Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Heidi kysyy pienellä anteeksipyytävällä äänellä et "mikä sun kompromissiehdotus on?" Niin Mikko heti hirveen nuivalla äänellä, oikein alistavaan ja arvostelevaan sävyyn "jos muuttaisit äänesävyä ensin vähän kompromissille avoimeksi" (tai jotain siihen suuntaan). Siis oikeesti onko toi mies tosissaan??? :O nyt ymmärrän täysin miksi se ei ole löytänyt naista. Itsehän se ei yritä yhtää tulla vastaan vaikka Heidi monella eri tavalla yrittää tossa saada sovintoa aikaa ja toinen vaan mumiseee että "et ota yhtää huomioon MUN stressiä, MUN näkökulmaa" blaa blaa blaa. Uuhh Heidi juokse ja kovaa!
Tekis mieli näyttää Mikolle, miltä kuulostaa kun joku oikeasti "korottaa ääntään"! Voi että mä säälin Heidiä :(
Mikkoa pitäisi vähän potkia kulkusille, että oppii tavoille. Heidi dumppaa toi Urpo!
Huomaa että mammat suuttu kun viestit ei tuu perille hirveen viestiryysiksen takia!
Mun mielestä taas Heidi on lapsellinen nillittäjä.
Heidi oli tilanteeseen nähden uskomattoman rauhallinen. Mikä oli se rakentava vastaantulo, mitä Mikko tuossa muka yritti? Itse en sitä huomannut. Heidi yritti aidosti ymmärtää Mikkoa, mutta mikään ei kelvannut. Muijan ois ilmeisesti pitänyt vaan hymyillä lempeästi ja tulla höyryävän ruoan kanssa vastaan kun mies tulee töistä. Ja tietysti hoitaa kattia sillä aikaa kun mies käy kavereiden kanssa ryyppäämässä. Mitään omaa elämää ei saa olla.
Oksettava sovinisti tuo Mikko.
Mikolle sopii nainen jolla on sama päämäärä, uralla edetä ja harrastuksia hmm kuten golf ja mitä se Mikko harrastaa. Ehkä miten pörssikurssit sahaa ylös ja alas.
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei sano yhtään mitään järkevää ton riidan aikana. Se toistelee koko ajan että "älä Heidi oo noin hyökkäävä, älä puolustele itseäsi, mä yritän sentään rakentaa tässä jotain, voisitko säkin yrittää" kun taas Heidi oikeasti yrittää saada Mikosta irti jotain järkevää, siinä onnistumatta. Sympatiapisteet Heidille Mikon kestämisestä!
Toii Mikon mussutus oli ihan absurdia! Heidihän tuossa oli ainoa joka yritti saada jotain rakentavaa aikaiseksi, ei korottanut ääntään, ei syyllistänyt toista ja pyrki avaamaan toimintansa taustoja. Mikko itse oli kaikkea sitä mistä Heidiä syytti. Kyllä on kusipäinen ukko!
Mikko ilmeisesti yrittää kertoa,että hänellä on stressiä. Heidillä ilmeisesti ei,koska voi asua Mikon luona 2 viikkoa,eikä tarvitse käydä töissä.Nyt Heidi voisi hieman lukea rivien välistä Mikon sanomisia.
Heidi voisi lähettää semmosen kymppitonnin laskun "asiantuntijoille" eromerkinnästä ja yhden kesän pilaamisesta.
Nyt meni Mikosta viimenenkin maku. Helvata jos toinen on jo pari viikkoa ollut Ylöjärvellä niin kyllä Heidillä on täys oikeus myös tavata ystäviään. Ja tuo Heidin syyllistäminen riitatilanteissa tai riitoja selvitellessä. Stressiä tuntuu pukkaavan. Miten Mikko meinaa selvitä sitten kun on lapset kuvioissa. Ei tuu tuon miehen parisuhteet onnistumaan..
Siiis mitä?! "sun pitää vähän ymmärtää nyt mua. Pitkä päivä takana yms. ja sä oot saanu ladata täällä akkuja koko päivän." Heidi on yksin tuntemattomassa kaupungissa kaksi viikkoa Mikon takia.
Heidin äänensävy oli hyvinkin sovitteleva ja rauhallinen ja yritti saada jotain tolkkua tuon urpon ajatusmaailmasta. Yks vaan urputtaa ja on niin marttyyria.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Heidi on lapsellinen nillittäjä.
Moi, Mikko!
(oli pakko, ekaa kertaa ever...)
Mieheni totesi että mikkohan on melkoinen marttyyri. Just niin!!!! 😡
Eihän se koskettanu Mikon aikatauluja!
Multa putosi purkka suusta kun seurasin tota Heidin täysin asiallista keskusteluyritystä, johon Mikko vastasi törkeän alistavasti, että SUN pitäisi miettiä äänensävyäsi, SUN pitäisi tehdä komprpmisseja ja joustaa, SINÄ olet ongelma väärällä asenteella, MINÄ yritän tässä vaan sovitella haukkumalla SINUA, ja sun äänensävy on NYTKIN väärä. Just noin toi sika on varmaan saanut eksänsä nöyriksi ja hiljaisiksi ja itkemään, kun lähtökohta on se, että PELKKÄ ÄÄNENSÄVY on väärä. Onneksi Heidi uskalsi sentään sanoa tälle tyrannille, että pitäiskö mun sitten vaan alistua sun tahtoon.
Mitään rakentavaa tolta kusipäältä ei tule, pelkkää toisen syyllistämistä. Lähde Heidi heti, toi määräilijä on hullu.
Ei oo totta, toi Mikko on kyllä täysi idiootti! "Akka sinä jumalauta hoidat MUN kissan etkä lähde mihinkään!" Ei oo todellista. Lapsellinen minä. Kun HÄN tekee töitä ja HÄN stressaa blaa blaaa... kissan voi viedä vaikka hoitolaan.