Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Yök Mikko pakottanu Heidin kattoon lätkää aamuyöllä.
Kai aikuinen ihminen osaa halutessaan nukkuakin, jos ei lätkä kiinnosta?
Heidi niin sivistyneesti halasi Mikon ystäviä.
En saanut sönkötyksestä selvää, haluaako Mikko lavatansseihin? Luulisi että ei, kun ei suostu tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka epäsiisti ihminen toi Kimmo on? Suihku ihan jäätävässä kunnossa ja tyynyt ällöttävän keltaset.
Se on mies. On nähty pahempaakin, lähinnä nuorten miesten asuntoja. On muuten ollut mielenkiintoinen kokemus käydä miesduunareiden keikkakämpässä. Nimimerkillä näkee paljon asuntoja työnsä puolesta. En minä tuollaisiin nykyään kiinnitä mitään huomioita, mutta joskus on sellasia, että pelottaa mitä sieltä pattereiden takaa tulee.
Mikon kavereiden kanssa ulkona. Mukana ilmeiseti kaveripariskunta ja Eelis :D Vai onko kuvausryhmästä menny joku möllöttää tuohon samaan pöytään puhumattomana?!
Voi Tiina Tiina. Samuelilla alkaa pikku hiljaa selvästi mennä hermo.
Toi Tiina on kyllä melkoinen natsi 😡
Tuntuu että Tiina vähän esittää edelleen kameralle.
Samuel on aika ihana.
Ihana toi Tiina, "mä oon TODELLA pinttynyt omiin tapoihini!" :D Ja ihana Samuel, panisin.
Häh, raakoja banaaneja? Ei ne maistu niin hyviltä. Ite otan aina kypsiä jos saa.
Tiina on ihana mutta vois vähän joustaa joskus :)
"Mä en tykkää märistä vihanneksista"
Miten tollasia on olemassa?!
Noi ostaa kaikkea kohta 2 tuolla kaupassa :D
AAaaaaa, siis kyllä mäkin oon tarkka mun ruokaostoksista, mutta nyt käy oikeasti sääliksi Samuelia...
Aluksi pidin Tiinasta, mut nyt alkaa ärsyttää toi ettei se pysty joustamaan (näiden jaksojen perusteella) YHTÄÄN missään! Toi salaattikeskustelu nosti mun verenpainetta aika paljon.
toi tiina on kyllä iso nainen!
Voi jeesus tuota Tiinan ja Samuelin kaupassakäyntiä. Ja tälle parilleko mammat povaavat vuosisadan rakkaustarinaa?
Voi jeesus tuota kaupassakäyntiä! Samuel raukka....
Tosin tosta fetasta olin samaa mieltä. :D
Vierailija kirjoitti:
Heidi niin sivistyneesti halasi Mikon ystäviä.
En saanut sönkötyksestä selvää, haluaako Mikko lavatansseihin? Luulisi että ei, kun ei suostu tanssimaan.
Eikö se nimenomaan sanonut, että sitä lavatanssia voisi kokeilla?
Kimmo ja Samuel on mun lempparit :) Ja Mikon (siskon?) kissa.