Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
2121/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu täällä inhoavan Mikon "lässytystä ja hempeilyä" Heidiä kohtaan. Minusta se on ihan sympaattista, että hän "uskaltaa" näyttää toiselle herkän, haavoittuvan puolensa. Harvalle miehelle tuollainen hempeily on helppoa, tuskin Mikkokaan kavereidensa seurassa yhtään tuollainen on. Ehkä hän tuntee olonsa niin turvalliseksi Heidin seurassa, että siksi "lässyttää". Oma mieheni on sisimmässään aika herkkä, ja välillä lässyttää samaan tyyliin minulle, samaten eläimille (meillä ei ole omia, mutta muiden lemmikeille). Kavereiden kesken hän on vähän kankea, juro ja suorapuheinen, samaten jopa oman lapsuudenperheensä kesken. En usko, että edes hänen vanhempansa tai sisaruksensa pystyvät kuvittelemaan, minkälainen hän on kahden kesken kanssani. Minusta se on suorastaan liikuttavaa, olen imarreltu. 

Tietysti monilla varmaan tökkii se, ettei siirappisen lirkuttelun vastapainoksi ole nähty kunnollisia, syvällisiä keskusteluita. Söpöilyä olisi helpompi kestää, jos se ei olisi ainoa kommunikoinnin tapa. Aika tavallinen "suhteen elinkaari" lienee sellainen, että alussa herätetään toisen ihmisen kiinnostus ja rakennetaan luottamusta syvällisillä keskusteluilla ja toiseen tutustumalla. Ihastus alkaa syventyä rakastumiseksi, ja silloin alkaa sellainen söpöilyvaihe, jolloin peitto heiluu, toiselle lähettelee työpäivän aikana imeliä sydänhymiöviestejä, ja toista voisi tuijottaa silmiin vaikka tuntikausia. Sitten, kun rakkaus alkaa olla arkea, alkaa kommunikoinnin merkitys taas kasvaa. Ohjelman perusteella näyttää siltä, kuin Mikko olisi jostain syystä siirtynyt suoraan tuohon söpöilyvaiheeseen. Ehkä on jo heti hullaantunut niin paljon Heidistä, ja samalla tuntenut olonsa turvalliseksi "antaa mennä täysillä", kun Heidin sitoutuminen hommaan on ollut suht varmaa. Johtuu ehkä tuosta konseptista (heti naimisiin ja voi olla varma siitä, että toinenkin tahtoo sitoutua), että on syntynyt harha, ettei tarvitse niin paljoa yrittää rakentaakseen keskinäistä luottamusta, ja että suhde olisi alusta asti vakaalla pohjalla. Tilanne on kuitenkin hyvin erilainen kuin "perinteistä" parisuhdetta muodostettaessa, jolloin toimii ehkä varovaisemmin ja koittaa perusteellisemmin selvittää, onko orastavassa suhteessa ainesta. Tuossa tilanteessa voi olla helpompi heittäytyä ja antaa itsensä rakastua, jos on sellaista ihmistyyppiä - moni ohjelmaan osallistunut on tosin varovaisempi ja epäileväisempi. Aika näyttää, onko kyse tuollaisesta, että on hankalaa hakea omaa rooliansa omituisessa ja uudessa tilanteessa, vai sittenkin yksinkertaisesti puutteellisista kommunikointitaidoista. Mikäli jälkimmäisistä, niin toivottavasti Mikko on halukas niitä kehittämään. 

Vierailija
2122/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän lopulta on valittu parit pienemmästä valikoimasta kuin aikanaan oma yläaste.

Todennäköisesti vieläkin pienemmästä, millä on seurauksensa.

Eihän Mikon ja Heidin parittamisessakaan ole päätä ei häntää. Heillä ei näytä olevan muuta yhteistä kuin akateeminen koulutus. Vai mikä muu heitä yhdistää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeaa alkaa rempata ensitöikseen jotain seinää. Ainaki joutuu suhde testiin :D Joku bileiden järkkääminen ja jalkapallon katselu ei niin paljon tunteita herätä. Matkustaminen yhdessä, sit remppaa yhdessä, sit vois ottaa muutaman pikkulapsen hoitoon pariksi päiväksi, joku dieettaaminenki ois hyvä ku nälkäsenä ja äreenä tulis oikeat karvat näkyviin. Musta ne veti siinä rempassa ihan hyvin vaik Tiinalla oliki pinna kireellä sen veellä läträämisen takia. Osas kuitenkin sanoa ettei osais ite tehä paremmin ja yleisesti koko homma stressaa.

