Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Heidi löi luun kurkkuun kaikille Mikon parjaajille joiden mielestä Mikko tukahduttaa järkevän keskustelun aina nololla pussailulla :D Mikko on hänestä hyvä kommumikoimaan.
Raa'at banaanit on parhaita. Kypsiä ei voi syödä.
Sitä en kyllä ymmärrä miksei molemmat voi ostaa omia banaaneitaan.
Mikko on hyvä kommunikoimaan=nuolemaan aina kun pitäisi puhua. Eihän siinä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tonttuli kirjoitti:
Voi jeesus tuota kaupassakäyntiä! Samuel raukka....
Tosin tosta fetasta olin samaa mieltä. :D
Mä oon melkein kaikesta samaa mieltä (paitsi banaaneista) Tiinan kanssa! Mutta kyllä se on silti liian joustamaton. Pitäisi osata neuvotella. Ja valita ne asiat joista ei jousta.
Fetahan ei ole edes mielipidekysymys, vaan se sillä on rekisteröity nimi ja feta voi olla vain kreikkalaista tiettyyn tapaan valmistettua.
Ja domino on domino vaan jos siinä lukee domino. Samalle ne danielat ja pirkatkin silti maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiina tekee itse tarpeettoman isoa numeroa tuosta omasta pakkomielteisyydestään ja asioihin tottumisestaan. Ei kyseenalaista oikeasti ollenkaan itseään tai käytöstään vaan "antaa sen anteeksi" itselleen koska myöntää sen niin avoimesti.
Oishan se antanu Samuelin valita juustonsa. Hienoa ettei Samuel koe tarvetta tapella ostoksista. Olen itsekkin tarkka millaisia tuotteita ostan.
Pikkulintu lauloi, että Heidi on edelleen Tinderissä. Ja mun kaveripiiristä paljastu kaksi sitä höylännyttä miestä. Ai ai.
Toi Mikon äänensävy on koko ajan jotenkin semmonen, että se haluais päästä vaan panemaan.
"Huikea kaunotar"
Ihana Kimmo
Vierailija kirjoitti:
Jes, yksi asia mitä Tiina ei osaa, muovipussin viikkaaminen. Mua häiritsee, jos ne pyöritellään noin. Ne pitää viikata. Näin: http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nain_taittelet_muovipuss…
Ensinnäkin ei pitäisi käyttää muovipusseja ja toiseksi ne pitää viedä muovinkeräykseen ja ihan sama miten taiteltuna.
Hyvä kun Tiina yrittää esittää joustavaa tai on aika "manipuloiva." Ensin sanoo, että puserrin tekee valkosipulista kitkerää ja sitten perään että voi Samuel sitä kuitenkin käyttää jos haluaa. Eli ensin varmistaa ettei toinen halua käyttää sitä mitätöimällä asian ja sitten esittää joustavaa sen jälkeen. Varmasti Samuel olisikin tossa kohtaa uskaltanut kaivaa sen pusertimen esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tiinalla menee nyt vähän yli jo, toi kelmuasiakin.. :D
Puhuukin kuin jollekin tarhaikäiselle. Selkokieltä.
Heidi vaikuttaa jotenkin surulliselta. 😕
Vierailija kirjoitti:
Miten näillä kaikilla löytyy toi yks awkward kaveri joka ei vaan yhtää osaa olla tossa kameran edessä luonnollisesti? :D eka se Millan "kalja-kaveri" ja nyt Mikon kaveri joka vaan istuu ja toljottaa eteensä, niin ilmiselvänä viidentenä pyöränä :D
Olihan tuo vähän tökeröä siltä kaveripariskunnaltakin alkaa puhua elämyslahjasta, joka toteutettaisiin heidän pariskuntien kesken.
Mikko oli kyllä valmis lähtemään lavatansseihin ja ilmeisesti myös salsaan (?) mikä oli kiva kuulla.
Älkää olko niin kriittisiä sen suhteen mitä parit pystyy toisilleen sanomaan kameroiden ja terapeutin edessä. En tiedä mitä mukaan mies haluaisi tai osaisi tuossa sanoa mutta kahden kesken ja kirjeissä on kyllä sanonut kaikkea ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiina tekee itse tarpeettoman isoa numeroa tuosta omasta pakkomielteisyydestään ja asioihin tottumisestaan. Ei kyseenalaista oikeasti ollenkaan itseään tai käytöstään vaan "antaa sen anteeksi" itselleen koska myöntää sen niin avoimesti.
Oishan se antanu Samuelin valita juustonsa. Hienoa ettei Samuel koe tarvetta tapella ostoksista. Olen itsekkin tarkka millaisia tuotteita ostan.
Minusta siinä ei ole mitään hienoa. Huomasi viimeistään banaanien kohdalla, että Samuel ei edes välittänyt sanoa mielipidettään, koska tiesi Tiinan joka tapauksessa tekevän valinnan oman makunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kylmät väreet tosta Tiinasta, vaikka eka vaikutti ihan hauskalta. En kestä ihmisiä, jotka ei osaa joustaa missään asiassa. Ne on jotenkin... pikkulapsen tasolla? Kivasti menee varmaan aikaa kaupassa yhdessä... Ei ihmisellä ole ilmeisesti parempaa tekemistä tai muita mielenkiinnon kohteita kun kinastella ja jahkailla jostain salaattijuustosta..
Tämä! Tiina todellakin on pikkulapsen tasolla!
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka toi eelis on?!😂🙈
Ei se ollut sama Eelis. Millan kaveri oli paljon vaaleampi kun tää Mikon ja Heidin illalliskaveri, jolla oli paljon tummempi tukka ja silmät. Molemmilla vaan sattuu olemaan tällänen vähän awkward kaveri..
No Eelis tietty! Tuotannon palkkaama mykkä lavasteystävä :D