Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko tuossa loppuklipissä Milla, että aikoo ottaa oppia, ettei seuraavassa parisuhteessa aio tehdä samoja virheitä? Vai oliko leikattu jotenkin ovelasti.
Mäkin olin kuulevinani! Mutta tais sanoa että ajatteli ennen tätä ohjelmaa ettei seuraavassa parisuhteessa (eli Kimmon kanssa) tee samoja virheitä.
pore kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O
Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua!
Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?
Mikä se vitsi siinä oli? Musta se oli harvinaisen typerä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Toi Mikko, en kestäisi sitä hetkeäkään. Sillä ei ole mitään halua ymmärtää yhtään. Se haluaa käskyttää, alistaa ja hallita.
Taas sama juttu. Hemmetinmoinen riita yhden kissanhoidon takia. Missä se kissa on ollut hoidossa ennen Heidin tuloa kuvioon, jos ei kerran voi olla yksin. Heidi oli siis tyrinyt, kun ei ollut kertonut tarpeeksi ajoissaMikolle lähtevänsä myös reissuun. Vai mikä se ongelma oli? Taisin vastata kysymykseeni ihan itse -Mikko.
Väkisinkin tuli mieleen, että mitähän mahtaa asiantuntijat ajatella katsellessaan tätä jaksoa? "Voi vittu, nyt tuli tyrittyä pahan kerran?"
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt hyvät mammat ymmärtää tuota kontekstia jossa asiat tapahtuu. Mies tulee väsyneenä kotiin ja nainen tapansa mukaan mököttää. Mua ainakin raivostuttais. Olisi nyt laittanut vaikka hyvää ruokaa ja itsensä nätiksi miestä koko päivän odotellessaan.
Heillä oli selvittämätön riita päällä. Tuskinpa siinä tekee kauheasti mieli toista hemmotella. Sitä paitsi Mikko itse avasi keskustelun, joten sikälikin tyhmää syyttää Heidiä siitä, Heidi vain vastasi kysymykseen.
Me olemme seurustelleet 4 vuotta, asuneet yhdessä 3v ja nyt lapsi tulossa. Siltikään en automaattisesti oleta että mies hoitaa kissaani kun olen poissa. Aina kysyn että onko hänellä ohjelmaa vai hankinko kissavahdin muualta.
Ja tuo riidan aihenyt onpienin murhe heillä. Mikon kyvyttömyys keskustella ja ottaa toinen huomioon on järkyttävää.
Katson tätä nyt tallennuksesta. En vielä halua lukea kommenttiketjua loppuun asti. Kuten moni muukin huomioi, niin ei hyvä ihme tuota Mikon mustasukkaisuutta tanssilavalla. Ja huomasitteko, että heti kun Heidi "palautettiin oikealle omistajalle" sieltä tuli tuo ah niin seksikäs kuiva omistuspusu huulille. Minä en mistään mitään tiedä, mutta eihän nyt tämän tason mustasukkaisuus ole millään tavalla tavanomaista! Hyh sentään.
Aika tuhoontuomittua, kun Heidin on pitänyt ohjelman vuoksi olla Ylöjärvellä kaksi viikkoa. Hän ilmeisesti siis kesälomalla ilman mitään tekemistä ja päivät pitkät odottelee vain Mikkoa kotiin. Ja Mikko taas on väsynyt töistä eikä jaksaisi viihdyttää Heidiä, jolle päivän kohokohta on Mikon tuleminen kotiin työpäivän jälkeen. Eikä mikään ihmekään, ettei työpäivän jälkeen ole energiaa heti alkaa viihdyttämään toista. Huono tilanne molemmille tällainen. Varmasti kiristää ilmapiiriä.
Kannattais Mikon vaihtaa työtä jos kerran nykyinen on noi rasittava ja stressaava ettei osaa kuin tiuskia ja kiukutella päivän jälkeen. Kyllä sitä miutkin käy töissä ja silti pystyy hoitamaan parisuhteensa.
Vierailija kirjoitti:
pore kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pojat miten hyvä tanssija tuo Mikon kaveri oli :O
Mutta voi että kun mua ärsyttää toi Kimmo; sillä ei oo ikinä minkäänlaista huumorintajua. Esimerkiksi tossa kun Millan isä sanoi vitsikkäästi, että "Meillä on jopa liikennevalot täällä Kuhmossa ja niitä jopa noudatetaan" niin Kimmo vaan sanoi "Joo." Se sanoo aina vaan "Joo" eikä ikinä heitä vitsiä mistään. Ihan kamala turn-off että ei oo huumorintajua!
Tai se, kun antoi "lahjaks" raivaussahan. Kimmo ei ymmärtänyt ollenkaan sarkasmia siinä, oli vaan ihan hölmissään ja änkytti vaivoin kiitoksen. Miten ei voinut ymmärtää vitsiä siinä?
Mikä se vitsi siinä oli? Musta se oli harvinaisen typerä juttu.
