Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaikkien parien päivä näytti ihanalta. Kovasti täällä kritisoidaan Millan ja Kimmon alun hitaampaa lämpenemistä, Tiinan hermostunutta kikattelua ja Mikon ja Heidin joidenkin mielestä liiallistakin pussailua. Oikeastaanhan tässä vaan näki kolme hyvin eri lailla käyntiin lähtevää kohtaamista. Niinhän se perinteisemmälläkin parinmuodostuksella tapahtuu, muodostuu pareja jotka ovat lähteneet hitaammalla lämpenemisellä liikkeelle ja pareja, joilla on heti alusta asti vahva fyysinen vetovoima. Tai sitten ei muodostu pareja ollenkaan. Sitten myöhemmine ne erilaisin tavoin toisiinsa ihastuneet parit kohtaavat ihan yhtäläisiä ongelmia parisuhteen aikana, eivätkä ne ongelmat ratkaise lopputulosta vaan se, miten niitä lähdetään yhdessä ratkomaan. Elämä on riskipeliä ja näille osallistujille hatunnosto, kun ovat uskaltaneet lähteä kokeilemaan onneaan :)
Näin. Ja vieläpä kun tämä kohtaaminen tapahtui lievästi sanottuna erikoisissa puitteissa ja omien sekä uusien sukulaisten valvovien silmien alla. Muistan itsekin kun kävelin alttarille että jännitin ihan hitosti ja teki vaan mieli nauraa koko ajan (reagoin jännitykseen nauramalla) Paikalla ei ollut ketään vierasta ihmistä, miehen olin tuntenut jo monta vuotta ja oma isä oli siinä käsipuolessa.
Heidi tutun lapsen entinen opettaja ja hän sanoi aloitusjakson jälkeen että opettajana hän on ihan "hitleri" . No kuinkas ollakkaan Heidi koki tärkeeksi kertoa tuoreelle miehelleen kahvipöydässä että on syntynyt samana päivänä kuin Hitler. Mikä myötä häpeee tuli 😅
Mikko ei osannut avata kuohuviinipulloa. Aika paha..
Odotan innolla seuraavaa häämatkajaksoa. Kahdenkesken ovat varmasti rennompia eikä tilanne ole niin latautunut kuin kirkossa ja hääjuhlassa. Välähdys Millan ja Kimmon menosta vaikutti oikein kivalta.
Älkää nyt olko niin huolissanne Millasta ja Kimmosta, jos ei heti nyt näy suuria tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän Aussien ja Yhdysvaltojen versioista, johtunee varmaan dramaattisemmasta tyylistä, mutta viihdettähän tämä on katsojalle. Ausseissa on tällä kaudella homoparikin, mielenkiintoista vaihtelua.
Homoparien parittamisessa on kyllä pakko mennä myös intiimiin asioihin, siis onko bottom vai top, vastaavan pitkälle tuskin heteroparien seksuaalisten mieltymyksien kyselyssä mennään, mutta en tiedä varmuudella, kuinka paljon heiltä kysellään.
https://media.apnarm.net.au/img/media/images/2016/09/06/9-3445136-scn06…
Vierailija kirjoitti:
Heidi tutun lapsen entinen opettaja ja hän sanoi aloitusjakson jälkeen että opettajana hän on ihan "hitleri" . No kuinkas ollakkaan Heidi koki tärkeeksi kertoa tuoreelle miehelleen kahvipöydässä että on syntynyt samana päivänä kuin Hitler. Mikä myötä häpeee tuli 😅
Mun mielestä tuo oli taas ihan hauska heitto johon Mikkokin vastasi kivasti. Ja kenenköhän lapsen mielestä opettajat ei olisi hitlereitä...
Vierailija kirjoitti:
Lapset nyt puhuvat mitä sattuu, varsinkin opettajista. Ja kielten opettajan pitääkin olla aika tiukka, jotta oppilaat oppivat. Sanat ja kielioppiasiat pitää oppia kunnolla, jotta puhuminen ja kirjoittaminen sujuisivat virheettömästi tai ainakin siedettävästi. Lapsi, joka ei tykkää kielistä, voi kokea tarkkuuden turhuutena.
Heidi on aivan kuin Bonesin Angela. Kaunis.
Ihmeellisesti kyllä Milla ja Kimmo teilataan heti kättelyssä kun ei tullut mitään ylitsepursuavaan reaktiota. Ja mun mielestä on vain rehellistä sanoa, ettei Kimmo ollut sellainen mies johon hän olisi kadulla kiinnittänyt huomiota. Huomatkaa myös, että käsikirjottajat ja leikkaajathan nuo tv:ssä näytettävät kommentit valitsee. On muutkin parit ja Millakin varmasti sanoneet jotain muuta, mutta syystä tai toisesta juuri nuo kommentit on valittu näytettäviksi. Tämä on kuitenkin viihdeohjelma, ja myös ohjelman draamankaari on olennainen juttu.