Vierailija
2124/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zena kirjoitti:

Härregyyd Tiina ja Samuel! Olitte mun lempparipari, mutta että menettää nyt hermonsa YHDEN SEINÄN REMONTISSA??!!! Jotkut rakentavat talojakin.

Voi pyhä uusavuttomuus ja löllykkyys.

Hyvä ihminen, tuo ohjelmahan on viihdettä. Taatusti jollain lailla käskirjoitettu sekin ja ohjelmiin leikataan kiintoisimmat kohdat. Kuka katselisi ohjelmaa, jossa hiljaa puurtaen tapetoidaan vartti ja saadaan työ tehokkaasti valmiiksi?

Vierailija
2125/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika eri asia asua kaupunkiympäristössä tai maaseudulla omakotialueella.

Ei Mikon asuinympäristö miltään lehmälaitumelta vaikuttanut. Tyypillinen suurehkon kaupungin satelliittitaajama.

Vierailija
2126/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitos miespuolisille vastauksista Millan suhteen. Hämmentävää, mutta kai se on uskottava, että miehet ja naiset vaan kertakaikkiaan katsoo asioita hyvin, hyvin eri tavoin.  Ja sitten toisaalta, on todella vaikea kuvitella, että oma mieheni / kaveripiiri tyytyisi Millan kaltaiseen naiseen. EN sano, että ei saa olla tylsä ja tasainen ihminen, suuri osahan on, en vaan ymmärrä MISTÄ se hurja hehkutus Millasta johtui, thas all. Mainonta ja sen aihe ei oikein kohdanneet tässä :)

Tiina taas vaikuttaa hermostuneelta kameroiden edessä, tuli esittämisen tunne jo viime jaksosta. Varmasti rauhallisempi ja järkevämpi kun ovat ihan vaan keskenään, eihän kukaan kai kestäisi jos kävisi noin kierroksilla koko ajan. 

Heidi on niin kypsä Mikkoon ettei mitään rajaa =)

Kuulostat pikkusen katkeralta, "en voisi kuvitella että oma mieheni kaveriporukkani miehet tyytyisivät Millaan" no ohhoh, jos sinun MIEHESI tai kaveripiirisi MIEHET ovat tätä mieltä niin kyllähän Millassa täytyy olla vikaa. Pitäisikö ilmoittaa suoraan Milallle että hei muuta nyt itseäsi hyvä ihminen jotta kelpaat random av-mamman MIEHILLE!! Onneksi sinä sentään olet kelvannut täydellisyydessäsi niille miehille, moni sinut tunteva varmaan toki miettii että kuinka helvetissä kun olet selkeästi noin pikkumainen. :):):):):)

Aika nolo avautuminen. Huomaa että tunteisiin otti.

Vierailija
2127/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan ystävät tulleet palstalle ja saahan sitä kaveriaan puolustaa, tekisin niin itsekkin!

Se ei vaan muuta sitä, miten Millan noin niinku teeveen kautta näkee; erittäin epäkiinnostava henkilö, jonka järjetöntä ylistämistä ei vaan palstalaiset ymmärrä. Piste =)

Vierailija
2128/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika eri asia asua kaupunkiympäristössä tai maaseudulla omakotialueella.

Ei Mikon asuinympäristö miltään lehmälaitumelta vaikuttanut. Tyypillinen suurehkon kaupungin satelliittitaajama.

Mun mielestä tuo oli oikeasti pahempi asuinympäristö, mitä puhdas oikea kunnon maaseutu olisi. 

En siis itsekään voisi kuvitella asuvani tuollaisessa ympäristössä, jossa on vieri viereen rakennettu kasa samanlaisia taloja pienillä omilla pihoilla. Tässä ympäristössä ei ole kunnon maaseudun plussia (puhdasta luontoa, isoa omaa pihaa, kunnolla omaa rauhaa naapureista) mutta ei myöskään kaupungin plussia (palvelut kävelyetäisyydellä, auton tarpeettomuus, positiivinen "pöhinä"). Tuollainen satelliittikaupunki kokoaa mun mielestä näiden kahden muun asumismuodon huonot puolet yhteen ilman yhtään hyviä puolia.

