Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
781/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiks Samuelistakin tuli lämmin, symppis ja ystävällinen kuva - mies jos puhuu tunteistakin. Mutta samaan aikaan hänestä välittyi, että hän tietää kuka on, eikä hänen ylitseen kävellä. Ja että hän tietää mitä haluaa. 

Vierailija
782/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi olisi ollut niin sopiva Kimmolle. Samanlaiset vahvat leuat, mikä kertoo voimakkaasta tahdosta ja itsepäisyydestä. Haastetta toisilleen. Mikko on ihan liian pleijeri meidän suoraselkäiselle kansankynttilälle. Ellen paremmin tietäisi, voisin hyvinkin luulla Kimmoa b-rapun mieheksi, ja mistäs minä kaikkea tiedänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on peräisin tieto, että Milla on koulutukseltaan restonomi? Hänhän on töissä lentokentällä HR-puolella eikä ainakaan mun mielestä ole mainittu mitään koulutuksesta ohjelmassa?

http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artik…

Vierailija
784/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kimmosta tuli vaikutelma, että hän puhuu ja näyttää tunteitaan vasta kahden kaljan jälkeen...

Vierailija
785/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi olisi ollut niin sopiva Kimmolle. Samanlaiset vahvat leuat, mikä kertoo voimakkaasta tahdosta ja itsepäisyydestä. Haastetta toisilleen. Mikko on ihan liian pleijeri meidän suoraselkäiselle kansankynttilälle. Ellen paremmin tietäisi, voisin hyvinkin luulla Kimmoa b-rapun mieheksi, ja mistäs minä kaikkea tiedänkään.

Ihan uteliaisuuttani kysyn, uskotko horoskooppeihin?

Vierailija
786/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä on peräisin tieto, että Milla on koulutukseltaan restonomi? Hänhän on töissä lentokentällä HR-puolella eikä ainakaan mun mielestä ole mainittu mitään koulutuksesta ohjelmassa?

http://m.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/artik…

Miksi Kimmo oli ainoa, jonka koulutusta ei mainittu?

Olin kyllä ihan varma että Mikko olisi ollut insinööri :D

Vierailija
787/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Millasta mieleen virolainen laulaja Maarja-Liis Ilus

http://www.ohtuleht.ee/356955/maarja-liis-ilus-investeerige-kaekottides…

Vierailija
788/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...

wtf?! Montax sä oot juonut?

En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide

Olli ja Miia - sama taso

Jussi ja Pia - Jussi parempi

Esa ja Viola - sama taso

Sari ja Antti -sama

Tanja ja joku - Tanja parempi

Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi

Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet

Oletko itse kovinkin kaunis, ehkä peräti täydellinen? Sisäistä kauneutta ei sen sijaan näyttäisi olevan paljoakaan.

Vierailija
789/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heps kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi tutun lapsen entinen opettaja ja hän sanoi aloitusjakson jälkeen että opettajana hän on ihan "hitleri" . No kuinkas ollakkaan Heidi koki tärkeeksi kertoa tuoreelle miehelleen kahvipöydässä että on syntynyt samana päivänä kuin Hitler. Mikä myötä häpeee tuli 😅

Mun mielestä tuo oli taas ihan hauska heitto johon Mikkokin vastasi kivasti. Ja kenenköhän lapsen mielestä opettajat ei olisi hitlereitä...

Tämän päivän lapset eivät tiedä kuka Hitler on! Ja mitä hän teki!

Öh, kuinka niin? Eiköhän ne maailman sodat kauheuksineen kuulu edelleen peruskoulun oppimäärään.

Minä seurustelin kerran miehen kanssa, joka oli tyhmä kuin saapas. Viimeinen niitti oli, kun hän kysyi minulta kuka Hitler on! Se riitti ja älysin lopulta lähteä. Mikään ei ole niin turhauttavaa kuin tyhmä mies.