Ekan jakson perusteella arvelen Millan ja Kimmon sekä Tiinan ja Samuelin suhteiden onnistumista. Heidin ja Mikon kohdalla oli paljon vetoa ja ensihuumaa, mutta mietin että kehittyykö siitä ensihuumasta mitään syvällisempää.
"Ensimmäisenä ajattelin, että tämäkö se nyt on. Tätäkö minä olen odottanut? Ensivaikutelma oli pieni järkytys. Olin jotenkin odottanut aivan erilaista tyyppiä, Milla kertaa h-hetkeä MTV:lle.
– Olin varma, että minua odottaa alttarilla pitkä, vähintään 190-senttinen mies. Ajattelin, että tästä ei varmasti tule mitään."
Onpa melko pinnallista kommenttia Millalta mtv:lle. Varsinkaan kun hän ei suoranaisesti itsekään ole mikään kaunotar...
Siis luulin että se pariskunta joka kävi vielä pöydässä juttelemassa hääparille (joilla oli muuten täysin samanväriset hiukset :D ) Heidin ja Mikon häissä oli Mikon vanhempia mutta ilmeisesti olivatkin Heidin äiti ja isä?
Näkeekö australian versiota netistä jostain?
Siis mitä helvettiä, onko jengi ihan sekaisin? Kaikki parit vaikuttavat hyviltä, ja ennen kaikkea mukavilta, normaaleilta ihmisiltä. Tilanne on äärimmäisen jännittävä, eikä siinä varmasti osaisi täysin luontevasti käyttäytyä kukaan. Helppoa täältä on huudella. Kukin reagoi tavallaan; kikattaa, jäätyy, pussailee hermostuksissaan... Annetaan näille nyt mahdollisuus eikä heti myrkytetä kaikkea ympärillä. Ja mitä Millaan ja Kimmoon tulee, niin ei ehkä ollut suurta rakkautta ensisilmäyksellä, mutta harvoilla on. Ei itsellänikään, mutta oh my mitä siitä tulikaan! Kyllä se niiden meininki siitä sitten ihan lupaavasti rupes lämpenemään, ja itse ainakin olin havaitsevinani iltaa kohden ihan oikeaa kemiaa. Ja aivan turha on arvostella muiden pussailutapoja; kuinka moni on nähnyt itsensä pussailemassa? Useimmiten se on ulkopuolisten silmissä aivan urpon näköistä toimintaa. Ainoa millä on merkitystä on se, että se toinen tykkää. Nyt hiekka pois pikkareista ja vähän vähämmän katkera rekisteri päälle, niin on itselläkin vähän parempi olo olla tässä maailmassa, joka me yhdessä jaetaan. Rakkautta, sisaret.
Mä käsitin niiden vaaleetukkasten olevan Mikon vanhemmat. Ihan kuin se mies olisi sanonut Heidille "Tervetuloa sukuun".
Pakko kommentoida tuohon opettaja-asiaan, että minusta on hienoa jos opettaja vaatii oppilailta oppimista!
Toinen ääripää ovat nämä opettajat, jotka päästävät läpi kokeesta yms vaikka oppimista ei ole tapahtunut.
Jos kakarat kutsuvat opettajaa hitleriksi, se kertoo, että opettaja todennäköisesti on työnsä vakavasti ottava ja korkean ammattietiikan omaava ope. Oikeastaan se on siis suorastaan kehu. ;)
Iltalehden jutussa Dunderfelt kertoo jo vähän liikaa tulevasta, ainakin Millan ja Kimmon suhteen. Onneksi nuo asiantuntijat ei ollut niin paljon kommentoimassa väliin, kuin aiempina kausina. Ainakaan tässä hääjaksossa. Ja tämä hääjakso on kyllä niin jännittävä paikka näille pareille, että siitä käytöksestä ei voi viellä vetää kauheesti johtopäätöksiä. Kimmo vaan jotenkin eilen ihan säälitti, kun en edelleenkään ymmärrä, miksi sitä Millaa hehkutettiin eka jaksossa.
vai että tunderdunderin mukaan tullaan näkemään "kiehtova kehityskertomus" Millan ja Kimmon kohdalla.
On kyllä jännä nähdä tämän parin jatko.
Mulle tuli sama pari mieleen :)