Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...
wtf?! Montax sä oot juonut?
En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide
Olli ja Miia - sama taso
Jussi ja Pia - Jussi parempi
Esa ja Viola - sama taso
Sari ja Antti -sama
Tanja ja joku - Tanja parempi
Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi
Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet
Oletko itse kovinkin kaunis, ehkä peräti täydellinen? Sisäistä kauneutta ei sen sijaan näyttäisi olevan paljoakaan.
Mikä kommentoijalla napaa kaivaa? Itsekin joko tiedostaen tai tiedostamatta arvioit parien tasoja kadulla ja kun vastaasi tulee esim. 150 kiloinen nainen ja komea, bodattu kundi, niin panet merkille tasoeron, joko tiedostat sen sitten tai et. Ihan turhaa siis hurskastelet täällä.
Nimenomaan jos meinataan onnistuneita mätsejä saada aikaseksi, pitää katsoa että mies on naisen tasoa vastaava. Miestä ei haittaa, jos nainen on vähän alemmalla tasolla, kunhan muita avuja löytyy (vaikka luonnetta sitten). Siksi en tajua miksi laitetaan näin näitä pareja yhteen, kun long term onnistumisen mahikset aika olemattomat...
Et näytä tajuavan, että ihmisillä on yksilöllisiä mieltymyksiä ulkonäönkin suhteen. Ei ole mitään yleispätevää tasoasteikkoa, jonka perusteella mätsit voisi tehdä. Kyllä siinä on kuunneltava ihan sitä vain, minkä näköisen itse kukin osallistuja on sanonut viehättävän.
Teki oikeasti pahaa katsoa sitä, kun Milla selvästi huomasi, ettei mitään kipinää ole eikä Kimmo miellytä parisuhdemielessä! Ohjelman ja myös toki häävieraiden takia täytyy teeskennellä ja pitää yllä kestohymyä, vaikka sisimmissään tietää, ettei tästä mitään tule. Kivaa yrittää se kuukausi rakentaa jotain suhdetta ihmisiin, johon ei tunne mitään vetoa. Eikä toki ole helppo osa Kimmollakaan, joka varmasti havaitsee, ettei olla Millan kanssa samalla aaltopituudella.
Jännä juttu, kun osa pitää niin huonona asiana Mikon ja Heidin pussailua. Itse näen hyvänä asiana vaan, että heti tuntuu vetovoimaa ja että toisen lähellä on hyvä olla. Se ei mitenkään poissulje sitä, etteikö muutenkin luonteet natsais. Ja itse olen huomannut elämän varrella, että suutelemisella voi oikeasti testata aika nopeastikin, tuntuuko toinen hyvältä. Jos se on tuntunut mitäänsanomattomalta tai suorastaan huonolta, niin ei niistä suhteista ole tullut mitään vaikka tyyppi periaatteessa ois ollutkin muuten kiva. Ja eikös näiltä Ensitreffit alttarilla -ohjelman tekijöiltä ole pian tulossa se uusi ohjelma, missä nimenomaan ihmiset aloittaa tutustumisen suutelemisella. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vielä kerrata, mitä Maaretissa oli vikana, kun monet inhoavat häntä? Ehkä opin minäkin, minkälainen ei pidä olla.
Puhua ympäripyöreyksiä, joiden asiasisältö on 0.
Oliko Kanala jotenkin fiksumpi? Se vasta ympäripyöreitä lätisikin. Lepojärvi näyttää jatkavan samaa rataa.
No minun mielestä oli. Kallion jutut oli vielä semmoisia, että kuka tahansa olisi voinut neuvoa ne samat neuvot ihan ilman mitään tutkintoja.
Sanos joku fiksu ei-ympäripyöreä ajatus, jonka Kanalalta kuulit. Ja oliko sen asian oivaltaminen hänen tutkintonsa ansiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...
wtf?! Montax sä oot juonut?
