Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
"Ensimmäisenä ajattelin, että tämäkö se nyt on. Tätäkö minä olen odottanut? Ensivaikutelma oli pieni järkytys. Olin jotenkin odottanut aivan erilaista tyyppiä, Milla kertaa h-hetkeä MTV:lle.
– Olin varma, että minua odottaa alttarilla pitkä, vähintään 190-senttinen mies. Ajattelin, että tästä ei varmasti tule mitään."
Onpa melko pinnallista kommenttia Millalta mtv:lle. Varsinkaan kun hän ei suoranaisesti itsekään ole mikään kaunotar...
Mä ottaisin tuon niin, että tää on vähän kasvutarina pareille mutta myös yksilöille. Kyllähän kaikki on varmaan päässään piirrelleet mieikuvia tulevan puolison ulkonäöstä, pituudesta jne. Ei se mun mielestä ole välttämättä pinnallista vaan myös vähän sitä, ettei oikein itsekään ehkä tiedetä että mitä halutaan ja millaiset (henkiset) ominaisuudet puolisossa on tärkeitä. Millakin kertoi, ettei ole asunut koskaan miehen kanssa tai muutenkaan seurustellut paljon. Mistäpä sitä sitten oikeasti voisi edes tietää että mitä haluaa. Ja mitä väärää siinä on kertoa, että mitä ensimmäisenä ajatteli miehestä kun näkin tämän. Tuohan on tällaisen viihdeohjelmaformaatin rakennetta ajatellen aivan mahtava tarina että ensimmäinen ajatus on se ettei tästä varmasti tule mitään kun ei mies ole edes tarpeeksi pitkä, ja sitten lopussa kerrotaan siitä miten oma ajattelu laajentui huikeasti, oppi toisen kautta itsestäänkin paljon uutta ja yhdessä halutaan ehdottomasti pysyä.
Nyt kun moni on täällä maininnut "Millan hehkutuksesta" jokseenkin katkeraan sävyyn...No,tosiaan tuossa tilanteessa voi kameroita jännittää aika lailla ja moni ihminen on livenä hehkeämpi muutenkin.Ja ehkäpä hän oli Lepojärven ja Thunderin tyyppinen nainen,ei se ole pois teiltä aavee mammat.
Minä en nähnyt Heidin ja Mikon välillä kipinää.
Kun Heidi käveli Mikon luokse tuomarin eteen, Mikko tunki heti suunsa Heidin suulle. Minusta se vaikutti inhottavalta, tunkeilevalta. Eivät olleet siinä vaiheessa edes etunimiään saaneet toisilleen kerrottua. Tai siis Mikko ei ollut antanut Heidin kertoa edes etunimeä ennen kuin tunki Heidin iholle. Vihkimisen jälkeen sama homma jatkui. Koko ajan Mikko tunki suutaan Heidin suuta vasten. Ehkä Heidin oli omat kasvonsa säilyttääkseen pakko näytellä, että lähti siihen mukaan. Toinen vaihtoehtohan olisi ollut työntää Mikkoa käsillä kauemmaksi aina, kun suu lähestyi.
Ahdistavaa oli katsoa sitäkin, kun Kimmo pussaili vastentahtoista Millaa. Milla vetäytyi Kimmon suudelmien aikana aina taaksepäin ja lopulta ravisteli itsensä irti. Millankin oli "pakko" hymyillä niin tehdessään, säilyttääkseen molempien kasvot. Ahdisti katsoa myös sitä, kun Kimmo kopeloi Millan vartaloa hääleikin varjolla.
Millan kommenteista kieltämättä tuli mieleen tämän palstan vakiovieras, prinsessaharhoista jankuttava miekkonen! :D Missä se on nyt, kun kerrankin olisi aihetta?! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Mikon deittipalsta-nicci?
Haluaisin kanssa tietää, veikkaan että joku vaan puhuu p*skaa provosoidakseen koska kyllä linkki olisi jo laitettu jos Mikko deittipalstoilla pyörisi ;)
Ei ole peetä. Suomikaksneljällä tullut viime kuukausina useasti vastaan. Oisko ollut peräti joku miccoli jotain.. En löytänyt äkkiseltään haulla, oisko poistettu nyt profiili? Oli profiilikuvassa vielä semisti vinottain yläviistosta otettu naamakuva, jossa virnistää niin että hampaat näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitin niiden vaaleetukkasten olevan Mikon vanhemmat. Ihan kuin se mies olisi sanonut Heidille "Tervetuloa sukuun".
Näin mäkin ymmärsin ja kuulin mutta tässä uutisessa sanotaan Mikon äidin kuolleen. Vai oliko Mikon isällä uusi nainen?
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
Kalsea pissis ja pikkupoika, ei tuu onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitin niiden vaaleetukkasten olevan Mikon vanhemmat. Ihan kuin se mies olisi sanonut Heidille "Tervetuloa sukuun".
Näin mäkin ymmärsin ja kuulin mutta tässä uutisessa sanotaan Mikon äidin kuolleen. Vai oliko Mikon isällä uusi nainen?
