysvalloissa tarkoitetaan.
Termin käyttö täällä viittaa ihan vain siihen eroon, mikä MillaKimmon ja kahden muun pariskunnan elämäntapojen välillä on. En mitenkään osaa kuvitella, että Heidi hyväksyisi Kimmon puolisokseen, ja kyllä olisi "landelle muuttaneelle" Samuelillekin Millassa nikottelemista.
Itse kyllä viihdyn tuollaisissa Millan ja Kimmon kaltaisissa porukoissa ihan. No, ehkä ne bileet oli vähän jäykät... mutta eipä tarvitse kestää mitään ylianalyyttista yhteiskuntakritiikkiä, jossa kaikki kuitenkin on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä jaksot on käsikirjoitettu tavala taitoisela etukäteen. Ei niissä spontaanisti mitään tapahdu, kun kerran suoraa lähetystä eivät ole.
On ne: http://nyt.fi/a1473649223945
Ei kirjoiteta etukäteen. Muutama vk aikaisemmin haastateltiin naista joka koostaa nämä jaksot. Hänellä on n10 tuntia materiaalia jokaista jaksoa kohden. Varmasti tietää jo leikkaus vaiheessa loppu tuloksen.
Nyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä jaksot on käsikirjoitettu tavala taitoisela etukäteen. Ei niissä spontaanisti mitään tapahdu, kun kerran suoraa lähetystä eivät ole.
On ne: http://nyt.fi/a1473649223945
Käsikirjoitettu etukäteen vai jälkikäteen? Tuossa sanotaan se ihan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua ne juhlat! :D Kimmo epätoivoisena pyysi päästä keittiöön auttamaan, mutta lupaa ei myönnetty :D Olisin vaan mennyt ja Eelis olisi saanut norua perässä jos olisi halunnut. Se "musa olis kiva" oli huippu.
Minä olen siinä mielessä juntti, etten ymmärrä miten jotkut eivät osaa alkeellistakaan small talkia. Itse olen matalasti koulutettu, ujo ja introvertti, mutta olen opetellut keskustelemaan erilaisten ihmisten kanssa. Se on osa perussivistystä, että seuraat vaikka uutisia ja nostat sieltä jonkun aiheen. Tai kysyt harrastuksista, lemmikeistä, lomista, jostain.
Missä tynnyrissä nuo ihmiset ovat kasvaneet?
Kuinkahan antoisa keskustelu olisi syntynyt jos Kimmo olisi kysäissyt kaverilta onko tällä lemmikkejä? :D
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään osaa kuvitella, että Heidi hyväksyisi Kimmon puolisokseen
Miksi ei hyväksyisi, jos kemiat kohtaisivat? Akateemisia keskimäärin leimaa suppeakatseisuus ja ahdasmielisyys (erityisesti humanisteja), mutta joukossa on laveamminkin näkeviä, jotka eivät rakenna itselleen keinotekoisia rajoja ja jotka eivät odota parisuhteen täyttävän kaikkia tarpeitaan, vaan jotka osaavat hakea kaipaamaansa myös suhteen ulkopuolelta.
Miksi Heidi ei hyväksyisi hyvin käyttäytyvää miestä, jos tunteet kohtaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu miettinyt, voisko Heidi ja Kimmo sopia toisilleen..? En tiiä, musta tuntuu että ne vois olla sopivan erilaisia mut kuitenki perusarvot samanlaisia :)
Ei toimisi, sillä uskon että Heidillä on ihan ehdottomana vaatimuksena akateeminen mies. Duunari-Kimmo ei kelpaa. Eikä Kimmolla taitaisi keskustelussa olla Heidille sitäkään annettavaa mitä Mikolla.
Mutta Tiina, siinäpä olisi oiva pirttihirmu nössöä Kimmoa pompottamaan! Kyllä vaihtuisi tiskiharjat ja suihkukaapit vikkelästi toiseen malliin!
Joku täällä kirjoitteli, ettei Mikko ymmärrä Heidin fyysisiä rajoja. Mielestäni Heidillä on suukkoja ja katsekontaktia kerjäävä katse. Mulla menisi hermot, jos joku koko ajan etsisi katsettani ja huomiotani. Tosin hehän sanoivatkin olevansa kosketusten ja fyysisen huomion perään...
