Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino, mitat ja vaatekoko? Oletko tyytyväinen kroppaasi?

Vierailija
05.09.2016 |

Otsikossa kysymykset. Itse olen 163cm/71kg, mitat 102-78-105, vaatekoko 40/42 ja olen melko tyytyväinen. Vyötärön haluaisin ehkä vähän pienemmäksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

159 cm 81 kg, mitat valtavat, vaatekoko lainapeite. Ja juu, en jostain kumman syystä ole kovinkaan tyytyväinen, vatsa voisi olla hivenen pienempi.

Vierailija
2/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163 cm, 64 kg, mitat r: 93 cm, v: 70 cm, l: 95 cm. Vaatekoko: alaosat 36-38, yläosat 34-36. Pidän napakoista vaatteista. En ole tyytyväinen. 10 kg ainakin saatava pois takapuolesta, reisistä ja vatsasta. Mielellään 10 cm pois vyötäröltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm ja painoa lienee 63 kg. Alaosat s/m ja yläosat xs/s/m, riippuu mallista. On aika haastavaa ostaa vaatteita kombolle pitkät raajat ja hoikka, hihat loppuu kyynervarren puoliväliin ja jos housut istuvat lantiolta, jää alaselkään tilaa... Olen ihan tyytyväinen, tässä on iso pudotus takana. Haluaisin silti lisää jäntevyyttä.

Vierailija
4/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä on näiden ketjujen tarkoitus? Mitä AP saa näistä vastauksista?

Vierailija
5/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä on näiden ketjujen tarkoitus? Mitä AP saa näistä vastauksista?

En tiedä muista ketjuista, koska olen aloittanut vain tämän yhden, mutta minua vain kiinnostaa ovatko ihmiset yleensä tyytyväisiä itseensä ja miten monet oikeasti hoikat ja hyväkroppaiset pitävät itseään liian lihavina tai vääränlaisina. Kuten ekassa viestissäni sanoin, olen itse melko tyytyväinen itseeni, vaikka monien mielestä olen varmasti sotanorsu tai vähintään läski.

Ehkä myös haluaisin, että joku normaalipainoinen tai hoikka lukisi aloitukseni ja tajuaisi, että se tyytymättömyys itseen ei tule painosta ja mitoista vaan jostain sisäisestä ja että kaikilla on mahdollisuus olla itseensä tyytyväisiä koosta riippumatta. Itsekin pidin itseäni nuorempana läskinä, vaikka painoin 60kg. Nyt tajuan, että tuhlasin vuosia surkutellen ja ajatellen, etten ole tarpeeksi hyvä eikä mikään määrä laihdutusta olisi ollut tarpeeksi sitä muuttamaan. Itsensä hyväksyminen tulee sisältä, se kai minun pointtini tässä on. 

Vierailija
6/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm, 69 kg, koko 40-42, ihan tyytyväinen 

Vierailija
7/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm/53 kg. Mitoista en tiedä.. Olen kokoon tyytyväinen, mutta koostumuksessa parannettavaa, vähän lisää lihasta ja kiinteytystä niin uskoisin olevani erittäin tyytyväinen.

Vierailija
8/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 cm/53 kg. Mitoista en tiedä.. Olen kokoon tyytyväinen, mutta koostumuksessa parannettavaa, vähän lisää lihasta ja kiinteytystä niin uskoisin olevani erittäin tyytyväinen.

Niin ja vielä vaatekoko, 36/S

Vierailija
9/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 169 cm pitkä ja painan siinä 65-67 kg. En tiedä mittojani. Yläosan koko on 38-40 ja alaosan koko 40-42. Olen ihan tyytyväinen vartalooni, paitsi siihen, että se on osittain aika heikko. Sairastelin kesällä pitkän flunssan ja sen lisäksi loukkasin varpaani, mikä vähensi liikuntaa. En ole mikään "himoliikkuja", mutta tykkään liikkua ja pysyä kohtalaisessa kunnossa.

Vierailija
10/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu mittailee kroppaansa !!! Tiedän pituuteni, 158 cm ja painoni 47 kg. Mitä vittua jollain mittauksilla on väliä? Tyhmien huvia.

Vierailija
11/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä!

Vierailija
12/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu mittailee kroppaansa !!! Tiedän pituuteni, 158 cm ja painoni 47 kg. Mitä vittua jollain mittauksilla on väliä? Tyhmien huvia.

Mä oon joskus mitannut jonkin vaatteen ostamista varten, ja itse asiassa oon ajatellut, että vyötärönympärystä alkaisin mittaamaan siksi, että mulla on selvästi toisen lapsen jälkeen keskivartalo heikentynyt, ja vyötärönympäryksen mittaaminen olisi yksi aika selkeä indikaatio siitä, että vatsalihastreeni on tehonnut!

9

Vierailija
13/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 165/55, tarkkoja mittoja en tiedä, mutta vaatekoko on 34/36, xs/s ja rintaliivit 70C.

Olen melko tyytyväinen. Vatsasta voisin vähän nipistää rasvaa ja reisistä poistaa selluliitin, vaikka ei sitä paljon ole.

Vierailija
14/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/63. Mitoista en tiedä. A-kuppi nyt ainakin. Koko valmistajasta riippuen S-M. Voisin olla etenkin reisistä hoikempi.

Vierailija
15/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170,5cm ja 72,5kg. Mittoja en jaksa alkaa nyt ottamaan, mutta vaatekokoni on yleensäkin m/38-40.

Haluaisin laihtua noin 10kg. Koko kropasta saisi lähteä ylimääräistä rasvaa, mutta eniten haluan päästä eroon paksuista sääristäni.

Muuten olen melko tyytyväinen.

Vierailija
16/16 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/55 kg, 82/62/88 cm, vaatekoko xs-s ja 34-36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi