Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, en tiedä mitä tehdä! (Ystävään ihastunut)

Vierailija
05.09.2016 |

Ihastuin ystävättäreeni-naiseen. Minulle ei yllätys, olen aina ollut bi. Hänelle se oli yllätys, ilmeisen myönteinen sellainen, miehet ei enää sytytä. Ihmettelin kun orastava suhde alkoi nopeasti tuntua jotenkin pliisulta, ja hän lopulta ahdistui kaikesta, läheisyydestämmekin. Erosimme, mutta suhteemme on lämmennyt uudelleen. En vain usko, että se roihahtaa enää. En usko, että hän ikinä haluaa minulta kunnon parisuhdetta tai enempää läheisyyttä. Roikun tässä, koska vielä rakastan, mutta tuntuu valjulta, en edes uskalla kysyä, haluaako hän enää muuta kuin ystävyyttä, vaikka lähelleni tuleekin. Hän välittää minusta, mutta...

En halua menettää ystävää, toki en halua "roikkua" ihmisessä, jos hän ei rakastakaan minua. Minulla on jatkuvasti tunne nykyään, että jotain puuttuu. Mutta miten ihmeessä pääsen eroon? Parhaassa tapauksessa toivoisin, että hän pystyisi olemaan läheisesti myös naisen kanssa, mutta pelkään, että tämä asia ei muutu sittenkään ja hänen "rakastuminen" olikin jotain pliisua ystävään ihastumista, joka on jo menossa pois.

Epäselvästi ehkä selitetty...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla liian epäselvää...

Pelkään ottaa puheeksi tunteeni. pelkään, että hän tyrmää minut ja menetän nykyisenkin läheisyyden, vaikka haluan enemmän. Pelkään, että ystävyys kärsii. Olen hukassa, enkä tiedä, mitä tehdä. Rakastan, mutta en kuitenkaan saa tarpeeksi tältä suhteelta. Siltin roikun tässä, en halua menettää ystävää enkä sitä vähää läheisyyttä mikä meillä on.

ap

Vierailija
2/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilla onnäköjään samat parisuhdeongelmat kuin meillä heteroillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, PAITSI miehissä ei ole tullut vastaan sellaista, joka vähän tuntuu ahdistuvan läheisyydestä. En tiedä voisimmeko ikinä harrastaa esim. seksiä, en usko. Suutelukaan ei tunnu häneltä oikein luonnistuvan. Olen alkanut ajatella, että hänen pitäisi olla miehen kanssa, josko sitten... En tiedä mitä tehdä, hakeeko hän vielä itseään, vai pitääkö oikeasti luovuttaa.

ap