Vierailija
790/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat lukitsee mielipiteensä ekan jakson jälkeen, suosikit ja inhokit. Sen jälkeen palstalla vallitsee TOTUUS, joita muutamat inisijät häiritsevät. Koettakaa ymmärtää, että kaikki mielipiteet sallitaan. Itse en liikuttunut tippaakaan rakkauskirjeistä, koska en oo sentimentaalinen. Mua kiinnostaa, miten tää sirkus päättyy, ja minkälaisia tunteita ja tilanteita nousee esiin. Romantiikanpunaisilla silmälaseilla tätä en katso.

Joten älkää näpäyttäkö jokaikisestä 'poikkeavasta' viestistä. Ne ovat virkistäviä, tää palsta ei ole Pohjois-Korea. Muuten keskustellaan niistä hampaista sitten, jos vain yksi totuus/pari sallitaan!!

Vierailija
791/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Pääsin nyt vasta katsomaan toisen jakson ja olin sitä ennen lukenut siihen liittyvän keskustelun. Kuvittelin että Millalla ja Kimmolla olisi jotain todella vaivaannuttavaa meininkiä josta paistaisi epämieltymys, mutta eihän se ollut ollenkaan sellaista! Heitä vaan selvästi jännitti! Kaikilla pareilla oli positiivinen ja lämmin meininki. Kivaa katseltavaa. Toivottavasti Mikko ja Heidi malttavat jutellakin jatkossa eikä pelkästään pussailla :) Tiina on jotenkin liikkis blondiudessaan ja herkkyydessään ja huumorintajussaan ja Samuel tuntuu hänelle sopivan jämäkältä mieheltä.

Vierailija
792/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on alphwidow. Se on joskus saanut jotain kaunista miestä ja luulee että vieläkin saisi. Se kimmo on liian persoonallisen näköinen näihin kemuihin. Mitä tuoantoyhtiö oikein mietti kun hänet otti. 

Se rillipäämies on tulevaisuudessa hyvä aisankannattaja naiselleen. 

Opettajatar taas on liia seksuaalinen. Mikko kyllä pitää siitä mutta voio lla että mikkokin ajautuu tahtomattaan aisuriksi vielä.

Vierailija
793/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella kauneimmat naiset. Mut ei voi sanoa et aina olis naiset ollu paremman näköisiä...

wtf?! Montax sä oot juonut?

En mitään mut rumia kasvonpiirteitä. Outoja neniä yms. Mun mielipide

Olli ja Miia - sama taso

Jussi ja Pia - Jussi parempi

Esa ja Viola - sama taso

Sari ja Antti -sama

Tanja ja joku - Tanja parempi

Mari ja Jouni - Jouni todellaki parempi

Tässä kaudessa kaikki naiset paremman näköisiä ku miehet

Oletko itse kovinkin kaunis, ehkä peräti täydellinen? Sisäistä kauneutta ei sen sijaan näyttäisi olevan paljoakaan.

Mikä kommentoijalla napaa kaivaa? Itsekin joko tiedostaen tai tiedostamatta arvioit parien tasoja kadulla ja kun vastaasi tulee esim. 150 kiloinen nainen ja komea, bodattu kundi, niin panet merkille tasoeron, joko tiedostat sen sitten tai et. Ihan turhaa siis hurskastelet täällä.

Nimenomaan jos meinataan onnistuneita mätsejä saada aikaseksi, pitää katsoa että mies on naisen tasoa vastaava. Miestä ei haittaa, jos nainen on vähän alemmalla tasolla, kunhan muita avuja löytyy (vaikka luonnetta sitten). Siksi en tajua miksi laitetaan näin näitä pareja yhteen, kun long term onnistumisen mahikset aika olemattomat...

Vierailija
794/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman ulkonäkökeskeisiä ihmiset kyllä on keskustelusta päätellen. Ei ihme että yksinäisyys on nykyään niin yleistä. Ei malteta katsoa yhtään pitemmälle että millainen kultakimpale sieltä ehkä omasta mielestä huonosti leikatun kampauksen alta löytyy. Surullista.

Vierailija
795/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen Tiinan ja Samulin suhteen jatkuvan vain hauskana biletysystävyytenä.