Mutta tämä on siis mun mielipide. Ja todellakin vaikuttaisi suhteen syntymiseen, jos mies ei olisi valmis tuosta esikaupunkilähiöstä muuttamaan ympäristöön, jossa tuntisin oloni kotoisammaksi.

Vierailija
2129/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantotiimin mieltymyksistä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän Millassa tuotanto niin ihastui? Jotenkin mielenkiintoista, kun mun mielestä hän ei vaikuta mitenkään mielenkiintoiselta. (Toivottavasti ei lue tätä palstaa.)

Mun mielestä on myös kummallista, miten hän kertoo tykkäävänsä Kimmosta ym. Silti meininki on niin jähmeää, etteivät uskalla ottaa edes katsekontaktia.

Voisiko olla niin, että tuotantotiimi tietoisesti tai tietämättään "ihastuu" juuri niihin ihmisiin, jotka sopivat ohjelmaan parhaiten? Valitsijaraadilla on varmasti myös kovat paineet onnistumisessa.

Jasonkin on Oxfordissakin työskennellyt professori. Jos hän pitäisi Millaa ylen spesiaalina, niin varmaan hän valitsisi Millalle myös spesiaalin miehen. Okei, Kimmo on todella kiva ja ihana, mutta ei hänestä ole tähän mennessä saanut yhtään mitään irti...varmaan jos yrittäis kynsiä häneltä leikata, niin kiinni pysyisivät nekin. Eikä tavanomaisuudessa mitään vikaa ole, eikä Kimmossa tai Millassa, mutta olisi kyllä kiva tietää vähän tarkemmin, miksi tämä tuotantotiimi niin ylistää Millaa.

Jo aiemmin linkatussa NYT-liitteen artikkelissahan sarjan käsikirjoittaja paljasti, miksi.

"Myös ensimmäisessä jaksossa asiantuntijat fiilistelevät etukäteen pareja suureen ääneen myös sen takia, että katsojien odotukset hilattaisiin mahdollisimman korkealle."

http://nyt.fi/a1473649223945

Vierailija
2130/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan millassa se tökkii asiantuntijoiden ylistys, jota palstalaiset eivät ymmärrä. tai ymmärrän, kyllä että bssekvaerina loistava, mutta ei välttämättä parisuhdemielessä ja tässä nämä menivät vielä naimisiin. ja kyllä tuollaiset kommmentit, että ei olisi itse valinnut kadulta kannattaisi jättää sanomatta jos haluaa että suhde onnistuu ja ei halua loukata toista. mutta luulen itse näin naisena, niin milla olisi loistavaa bileseuraa. olisi hyvä saada perusteluita, miksi juuri nämä pari on valittu ja miksi he ovat täydelliset toisilleen. 

Vierailija
2131/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millan ystävät tulleet palstalle ja saahan sitä kaveriaan puolustaa, tekisin niin itsekkin!

Se ei vaan muuta sitä, miten Millan noin niinku teeveen kautta näkee; erittäin epäkiinnostava henkilö, jonka järjetöntä ylistämistä ei vaan palstalaiset ymmärrä. Piste =)

Joo, voi olla Millan ystävät. Itse tuolla aiemmin epäilin Millaa, kun sanoin että tuntuu, että eräs osallistujista kommentoi tänne. Voin vielä etsiä ne kommentitkin, kunhan ehdin, niin odottele muuan kommentoija, ennenkuin käyt kaikki viestit uudelleen läpi.

Vierailija
2132/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköjuttuja kirjoitti:

Ihmettelen suuresti sitä Heidin kommenttia, että Mikko puhuu välillä liian kovaa ja häntä se hävettää. Minusta mies puhuu koko ajan niin hiljaa hymistellen, että tuskin kuulen, mitä hän puhuu.

Sepä se. Mikko ja Kimmo kuvattu molemmat vähän nössöiksi (tarkoituksella?) vaikka uskon että molemmista löytyy luonnetta ja ovat kenties ihan erilaisia lähipiirin ja kavereiden kesken. Kummallakaan parilla kun ei taida ns. kemiat kohdata loppupeleissä niin yhdessäolo ei ole luontevaa, etenkään kameroiden edessä.

