Kihlattuni hakee minulle rangaistusta, kun aikamiespersehedelmänsä kanssa tuli vähän tönimistä???
Olemme muutaman vuoden tässä seurustelleet ja yhdessä on asunto ostettu. Aikuisia ollaan ja kyllä tässä on ollu tarkoitus avioonkin mennä. Erityisesti avioliittoa kyllä meistä kahdesta enemmän haluaa kihlattuni.
Hänen nuoruudenliitostaan oleva kädetön, hemmoteltu, pilveäpolttava (tyttis kieltää tämän), työtön vässykkä asustelee on-off yhteisessä asunossamme.
Jätkä käyttäytyy kuin sika, käyttää äitiään hyväkseen, yrittää tietysti kupata minuakin, ja on täysin osastoa tyhjät-housut. Tyttöystäväni ei itsekään jaksa jätkää. Minä vielä vähemmän.
Tässä taas oltiin kahdestaan kotona. Jtäkä uhittelee, soittaa suutaan mulle, sotkee ja syö kaapit tyhjäksi. Otin siitä sitten kiinni niin että tosiaan otin ja paiskasin seinää vasten.
Jätkä - se maailman vässykyin - soittaa POLIISIT ja rääkyy että häntä on pahoinpidelty?! Minä kuulemma.
Pahoinpitelyä se ei ole vielä nähnytkään, voin todeta.
Kytät paikalle ja minä kaappiin.
Oikeudenkäynti on tulossa. Ja tyttöystävä on sitä mieltä, että minä, omassa kodissani, olen hänen poikaansa pahoinpidellyt.
Tällä suhteella ei ole mitään tulevaisuutta. Ei niin mitään. Tyttis vielä kuvittelee että pääsee naimisiin mun kanssa. Not gonna happen.
Mainittakoon, että ko. kaveri on kerran ennenkin soittanut samasta syystä poliisit kotiinsa. Tällöin hänen äitinsä tosiaankin tönäisi kaverin sivummalle, että pääsi/mahtui imuroimaan. Poliisit tuli tietty, mutta syytettä ei äiskää vasten nostettu.
Ja mainittakoon, että asumme Ruotsissa, jossa tämä kotiturva tai mikä pahoinpitelykynnys on valtakunnan erityisessä suojeluksessa. Näköjään.
Kommentit (6)
No mitä hyötyä siitä riuhtomisesta ja seinään heittämisestä olisi nyt sitten voinut olla? Mieti nyt vähän tuota omaakin käytöstäsi. Nuoruuteen kuuluu se ettei käyttäydytä aina niin kuin vanhemmat/isäpuolet toivoo. Aikuisuuteen kuuluu se että siltikään ei käydä käsiksi.
Kestät varmaan sen ehdollisen ja parin sadan sakot, mutta kelaa nyt vähän tuota käytöstäsi ja koita oppia.
Ei teidän kannata jatkaa yhdessä. Tosi en finne igen -meininkiä. Kuulostaa 70-luvulta. Hävettää, kun toistatte vanhaa stereotypiaa.
Taitaa se tyttiskin enemmän välittää pojasta kuin ehkä sinulle myötäilee. Olette oikein kunnon dysfunctional family. Ja sitten vaikka inhoan tätä sanaparia, tässä kohtaa voinee sanoa WT. "Persehedelmät" ja kytät kotona, ei kiesus.
taitaa olla paras että noin väkivaltasesta ja hermosa polttavasta tyypistä pääseekin eroon
Jos ei ole provo niin ihmettelen miksi et äänittänyt tai videoinut jepen toimintaa ja sitten soittanut äänitettä tyttiksellesi? Ei olisi tarvinnut mennä väkivallan puolelle vaan tyttis olisi itse nähnyt todisteet asiasta.
Kunnon härmäläistä kasvatusta. Hyvä hyvä, tap tap.
Oikein aikuisen miehen kirjoittamaa.
Varmasti