Vierailija
796/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tunnistaako ketään kappaletta, joka alkaa soimaan, kun Heidiä ja Kimmoa kuvataan hotellihuoneessa? Yritin googletella, mutta en löytänyt... kiitos jo etukäteen! :) 

Vierailija
797/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, tunnistaako ketään kappaletta, joka alkaa soimaan, kun Heidiä ja Kimmoa kuvataan hotellihuoneessa? Yritin googletella, mutta en löytänyt... kiitos jo etukäteen! :) 

Anteeksi, Heidi ja Mikko siis! En ole oppinut vielä nimiä.

Vierailija
798/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida tuohon opettaja-asiaan, että minusta on hienoa jos opettaja vaatii oppilailta oppimista!

Toinen ääripää ovat nämä opettajat, jotka päästävät läpi kokeesta yms vaikka oppimista ei ole tapahtunut. 

Kukaanhan ei sanonut ettei opettaja sais vaatia työntekoa... Huoh!  Natsi on kuitenkin eri asia kuin vaativa. En pidä mahdottomana ettei Heidi vois olla hankala ihminen.

No nythän ei saa Heidistä sanoa mitään (vaikka puolet kommentoijista on itsekin saanu aikamoisen dominoijan kuvan hänestä parin jakson perusteella) ku se on niiiiiin ihana ja näyttää näyttelijältä ja pussailiki vielä!

Muutama jakso eteenpäin, ni kuva Heidistä voi olla taas toinen ja silloin tuon kommentoijan kertomaan suhtaudutaan taas eri tavalla. "Oppilaatki pitää natsina".

Tää on niin taattua av:ta. Tiedetään kaikki.

Vierailija
799/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ja Tiina on mielestäni kauniimpia kuin Heidi. Vaaleita ja naisellisia. Heidillä on aika ohuet huulet ja jotenkin vaisu habitus.

M28 

Sama. Minusta tällä tummalla on jotenkin hevosmaiset kasvonpiirteet suun ja leuan alueella. Ja ei, en ole itsekään täydellinen, en tarkoita tätä sillä. Tiina on kolmikon kaunein, hänellä on jotenkin sopusuhtaisimmat ja siroimmat piirteet.

Ja missi/Mrkisoihinhan nämä naiset (ja miehet) olivat ilmoittautuneet? Palstalaisten kommentteja kun lukee ymmärtää miksi niin monet ovat sinkkuja tai kehnoissa suhteissa. Ulkonäön maksimointi paria valittaessa ei varmaankaan ole se kestävin ja viisain kriteeri jos pitkän ja onnellisen suhteen haluaa. Ehkä ne hottikset ja exät rannalla tms. olisi sopivampi sarja seurata...

Eivät ole, ja minusta tämä on ihana sarja nimenomaan siksi, että tässä on aitoja ihmisiä virheineen päivineen etsimässä oikeaa parisuhdetta, eikä mitään ryyppy- ja panokaveria. Mutta toisaalta televisiojulkisuus, etenkin ohjelmassa, jossa ihmiset on taviksia, kiihottaa aina myös kritiikkiä ja keskustelua, joka ei välttämättä miellytä. Se, että jollain on mielestäni hevosmaiset piirteet, ei tee tästä henkilöstä yhtään sen huonompaa kuin muutkaan. Ulkonäkö ei todellakaan ole ihmisessä tärkeintä, mutta sen kommentointia voi pitää todennäköisenä, jos on omasta tahdostaan televisioon mennyt.

Vierailija
800/8622 |
14.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, tuo Tiinan ja Samuelin sanailu tuossa alttarilla ja tomaattikeskustelu 😃😂 Aivan mahtavaa, miten banter toimii. "Ymmärsitkö sä sen mun laittaman tomaattikuvan?... Se oli kuiva tomaatti. "Joo, tää multa nyt meni ohi." Niin aitoa ja kerta kaikkiaan heti samat aaltopituudet löytyi.

Katsoin tässä just valittuja kohtia jo eilen katsomastani jaksosta, kun oli just digiboksi tallentanut.

Ketju on lukittu.