Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Tiina ja Samuel sekä Heidi ja Mikko onnistuvat. Millalla ja Kimmolla ei mitään toivoa
Mun arvio poistettiin, eli osuinkohan oikeaan? Ihan siis vedin arvauksella, miten jatkuu.
Jooo Milla ja Kimmo ei yhtään synkkaa.
Sampan bestman on komea. Tiina on jotenkin rasittava! Millalla kalahtaa k-kirjain välillä oudosti :D johtuuko murteesta? Mä luulen että Heidi ja Mikko panee heti samana iltana.. Mikko on kivan näköinen mutta puhuu niin epäselkeästi välillä, artikuloi huonosti kun hymyilee samalle puhuessaan.
Bb Kaki, puhelinmyyjät Miksu ja salkkareiden Panu (oliko se panu).
Kaikilla naisilla on todella kauniit ja sopivat hääpuvut!
Palsta ei pysy kommenttien perässä HOHHOIJAA
Vierailija kirjoitti:
Milla ei valitsisi jos kadulla näkisi...
Kertoo kyllä paljon, että menee tommosta sanomaan.
Mua alkaa kohta ärsyttää tuo Milla. Jotenkin jännällä asenteella liikenteessä... Kimmo vaikuttaa symppikseltä.
Mun mielestä toi Kimmo on ihana. Jotenkin sympaattinen, tulee mieleen 50-luku tosta ulkonäöstä.
Joo voisin otttaa ton samuelin bestmanin !
Vierailija kirjoitti:
Milla ei valitsisi jos kadulla näkisi...
Ei tule onnistumaan. Näki että selvästi pettyi kun sanoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Bb Kaki, puhelinmyyjät Miksu ja salkkareiden Panu (oliko se panu).
Totta, Miksu! En heti saanut mieleen, ketä muistuttaa :D
"Milla myöntää: Ensivaikutelma oli järkytys."
Naisten avoimuus pelasti sen että miesten ulkonäkö oli aivan järkyttävän alhaisella tasolla tällä kaudella.
Tuntuu et Milla vähän pettyi Kimmon ulkonäköön. Mielestäni ovat saman tasoisia. Molemmat vähän erikoisen näköisiä.
Samuel ja Tiina on ihan hauskoja!
Vierailija kirjoitti:
Voi Kimmo ja Tiina. Jo hääkuvauksissa näkee, ettei kemiaa kyllä kauheesti oo. Poseeravat vaan jäykkinä eivätkä edes katso toisiaan.
Kimmo ja Milla, en määkään äsken muistanut muita miehiä ku Samuelin:D mut joo superjäykkiä, ei hyvältä vaikuta..
Arvasin että Milla ei tykkää. Jotenkin huono kuva hänestä muutenkin, ainakin asiantuntijoiden hehkutuksen jälkeen.