Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman ulkonäkökeskeisiä ihmiset kyllä on keskustelusta päätellen. Ei ihme että yksinäisyys on nykyään niin yleistä. Ei malteta katsoa yhtään pitemmälle että millainen kultakimpale sieltä ehkä omasta mielestä huonosti leikatun kampauksen alta löytyy. Surullista.
Vapaaehtoisesti telkkariin menneiden ulkonäön kommentointi ei kerro mitään siitä, millä perusteella valitsemme/olemme valinneet kumppanimme. Kyllä voin sanoa tosta mun miehestäkin, että onhan sillä ihan helkkarin iso maha, mutta hän on silti se, jota rakastan. Tai jos sanon, että kylläpä sillä yhdellä miehellä telkkarissa on ikävän näköinen hammasrivistö, niin ei se sitä tarkoita, että olisin omaa miestä vaihtamassa timmimpään, vaikka hänellä on iso maha. Siis eihän tuossa ajatuksenjuoksussa ole mitään logiikkaa?
Milla erehtyi ajattelemaan, että telkkariin kehtaa hakea vain hyvännäköiset miehet. Tavikset jättäisi ohjelman väliin.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ihan hirvee tunne, kun heti hääjuhlan aikana tuntee sisimmissään, että kipinä puuttuu ja fiilis on laimee.
Mulla oli tällainen tunne hääpäivänäni. Koko ajan vähän epämukava, kiusaantunut ja vaivaantunut olo, yhtäaikaa raskas ja tyhjä. En olisi niin halunnut pussata miestäni siinä molempien lähisuvun silmien alla ja olla kuvattavana. No, niistä valokuvista näkyykin se jäykkä ja laimea fiilis.
Se vaan että minä en kuitenkaan ollut pettynyt, kun en juuri odottanutkaan muuta. Olen niin pidättyväinen ja jännitän sosiaalisia tilanteita enkä tykkää olla huomion keskipisteenä. Olisi pitänyt olla Onnellinen Morsian mutta en vaan itse tuntenut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman ulkonäkökeskeisiä ihmiset kyllä on keskustelusta päätellen. Ei ihme että yksinäisyys on nykyään niin yleistä. Ei malteta katsoa yhtään pitemmälle että millainen kultakimpale sieltä ehkä omasta mielestä huonosti leikatun kampauksen alta löytyy. Surullista.
Niinpä. Tai sitten joku sellainen pikkuseikka kuin että tyyppi sanoo "Moro" taikka ei osaa avata kuoharipulloa on "todella paha". Tai ne jenkki-ihanteesta hieman poikkeavat hampaat. Hieman kyllä huvittaa nämä kriteerit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan ihan hirvee tunne, kun heti hääjuhlan aikana tuntee sisimmissään, että kipinä puuttuu ja fiilis on laimee.
Mulla oli tällainen tunne hääpäivänäni. Koko ajan vähän epämukava, kiusaantunut ja vaivaantunut olo, yhtäaikaa raskas ja tyhjä. En olisi niin halunnut pussata miestäni siinä molempien lähisuvun silmien alla ja olla kuvattavana. No, niistä valokuvista näkyykin se jäykkä ja laimea fiilis.
Se vaan että minä en kuitenkaan ollut pettynyt, kun en juuri odottanutkaan muuta. Olen niin pidättyväinen ja jännitän sosiaalisia tilanteita enkä tykkää olla huomion keskipisteenä. Olisi pitänyt olla Onnellinen Morsian mutta en vaan itse tuntenut sitä.
OT, mutta miksi teillä sitten oli sukulaiset paikalla? Olisitte vain vihityttäneen itsenne ihan privaatisti.
Juuri tällainen keskustelu varmasti vie monilta halut osallistua ohjelmaan, vaikka sinänsä ajatus asiantuntijoiden valitsemasta, sitoutumishaluisesta puolisosta viehättäisi, tai sen voisi ajatella sopivan omaan tilanteeseen. Kaiken maailman palstarotat sättivät jopa synnynnäisistä ulkonäön piirteistä ja analysoivat vaatimattomilla älynlahjoillaan ja elämänkokemuksellaan jokaista ilmettä ja äänensävyä, jonka tv-ruudulta näkevät. Ankealta tuntuisi varmaan lukea myös oman kultaisen puolison arvostelemista ja tuntemattomien vetämiä mustavalkoisia johtopäätöksiä tämän persoonasta (tai hyvän ystävän, jos ei avioliitto kestä).
Hattua siis täytyy nostaa näille osallistujille, aika kylmäpäinen ja hyväitsetuntoinen pitää olla, että mukaan uskaltaa lähteä moiseen ryöpytykseen. Ovat kuitenkin varmasti tienneet, mihin ryhtyvät, onhan fakta, että puolet ihmisistä on aina keskivertoa tyhmempiä ja sivistymättömiä öyhöttäjiä, eikä tietyn ihmistyypin viisastelua ja suunsoittoa voi estää.