Siinä raivaussahassahan oli just se vitsi, että tässä on sulle työkalu ja kartasta näytetään sitten missä on meidän metsät, jotka kaipaa raivaamista. Että tervetuloa, kiva kun saatiin noin reipas työmies vävyksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi sanoi menevänsä yhdeksi yöksi, kuitenkin tavaraa tuntui olevan siihen nähden superpaljon.
Lopullisestihan se lähti. Helpompi mennä niiden tavaroiden kanssa takaisin, jos mieli jostain syystä muuttuisi kuin jättää ne sinnne. Ja mehän emme tiedä, onko riidoissa ollut jotain väkivallan tapaista eli voiko edes luottaa tavaroidensa löytyvän kunnossa, jos olisi jättänyt ne sinne odottelemaan.
Sehän tyhjensi hyllyt tavaroistaan. Ihan kuin olisi ollut jo se edellinen ilta ennen/juuri ennen lopullista päätöksen tekoa. Meni valmiiksi kaverilleen Helsinkiin ja siitä sitten Suomenlinnaan sinetöimään ero.
Mikon käytös oli todella pelottavaa. On muuten ymmärrettävää, ettei Heidi uskalla kertoa menoistaan, kun niihin suhtaudutaan noin. Tutkimustenkin mukaan pelko aiheuttaa valehtelua. Ihailin sitä, miten Heidi piti puolensa.
Ei siinä kissasta pelkästään riidelty... Kaikki riidat on riidelty ilman kameroita, joten ei me edes tiedetä tarkasti mistä kenkä puristaa. :/ Pahalta näyttää ja umpisolmu alkaa olemaan niin suuri, ettei taida aueta enää tää tilanne.
Eiköhän se kissa ole ihan Mikon oma?
No, mitä veikkaatte, ketkä jatkaa? Minun veikkaus on että Samuel ja Tiina jatkaa, söpöjä ovat yhdessä ja Tiinan bitch-marmatuksesta huolimatta kemia ja huumorintaju jne. yhdistävät. Heidi ja Mikko ONNEKSI eroaa ja toivottavasti Heidi löytää ihanan, komean, pitkän, selkeästi artikuloivan, toisen huomioonottavan miehen. Mikko saakin jäädä hoitelemaan kissaa ihan itsekseen. Milla ei ole tarpeeksi ihastunut/kiintynyt Kimmoon, on vielä "leijuntavaiheessa" ts. etsii sitä parempaa :), eikä loppusissaan toivokaan sitoutumista. Kimmo tulee olemaan ihmeissään ja pihalla kun Milla ei haluakaan jatkaa...
Siis eihän tollaista riitaa yhestä kissasta vääntämälläkää saa aikaseks.. On suhde ollu nii pitkään karikolla että Heidin ja Mikon tapauksessa pienikin erimielisyys tuhoaa viimeisetki mahollisuudet toimivaan suhteeseen.. Ei enää niiden suhdetta pysty korjaamaan.. Onneks on Heidi Mikosta päässy IRL eroon jo
Huomaa et moni täällä taas henkilöi sen hyväksytyn toimintatavan täysin. Koska Mikko on tuomittu lopullisen pahaksi, niin kaikki mitä se tekee on väärin ja mitä Heidi tekee on ok. Olis hauskaa jos katsojia oltais hämätty sillä et se mitä tapahtuu oltais käännetty jonkin asian suhteen. Esim näytelty päinvastoin roolit. Veikkaan et silti Mikko olis tuomittu ja Heidiä säälitty vaikka asetelma olis täysin käänteinen.
Mikkohan oletti tietenkin mustasukkaisuuksissaan ja olemattomalla miehisellä itsetunnolla (now I see why) että Heidi on pallo jalassa kotona kissan kanssa. Koska Mikko ei saa naista pidettyä muuten, kuin keksimällä naiselle älyvapaita velvollisuuksia kissanhoidon muodossa, kun itse menee bilettämään.
Eli SIKSI kissaa ei voinut tod viedä kissahoitolaan. Katoaisi koko pointti kissasta. Se on naisen sidontaväline.
Aivan naurettava tyyppi, kun ei itse järjestänyt yhtään tilaa kesälle pitääkseen vaimonsa tyytyväisenä.
Heidille sopisi paremmin tanssitaitoinen opettaja-mies joka ehtisi hengata sen kanssa koko kesän.
Tää on nyt vähän noloa, mutta sydän särkyy jotenkin noista Millan kyyneleistä jakson loppuklipissä. Olen jotenkin uskonut ja toivonut kaikesta huolimatta että Millan ja Kimmon suhde toimisi. Tämänkin illan jaksossa olivat niin söpöjä juoksulenkillä että tuntuu surkulta ettei heistä ilmeisesti tullutkaan paria. Kimmokin kommentoi jotakin, että "kaikkemme olemme yrittäneet". Nyyh, taidan olla tietämättäni Milla-fani. Tai ehkä tää on vain sympatiaa Kimmoa kohtaan. :D