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
On sanottu, monta kertaa; Mikon isä ja äitipuoli.
Vierailija kirjoitti:
Musta olis hauska, kun alttarille saapuiskin joku 15 vuotta vanhempi, lihava matami. Vieläköhän nämä miehet sanoisivat tahdon?
Kaipaatko friikkishowta, ehkä se ei kuitenkaan sovi tähän ohjelmaan, toki ideana hauska.
Miks noissa häissä ei soiteta musiikkia?? Tyly on toi alttarille kävely hiljaisuudessa!
Mä voin vakuuttaa, että ei ole mitään paskaa, että Mikko on pyörinyt Suomi24:n treffipalstalla! Olen törmännyt hänen profiiliinsa siellä monta kertaa. Ja jos en aivan väärin muista, hänellä oli jossain vaiheessa se maksettu jäsenyys, koska hän oli joskus laittanut "huudon" etusivulle. Muistan hänen profiilikuvansa hyvin, satavarmasti on sama mies ja tosiaan nimimerkkikin taisi viitata hänen etunimeensä.
En todellakaan huutelisi tällaista jossain keskustelupalstalla ellei asia pitäisi paikkaansa, ei kuulu tapoihini levitellä väärää tietoa yksityishenkilöistä. Eikö siitä voi parhaimmillaan päästä vastaamaan lainkin edessä.
N26, Suomi24-käyttäjä
Vierailija kirjoitti:
Miks noissa häissä ei soiteta musiikkia?? Tyly on toi alttarille kävely hiljaisuudessa!
Tuo tila ei ole kirkko, tuskin siellä on edes mitään soitinta. Kyseessä on ns. siviilivihkiminen, joka on paljon karumpi kuin seremoniallinen kirkkovihkiminen.
654 jatkaa vielä: miksi on niin vaikea uskoa, että Ensitreffeihin osallistunut mies on ainakin aiemmin hakenut myös netistä selvästi tosimielellä seuraa? Eikö se ole pelkästään loogista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tila ei ole kirkko, tuskin siellä on edes mitään soitinta. Kyseessä on ns. siviilivihkiminen, joka on paljon karumpi kuin seremoniallinen kirkkovihkiminen.
Vielä se lisäys, että niin ollen kyseessä ei todellakaan ole myöskään mikään "alttari", vaikka ohjelman nimi virheellisesti niin väittääkin. Vihkijänä on maistraatin tuomari ja kyseessä lähinnä juridisen sopimuksen tekeminen.
Mielestäni ohjelman idea on nähty ja uudet tuotantokaudet eivät tunnu enää luontevilta tai vilpittömän hyväntahtoisilta. Avioliiton voisi jättää kokonaan pois, sillä harvoillahan se näyttää onnistuvankaan.
Paljon paremman ja eettisesti kestävämmän ohjelman saisi, jos tuollaiset asiantuntijat matchaisivat pareja jotka sitten ihan vaan deittailisivat.
Naimisiin tuntemattoman kanssa? Miksi? Matchin voi tehdä myös viemättä hommaa liian pitkälle.
Miten ihmeessä tähän on löydetty naisia ollenkaan kun suomalaisen miehen kanssa on niin sattuman kauppaa mitä sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä tähän on löydetty naisia ollenkaan kun suomalaisen miehen kanssa on niin sattuman kauppaa mitä sieltä tulee.
Minusta kaikkien tuotankokausien kaikki miehet on ollut tosi laadukkaita. Erilaisia, eivätkä kaikki minun makuuni, mutta erittäin hyviä, kelpo miehiä kuitenkin!
Hyvin kestävät meidän miehet kansainvälisen vertailun tämänkin ohjelmaformaatin valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkien tuotankokausien kaikki miehet on ollut tosi laadukkaita. Erilaisia, eivätkä kaikki minun makuuni, mutta erittäin hyviä, kelpo miehiä kuitenkin!
Hyvin kestävät meidän miehet kansainvälisen vertailun tämänkin ohjelmaformaatin valossa.
Yksi ihanin kaikistakin siellä on ollut: viime tuotantokauden ylisuloinen Antti!!! Olisin huolinut heti, todellakin mies joka kolahti ja lujaa heti eka sekunnilla.
Voiko noiden fb sivut linkittää tähän ketjuun, vai onko se jotenkin kiellettyä? Tai edes hmisten nimet,niin voi itse köydä katsomassa niiden fb:t, instat jne? Ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla mitenkään salaista tai yksityistä tietoa-hehän ovat julkisuuden henkilöitä.
Ei ole paskapuhetta. Suomi24 on tullut monesti vastaan. Oliko peräti Miccoli jotain? Oisko poistanut nyt profiilinsa, kun tajusi että osattiin yhdistää? En äkkiseltään meinaan nyt löytänyt. Oli profiilikuvassa vielä semisti yläviistosta otettu selfie jossa virnisti niin että hampaat näkyi.