Jestas miten törkeitä ihmiset ovat, hyi ku näkis näiden kommentoijien omat naamat. Ymmärrän että mallikoululaisten, missikisojen, bodauskisojen osallistujien tms ulkonäköä ja kroppaa arvioidaan MUTTA TÄMÄ... SIIS TÄSSÄ OHJELMASSA IDEA ON AIVAN MUU KUIN OSALLISTUJIEN ULKONÄKÖ! Tässä on luonnollisia ihmisiä, he menevät omana itsenään hakemaan mahdollista loppuelämän rakkautta ohjelmaan. Hyi v*ttu miten ulkonäkökeskeinen tämä maailma on nykyään, ei mikään ihme kun suhteet kaatuilee ja nykyään on tosi paljon yksinäisiä ihmisiä! Näistäkin ainakin Millasta näkee heti miksi on sinkku, veikkaan että sellaisena pysyykin! Just niinku aiempien jaksojenkin Miia ja Mari, toi on sellanen naistyyppi jolle ei vaan kelpaa mikään, jos ulkonäkö kelpaa niin sitten vika löytyy joko ammatista, kukkaron paksuudesta, käyttäytymisestä, suvusta tms... :D
Vierailija kirjoitti:
Juuri tällainen keskustelu varmasti vie monilta halut osallistua ohjelmaan, vaikka sinänsä ajatus asiantuntijoiden valitsemasta, sitoutumishaluisesta puolisosta viehättäisi, tai sen voisi ajatella sopivan omaan tilanteeseen. Kaiken maailman palstarotat sättivät jopa synnynnäisistä ulkonäön piirteistä ja analysoivat vaatimattomilla älynlahjoillaan ja elämänkokemuksellaan jokaista ilmettä ja äänensävyä, jonka tv-ruudulta näkevät. Ankealta tuntuisi varmaan lukea myös oman kultaisen puolison arvostelemista ja tuntemattomien vetämiä mustavalkoisia johtopäätöksiä tämän persoonasta (tai hyvän ystävän, jos ei avioliitto kestä).
Hattua siis täytyy nostaa näille osallistujille, aika kylmäpäinen ja hyväitsetuntoinen pitää olla, että mukaan uskaltaa lähteä moiseen ryöpytykseen. Ovat kuitenkin varmasti tienneet, mihin ryhtyvät, onhan fakta, että puolet ihmisistä on aina keskivertoa tyhmempiä ja sivistymättömiä öyhöttäjiä, eikä tietyn ihmistyypin viisastelua ja suunsoittoa voi estää.
Sinun tekstisi se vasta ala-arvoista olikin. Yrititkö kenties loukata? Pata kattilaa soimaa.
Vierailija kirjoitti:
Jestas miten törkeitä ihmiset ovat, hyi ku näkis näiden kommentoijien omat naamat. Ymmärrän että mallikoululaisten, missikisojen, bodauskisojen osallistujien tms ulkonäköä ja kroppaa arvioidaan MUTTA TÄMÄ... SIIS TÄSSÄ OHJELMASSA IDEA ON AIVAN MUU KUIN OSALLISTUJIEN ULKONÄKÖ! Tässä on luonnollisia ihmisiä, he menevät omana itsenään hakemaan mahdollista loppuelämän rakkautta ohjelmaan. Hyi v*ttu miten ulkonäkökeskeinen tämä maailma on nykyään, ei mikään ihme kun suhteet kaatuilee ja nykyään on tosi paljon yksinäisiä ihmisiä! Näistäkin ainakin Millasta näkee heti miksi on sinkku, veikkaan että sellaisena pysyykin! Just niinku aiempien jaksojenkin Miia ja Mari, toi on sellanen naistyyppi jolle ei vaan kelpaa mikään, jos ulkonäkö kelpaa niin sitten vika löytyy joko ammatista, kukkaron paksuudesta, käyttäytymisestä, suvusta tms... :D
Joo, idea on muu kuin osallistujien ulkonäkö, mutta voi siitä silti mielipiteen muodostaa ja kommentoida, kun ovat telkkariin hakeutuneet omalla naamallaan. Kyllähän täällä on osallistujien ulkonäköä kehuttukin. Eikös se kehuminenkin ole aika ulkonäkökeskeistä? Enemmän se musta kertoo pinnallisuudesta, että nähdään vain se miellyttävä ulkonäkö.