Vierailija
2133/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän lopulta on valittu parit pienemmästä valikoimasta kuin aikanaan oma yläaste.

Todennäköisesti vieläkin pienemmästä, millä on seurauksensa.

Eihän Mikon ja Heidin parittamisessakaan ole päätä ei häntää. Heillä ei näytä olevan muuta yhteistä kuin akateeminen koulutus. Vai mikä muu heitä yhdistää?

Ei kai Mikolla ole edes sitä.

Vierailija
2134/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, voi olla Millan ystävät. Itse tuolla aiemmin epäilin Millaa, kun sanoin että tuntuu, että eräs osallistujista kommentoi tänne. Voin vielä etsiä ne kommentitkin, kunhan ehdin, niin odottele muuan kommentoija, ennenkuin käyt kaikki viestit uudelleen läpi.

Mitä pahaa siinä on, jos joku Millan ystävä tai jopa Milla itse täällä kommentoi? Eihän tämä mikään suljettu sisäpiiri ole. Jopa MINÄ pystyn kommentoimaan täällä anonyymisti.

Varokaapa vain puhumasta pahaa MINUSTA. Tehän ette voi tietää, kuka olen, ja millainen vaikutusvalta minulla on esim. tämän palstan olemassaoloon.

Vierailija
2135/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapas Tiinan (Salomaa) Facebookista, jossa jakanut Me Naisten jutun eiliseen jaksoon liittyen. Sen verran mitä tuosta voi päätellä, Samuelin kommentointi ja muu, niin ei tainnut lopulta kovin vakavasta perheriidasta olla kyse. Tämä oli minunkin tulkinta, että enemmän se tapetointiriitely oli kuitenkin vitsiä, eikä siitä ainakaan kannata tehdä suhteen koko tulevaisuutta koskevia päätelmiä tyyliin "Tiina on kamala nalkuttaja ja ei kyllä suhde kestä tällaista, jos näin alussa jo tuollaista".

Totta kai riidat taputellaan jälkeen päin "no se nyt ei ollut tosissaan" kommenteilla parhain päin (ja etenkin, jos sitä kommentoidaan ulkopuolisille), mutta se ei tarkoita sitä, etteikö itse riitatilanteessa olisi voinut olla erittäin kypsänä toisen osapuolen asenteeseen/kantaan.

Kyllä, ilman muuta näin. Sitä eniten tarkoitin, että tästä seinän remppaamisesta ja Tiinan reaktioista Samuelin kämppään en silti itse tekisi lopullista persoonallisuusanalyysia. Varmasti oli aito riita ja kyllä minunkin mielestäni, itse suurpiirteisenä ihmisenä, siisteysintoilu meni aika överiksi. Mutta ihan jo siitä jaksossa nähdystä itse kuvatusta videosta tuli fiilis, että riita oli saatu sovittua. Kyllähän se seinän laittaminen vaikutti aika raivostuttavalta tekemiseltä.

Vierailija
2136/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Musiikit voisi olla ohjelmassa vähän pienemmällä, että puhe kuuluisi selkeästi

-Oisi kiva tietää osallistujien horoskoopit

-En ymmärrä miksi Tiina päivitteli sitä vesiasiaa neuvottomana, olisi vain toimeliaana hakenut siihen lattialle joitakin pyyhkeitä  tai jotain, eihän se siihen Samuelin lupaa olisi tarvinnut. :/ Mutta muuten söpö ja hyvin yhteensopiva pari.

-Eelis-Kimmo sohvakohtaus oli huvittava ja "Musa ois ihan kiva" "niin ois" "niin" xD

-Heidi ja Mikko vaikuttavat olevan henkisesti ihan eri paria, jotenkin säälittää varsinkin Heidin puolesta :/ Ja  aika noloa kun asiantuntijat olivat vielä alussa olevinaan niin varmoja juuri tästä parista...Tuntuu että jotkut laitetaan yhteen vaan draaman vuoksi ja tavalliset pulliaisetkin osaisivat valita noi parit paremmin... Mikon jatkuva pusuttelu ja nariseva puhe ärsyttää. Ja kyllä mun mielestä saa sanoa ihan suoraan jos pitää jotain asiaa tylsänä, ei itseään voi pakottaa pitämään kaikista samoista asioista kuin kumppani esim. jalkapallon katselusta... Taitaa tosta Mikon harrastuksesta tulla vielä ehkä lisää ongelmia heille, kun jonkun jakson kuvauksessa oli että hänen ajankäyttönsä rassaa Heidiä