En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide
Olli ja Miia - sama taso
Jussi ja Pia - Jussi parempi
Esa ja Viola - sama taso
Sari ja Antti -sama
Tanja ja joku - Tanja parempi
Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi
Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet
Oletko itse kovinkin kaunis, ehkä peräti täydellinen? Sisäistä kauneutta ei sen sijaan näyttäisi olevan paljoakaan.
Mikä kommentoijalla napaa kaivaa? Itsekin joko tiedostaen tai tiedostamatta arvioit parien tasoja kadulla ja kun vastaasi tulee esim. 150 kiloinen nainen ja komea, bodattu kundi, niin panet merkille tasoeron, joko tiedostat sen sitten tai et. Ihan turhaa siis hurskastelet täällä.
Nimenomaan jos meinataan onnistuneita mätsejä saada aikaseksi, pitää katsoa että mies on naisen tasoa vastaava. Miestä ei haittaa, jos nainen on vähän alemmalla tasolla, kunhan muita avuja löytyy (vaikka luonnetta sitten). Siksi en tajua miksi laitetaan näin näitä pareja yhteen, kun long term onnistumisen mahikset aika olemattomat...
Et näytä tajuavan, että ihmisillä on yksilöllisiä mieltymyksiä ulkonäönkin suhteen. Ei ole mitään yleispätevää tasoasteikkoa, jonka perusteella mätsit voisi tehdä. Kyllä siinä on kuunneltava ihan sitä vain, minkä näköisen itse kukin osallistuja on sanonut viehättävän.
Kamalan ulkonäkökeskeistä ja pinnallista!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Millan ja Kimmon ongelma ei ollut ollenkaan se, että Milla olisi dominoiva vaan se, että Kimmo tuntuu selkärangattomalta, sellaiselta jees mieheltä, josta ei löydy ytyä eikä kompetenssia varmoihin otteisiin, joita ainakin osa naisista kaipaa. Ja laajemminkin ihmissuhteissa siis...kuka haluaa kannatella toista ihmistä. Minusta Milla yritti olla kohtelias ja pitää tilanteen jotenkin kasassa. Kimmon persoonasta ei ole tähän mennessä saanut mitään otetta, mutta vaikutelma on, että omaa tahtoa ei oikein ole. Varmasti on sympaattinen ja rauhallinen eli ihminen, joka ei tee pahaa muille, mutta sopivaa särmää ja haastettahan me toisesta ihmisestä aina etsimme. Jos sitä ei ole niin siihen se homma hyytyy.
Samaa mieltä. Millasta huomaa, että on sellainen nainen, joka kaipaa sellaista perinteistä miestä, joka tykkää viedä. En siis tarkoita dominoida, vaan että esimerkiksi noissa kuvaustilanteissa olisi uskaltanut rohkeasti ottaa kiinni ja ylipäänsä sellaista "reipasta" puheliasta miestä. Kimmo on selkeästi ujompi mies eikä ihan niin rohkea, mitä Milla toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vielä kerrata, mitä Maaretissa oli vikana, kun monet inhoavat häntä? Ehkä opin minäkin, minkälainen ei pidä olla.
Puhua ympäripyöreyksiä, joiden asiasisältö on 0.
Oliko Kanala jotenkin fiksumpi? Se vasta ympäripyöreitä lätisikin. Lepojärvi näyttää jatkavan samaa rataa.
No minun mielestä oli. Kallion jutut oli vielä semmoisia, että kuka tahansa olisi voinut neuvoa ne samat neuvot ihan ilman mitään tutkintoja.
Sanos joku fiksu ei-ympäripyöreä ajatus, jonka Kanalalta kuulit. Ja oliko sen asian oivaltaminen hänen tutkintonsa ansiota?