Vierailija kirjoitti:
Milla luulee olevansa jotain enemmän mitä onkaan. Tukka auki ollessaan, epäsiistin näköinen.
Miten Millasta ilmenee, että hän luulee itsestään jotakin liikoja? En nimittäin ole huomannut mitään sinne päinkään viittaavaa.
Tukasta kyllä samaa mieltä, mutta en minä siitä pään sisäpuolta pysty päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää kaikkien osallistujien älykkyysosamäärät, esim. Samuelin ja Tiinan välinen ero. Samuel vaikuttaa terävämmältä omasta mielestäni.
Oma äo:ni on 128, Mensan rajan ollessa 131, joten sanomattakin selvää, että vaikeahko on puolisoa löytää itselleen, jos en joistain asioista tingi.
Kun väität olevasi niin älykäs, luulisi sinun myös tietävän sen että Mensan testit eivät mittaa kovin monenlaista älykkyyttä.
Missäs niin olen sanonut, etten tietäisi? Rasahtiko kenties pahasti urpolla?
Keskustelutaitosi on ruosteessa! Keskustelu ylimielisen ihmisen kanssa on vaikeaa
Diina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmon käytös kyllä ärsyttää minua. On just sellainen "joojoo kulta, teen kaiken mitä pyydät. Eiku päätä sä" -tyylinen mies. Ei tunnu minkäänlaista omaa tahtoa olevan. Ihan täysi tossukka.
Kaverini on tällainen mies ja sitten yksin ollessaan saa ihan ihme raivokohtauksia (välillä myös minun seurassani) aivan ihme jutuista. Asiat räjähtää päänsä sisällä käsiin, kun ei muuten uskalla sanoa asioita eikä mielipiteitään suoraan. Kaverini on myös haikaillut naispuolisensa "exänsä" perään jo 3 vuotta, vaikka heidän juttunsa oli vain 2kk pituinen ja nainen jätti hänet. Tekee palveluksia tälle naiselle, mitä ikinä hän pyytääkin aina.
En vaan ymmärrä, miten joillakin ei tunnu olevan minkäänlaista omaa tahtoa, niinkuin Kimmolla.
Olen kyllä tavannut myötäileviä ja varovaisia ihmisiä, mutta en ehkä koskaan näin varovaista kuin Kimmo. En tiedä kuulinko oikein, mutta siinä kun joku bilevieras kilkutti ovikelloa, Kimmo taisi kysyä Millalta, että "menenkö avaamaan?" Eli Kimmon kämpässä kuitenkin oltiin ja hän oli ikään kuin järjestämässä juhlia. Kuka sen oven sitten avaa jos ei talon isäntä? Mitäs kyökkipsykologit sanotte, mikä johtaa siihen, että ihmisestä kehittyy sellainen, ettei hän osaa tai pysty ilmaisemaan omaa tahtoaan tai tekemään päätöksiä? Kiinnostaa ilmiönä tällainen...
Bileethän oli Millan kotona. Ihan ok kysäistä kuka menee ovelle. Kimmo ja Milla ei taida oikein olla henkisesti samalla aaltopituudella ja Kimmo ehkä siksikin ylivarovainen.
Diina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli Millan asunto. Muistan kämpän ekasta jaksosta, jossa Milla hääri. Eli ilmeisesti Milla halusi järjestää omat synttäribileet omassa kodissaan vaikka oli juuri "muuttanut" Kimmon luo.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimisi, sillä uskon että Heidillä on ihan ehdottomana vaatimuksena akateeminen mies. Duunari-Kimmo ei kelpaa. Eikä Kimmolla taitaisi keskustelussa olla Heidille sitäkään annettavaa mitä Mikolla.
Hauskaa, miten jollain matalapalkkaisella naishumanistilla nousee akateemisuus niin rajusti hattuun, ettei mikään muu kuin korkeakoulutettu mies kelpaa. Juuri noin ajattelevilla naisilla on erittäin hyvät mahdollisuudet päätyä lapsettomiksi vanhoiksipiioiksi.