Ja esimerkiksi Heidin ja Mikon reaktiot oli aika ulkonäkökeskeisiä: kipinät lähti sinkoilemaan heti, kun paljastui, että toisen naama miellyttää. Ei paljon tarvinnut jutella. Ihmisluontoon kuuluu tietynasteinen ulkonäkökeskeisyys. Te jeesustelijat olette vielä lisäksi tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottavat tuossa kyllä melkoisen riskin kun ilman koeajoa menevät naimisiin. Ajatteles jos nainen onkin aivan lahna sängyssä ja järkyttävän väljä lisäksi ?
Miksi alapeukkuja tälle ? Seksihän on oleellinen osa avioliittoa ja jos se ei suju niin luuletteko että avioliitto kestää ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta miksi teillä sitten oli sukulaiset paikalla? Olisitte vain vihityttäneen itsenne ihan privaatisti.
Olisi ehkä pitänyt, mutta tuolloin häitä mietittäessä kuitenkin ajattelin, että kaduttaisi jälkikäteen jos perheeni ei olisi paikalla. Sitten sitä olisi ollut myöhäistä korjata.
Voisiko joku vielä kerrata, mitä Maaretissa oli vikana, kun monet inhoavat häntä? Ehkä opin minäkin, minkälainen ei pidä olla.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vielä kerrata, mitä Maaretissa oli vikana, kun monet inhoavat häntä? Ehkä opin minäkin, minkälainen ei pidä olla.
Puhua ympäripyöreyksiä, joiden asiasisältö on 0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...
wtf?! Montax sä oot juonut?
En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide
Olli ja Miia - sama taso
Jussi ja Pia - Jussi parempi
Esa ja Viola - sama taso
Sari ja Antti -sama
Tanja ja joku - Tanja parempi
Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi
Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet
Hyvä, että tiedostat että vain sun mielipide. Mun mielipide on monesta parista ihan toinen.
Vierailija kirjoitti:
No aika rankkaa analyysiapa heität Millasta kovin vähäisen todistusaineiston perusteella. Minä en uskaltaisi sanoa vielä muuta kuin että aviomiehen ulkonäkö ensi silmäyksellä ei ollut sitä mitä hän odotti. Ja senkin saattoi myöntää kameroille ihan vain koska se tuotantotiimin mielestä loisi sopivasti draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhua ympäripyöreyksiä, joiden asiasisältö on 0.
Oliko Kanala jotenkin fiksumpi? Se vasta ympäripyöreitä lätisikin. Lepojärvi näyttää jatkavan samaa rataa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Millasta mieleen virolainen laulaja Maarja-Liis Ilus
http://www.ohtuleht.ee/356955/maarja-liis-ilus-investeerige-kaekottides…
Kyllä! Ja Millan puheääni vähän samanlainen kuin Yle Urheilun Inka Heneliuksella.
Miksiköhän tässä sarjassa aina mies on se, joka ei kelvannutkaan se vaimo? Ekalla kaudella Pia ei kelvannut Jussilla ja toisella kaudella Mari ei kelvannut Jounille eikä Tanja Ronille. Naiset kuitenkin ovat yrittäneet kovasti pysyä yhdessä ja olisivat halunneet jatkaa. Tällä kaudella vihdoin on sitten toisin päin eli ilmeisesti Milla ilmeisesti kaiketi kelpaisi Kimmolle, mutta Milla taas ei vaikuta syttyvän Kimmosta laisinkaan. Luulisi, että miehet nimenomaan olisi epätoivoisesti haluamassa jatkaa liittoa naisen kanssa... Tosin ehkä tähän sarjaan valitut miehet sitten ovat olleet niitä, joilla sitten oikeassa maailmassakin vientiä on. Tosin jos näin on, niin miksi ihmeessä hakea tällaiseen sarjaan? Roni ja Jussi nyt varmasti saisivat helposti mieleisensä naisen ilman mitään tv-ohjelmia. Ei näihin ohjelmiin kannata lähteä, jos oikeasti tärkeimpiä asioita kumppanin valinnassa on hiusten väri tai rintojen koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika rankkaa analyysiapa heität Millasta kovin vähäisen todistusaineiston perusteella. Minä en uskaltaisi sanoa vielä muuta kuin että aviomiehen ulkonäkö ensi silmäyksellä ei ollut sitä mitä hän odotti. Ja senkin saattoi myöntää kameroille ihan vain koska se tuotantotiimin mielestä loisi sopivasti draamaa.
Onhan täällä vielä järkeviäkin ihmisiä kommentoimassa. Luulen että näillä raivopäillä on niin heikko itsetunto, että osallistujien keskinäinen tai heihin kohdistuva ulkonäön kommentointi otetaan henkilökohtaisesti. Tulee pelko, että sitä omaakin ulkonäköä saattaa joku jossain haukkua. (Ja varmaan muuten haukkuukin, mutta siitä ei pidä välittää.)
Alan Walker - Faded