Vastasin jo kerran, mutta kommentti kai hävisi bittiavaruuteen, joten uusi yritys. En siis ole niin kovan luokan EA-fani, että osaisin kaikki Kanalan kommentit ulkoa. Se, etten pysty antamaan esimerkkiä, ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Kanalan kommentit olisivat olleet ympäripyöreitä.
Minusta pieni abstraktius ja filosofisuus olisi ollut Kanalalta myös hyväksyttävää - onhan hän sentään teologi. Kalliolta olisin sen sijaan odottanut konkreettisempia neuvoja, kun suhteutettuna hänen työnkuvaansa hänen kommenttiensa substanssi ja tarttumapinta oli olematon. Minun mielestäni Kanala puhui paljon käytännönläheisemmin ja yleistajuisesti.
Sitten vielä sellainen kysymys, että miksi pitää vertailla? Jos esitän näkemyksen "Maaret Kallion kommentit olivat ympäripyöreitä", niin miksi siihen pitää vastata "joo, mutta se Kanala puhui vielä ympäripyöreämmin". Jos puhe on Maaret Kallioon kohdistuneesta kritiikistä, niin voisiko sen Kanalan edesottamukset jättää siitä keskustelusta ulos, ja puhua vaikka siitä Maaret Kallioon kohdistuneesta kritiikistä? Joo, olet eri mieltä kuin minä, ja ymmärrän sen, mutta Kanalan dissaaminen on huono puolustuspuheenvuoro Maaret Kalliolle.
Aktiassa Tikkurilassa työskentelee nykyään Tiina Svahnström, äkkinäisellä googlauksella myös aviomies löytyy linked:stä =1+1... Fb:ssa on vielä Salomaa.
Vierailija kirjoitti:
Aktiassa Tikkurilassa työskentelee nykyään Tiina Svahnström, äkkinäisellä googlauksella myös aviomies löytyy linked:stä =1+1... Fb:ssa on vielä Salomaa.
Luepa viesti nro 310.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa viesti nro 310.
Joku tulee 500 viestiä jäljessä :D
Mikko etsii seuraa Tinderissä:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ensitreffit-alttarilla-sulhanen-etsi…
Vierailija kirjoitti:
Eli ei onnistunu noiden liitto. Joutuu olemaan vielä jonkin aikaa naimisissa, kun ei ole vielä harkinta-aika loppunut :D Nonih Mikko-fanit, iskekääs kiinni! ;)
Milla vaikuttaa jotenkin tosi jätkämäiseltä. semmoiselta että on tottunut olemaan yksi äijistä, ja siinä äijäporukan kanssa sitten nauraa räkättää roiseille jutuille. jotenkin hän oli jopa miehekkäämpi kuin kimmo, joka vaikutti melkein söpöltä ja hentoiselta siinä millan rinnalla. Millalle olisi sopinut paremmin sellainen isokokoinen "tosi äijä" joka murahtaen korjaa sen rikkinäisen lampun ja kaappaa syliin. hän ei tuntunut ollenkaan ymmärtävän sellaisen kaunosieluisuuden päälle mitä kimmo osoitti selittäessään kuinka oli yrittänyt etsiä symboliikkaa siitä lamppukuvasta. Toivottavasti Kimmo löytää vielä naisen, joka osaa arvostaa herkkyyttä ja kiltteyttä.
Ihan sama, miten eriskummalliset olosuhteet ja miten iskevä tyyppi, minua karmii että ensikohtaamisella ja jatkuvasti siitä eteenpäin ollaan nuolemassa. Minusta olisi luontevampaa ensin tunnustella, löytyykö jännitettä ylipäänsä ja jos löytyy, lähteä rakentamaan sitä eteenpäin päivän mittaan niin että hääyön koittaessa on mittarit punaisella. Totaalinen mielihalujen tappaja, jos homma on noin suoraviivaista kuin sille lyhyellä opettajalla ja pitkällä miehellä. Näköjään löytyy monenlaista koulukuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista :( Ja vie nyt pohjan koko ohjelmasta. Ellei oo sitten tietoinen "vedätys".