- Toivon eniten ehkä että Kimmo-Milla pari onnistuisi, jotenkin ovat vaan symppiksia yhdessä :)

Vierailija
2137/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hauskaa, että on monenlaisia mielipiteitä, siitähän se kunnon keskustelu syntyy! Mutta toisten kommentoijien nimittelyä ja agressiivisuutta en ymmärrä. 

Nämä reality-tähdet ovat vapaata riistaa, koska ovat ihan itse katseiden ja sitä kautta armottomankin arvostelun kohteiksi huomionkipeydessään asettuneet koko elämänsä kanssa. Brutaali tai ala-arvoinen ei heitäkään arvostellessa tarvitse kyllä olla.

Mun mielipide. 

Vierailija
2138/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös mun mielestä tuo oli se juttu tuossa, tää hieman törpöltä (anteeksi nyt vain) vaikuttava vieras tuli liian aikaisin. Ehkä joo on sanottu, että bileet alkaa vaikka klo 19. Yleisiin, kirjoittamattomiin käytössääntöihin kuuluu, että tullaan aikaisintaan vartin yli, jollei olla jotain aivan superläheisiä ystäviä tai muuten sovittu, että mä sitten tulen tosi ajoissa.

En ole ikinä kuullut tällaisesta säännöstä. Päin vastoin, todella ärsyttävää, jos on esim. laitettu lämmin ruoka valmiiksi ilmoitettua alkamisaikaa varten ja ihmiset tulevat miten sattuu, jolloin se on tarjoiluvaiheessa jo jäähtynyttä.

Nämä oli rennot, täysin epäviralliset kotibileet, ei illalliskutsut. Melko suurella varmuudella oli mennyt tyyliin "tulkaa siinä seiskan jälkeen". Siinä sekoitettiin kermaviilidippiä ja tehtiin boolia vasta siinä vaiheessa, kun eka vieras tuli. Eihän noita tietenkään tehdäkään mitenkään tuntikausia ennen, eikä ketään haittaa, vaikka niitä tehdäänkin vielä siinä vaiheessa, kun pari vierasta on paikalla. Mutta ainakin mulla on (no, oli nuorempana) tapana kotibileitä järkätessä yrittää, että olen tuollaiset dipit sekoitellut ja salaatit saanut valmiiksi juuri siinä vaiheessa, että on valmista tuon summittaisen "aloitusajan" tienoilla, siinä sitten, kun porukkaa alkaa vähitellen tulla. Sitten voin itse vähän ottaa juotavaa ja alkaa napsia syötävää, ja odotella, että kaverit alkaa saapua :)

Vierailija
2139/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tulee se Tanja mieleen, jonka piti päästä omalle parvekkeelle vai miten se oli.. Jos on tällaiseen ohjelmaan ja sokkona valmis naimisiin menemään niin luulisi että aika suurta kompromissivalmiutta löytyisi. Heidi ei kuitenkaan voinut muuttaa Mikon luo edes kuvausten ajaksi kun vääränlainen kämppä väärällä alueella. Onnea Heidille partnerin etsintään!

Miksi sun mielestä on automaatio, että naisen pitäis muuttaa miehen luo? Miksi mies ei voi muuttaa ilomielin naisen luo?

Vierailija
2140/8622 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, jos joku Millan ystävä tai jopa Milla itse täällä kommentoi? Eihän tämä mikään suljettu sisäpiiri ole. Jopa MINÄ pystyn kommentoimaan täällä anonyymisti.

Varokaapa vain puhumasta pahaa MINUSTA. Tehän ette voi tietää, kuka olen, ja millainen vaikutusvalta minulla on esim. tämän palstan olemassaoloon.

Palstan olemassaoloon? Varmaan ihan se sama kuin meillä muillakin :D Vaikea uskoa, että kukaan Sanoma OYJ:n enemmistö-osakkaista täällä kirjoittelisi :D

Ketju on lukittu.