Kysytään välillä, mitä annettavaa Heidillä voisi olla Mikolle? Heidi vaikuttaa juuri niin omahyväiseltä, itsestään liikoja luulevalta ja omaan maailmaansa käpertyneeltä tapaukselta, ettei kumppanin löytäminen tule olemaan helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä samaistun jotenkin todella paljon Millaan. Olen itsekin hitaasti lämpeävä ja hieman jäykän ja jäyhän oloinen, mutta sitten kun lämpenen, niin olen kyllä lojaali ja mukava. En ole varmaan ikinä rakastunut sillä tavalla "ensi silmäyksellä jalat alta" -meiningillä ja minulle rakkaus on enemmän sitä, että toisen kanssa on hyvä ja hauska olla kuin mitään mieletöntä intohimoa. Voisin itsekin kuvitella sanovani miesyställeni, että hänestä parasta on se, kuinka hyvä hän on minulle. Tuohan on aivan ihanasti sanottu! Ei se mielestäni kerro itserakkaudesta vaan siitä, että tuntee olonsa toisen seurassa hyväksi. Ja kuten Milla, minäkin olen isossa porukassa puheliaampi ja rennompi kuin kahden kesken. Ei se ole mitään esittämistä, vaan jotenkin paineet ovat silloin pienemmät.
Huoh, ihanaa että joku muukin kokee Millan näin! Olen luullut olevani ainoa ja siis ihan omituinen.
Milla näistä naisista minusta ihan tavallisin ja normaalein on. Heidi vaikuttaa kulttuurinirppikseltä, joita yliopiston naisvaltaiset alat ovat täynnä. Tiina räksyttää liian pienestä, ja vaikka siinä tapetointikohdassa olisi hyvin voinut vain tarttua toimeen ja peittää lattian kunnolla sen sijaan että voivottelee Samuelille. Toki Millakin Kimmon asunnosta vikoja löysi, mutta ihan aiheesta eikä niistä tainnut kehittyä mitään tuntikausien draamaa.
Jännä lukea näitä kommentteja, miten eri lailla näemme Millan, Kimmon, Heidin, Mikon, Tiinan ja Samuelin (Huom! Ei Samulin). Mä luulen, että ainoastaan Tiina ja Samuel tulevat jatkamaan yhdessä.
Muita ajatuksia: Heidi ja Mikko ovat liian erilaisia, joten henkinen puoli ei kohtaa ja tämän vuoksi jutusta ei tuu mitään. Kimmo ja Milla yrittävät tosissaan, mutta ei löydy vain intohimoa, sillä Kimmo ei vain sytytä silleen Millaa. Tiina ja Samuel ovat alusta asti rehellisiä toisilleen ja kertovat, jos joku ärsyttää tai vastaavasti on hyvää toisessa. Samuel sanoi klipissä, että on jo kertonut Tiinalle sellaisia asioita, joita ei ole muille kertonut. En usko, että esim. Milla ja Kimmo olisivat vielä päässeet tällaisiin keskusteluihin. Jotenkin ainakin ohjelman perusteella ei ainakaan tunnu siltä. En usko, että Samuelia harmittaa pitemmän päälle Tiinan nalkutus. Eiköhän aikuinen mies sen kestä. Eikä Tiina asioista mun korvaan pahasti edes sano.
Henkilöistä pakko vielä kertoa mielipiteet. Itseäni ärsyttää vähän Mikko, Kimmo ja Milla. Kimmo ei muuten, mutta voisi ilmaista mielipiteensä paremmin. Varmasti kaikki ovat ihan mukavia ihmisiä kuitenkin.
Niin, mies on "täynnä itseään ja futisharrastustaan". Mitä jos Heidin tanssiharrastuksesta puhuisi samaan sävyyn? Vaikka totuushan on se, että miehiä tuollaiset eivät kiinnosta p-an vertaa. Miesten pitää aina olla kiinnostuneita naisten tylsistä harrastuksista, mutta toisin päin ei ole velvollisuutta.