Eikö niillä tosiaan oo mitään sopimuksia, ettei seuraa saa hakea julkisesti, ennenkuin ohjelma esitetty.
Milla on kainuusta, ja vaikka itse en ole, mieheni on. Kainuussa on aivan oma kulttuuri ja miehen ja naisen roolit on niin syvästi ns perinteisemmät kuin missään muualla suomessa. Jopa lapissa mies ja nainen ovat "tasa-arvoisempia" kuin Kainuussa. Toki milla on kainuusta pois muuttanut (kuten miehenikin), toisin sanoen ei ole pahimmasta päästä kainuulaiskulttuurinen. Silti erittäin taitamatonta asiantuntijoilta yhdistää kainuulainen, reipas ja rohkea nainen ujomman ja ulkonäöstään kiinnostuneen miehen kanssa.
Kainuulainen nainen pärjää ihan missä vaan, mutta ei halua miestä perässä raahattavaksi. Oman tien kulkija mies käy, sekä tahditon, mutta miehellä on oltava ns omistajan asenne naiseensa. Mies ei myöskään saa vaikuttaa ujolta. Vaikuttaa siksi, että kainuussakin on ujoja miehiä tietenkin, mutta sitä ei koskaan tiedä koska miesten käytöskoodi on niin erilainen kuin kaupungissa. Kainuussa jos menen kysymään mieheltä esim suuntaa, saattaa mies hyvinkin naureskella minulle ja sanoo että tuohon suuntaan. Jos kysyn naiselta, saan tarkat ja täsmälliset ohjeet ystävällisesti.
Kainuulaiselämä on jotain hyvin mielenkiintoista ja erilaista. Aika lähellä venäjän kulttuuria monella tapaa. Suosittelen maakuntamatkailua.
Mitä veikkaatte, mistä Seiska on saanut vihiä Mikon tinder-puuhista? ;) Täällähän se tiedettiin jo varhaisessa vaiheessa. Tottakai on voinut selvittää itsekin, kun varmasti nuohoavat kaikki mahdolliset paikat, mutta kyllä varmasti aaveelläkin vinkkejä kurkkivat.
Ensin ajattelin, että voihan Mikolla olla jäänyt tinder poistamatta, vaikka ei sitä enää käyttäisikään, mutta outoa kyllä jos on tosiaan uusia kuvia sinne lisännyt ja jutellutkin mätsien kanssa... Harmi. Olisi ollut kiva, jos jännitys olisi säilynyt.
Onpa harvinaisen tökerö ja naisenkipeä tyyppi jos ei malttanut tuon kauempaa odottaa ennen kuin alkaa uutta naista hakemaan. Kuitenkin vasta juhannuksena mennyt naimisiin. Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Jos siis pitää paikkaansa tuo, että jo tinderissä ja muualla aktiivisesti etsii seuraa. Kuka ottaa vakavasti tuollaisen miehen?
Jos oikeasti Mikko jo etsii uutta seuraa treffipalstoilla, kertoo se kyllä miehestä aika paljon. Ei oo kovin sitoutunut kyllä sitten ollut tähän ohjelmaan ja siinä löytyneeseen matchiin, jos ei sen vertaa voi odottaa, että aiemmasta suhteesta saadaan edes ero vireille ja julkisuuspölyt hieman laskeutuu.
Mutta ehkä hän nyt nimenomaan haluaakin käyttää sen julkisuuskortin ja hakea seuraa, kun ohjelma pyörii vielä telkussa, koska nythän sitä näkyvyyttä tulee..
Harmittaa vaan kyllä kovasti, jos heidän tarina ratkeaa jo nyt tällä tavalla. Näyttivät kuitenkin hääjakson perusteella hullaantuvan täysin toisistaan ja muutenkin vaikuttivat yhteensopivalta parilta Heidin kans.