Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Englanninkieliset ovat usein narsisteja ja kiusaajia

Suomenkielellä Suomenniemellä!
05.09.2016 |

Tämä Tampereen englanninkielisen päiväkodin tapaus osoitti sen - jälleen kerran - että englanninkieliset ihmiset ovat usein narsisteja ja kiusaajia.

Onneksi säästyin englanninkieliseltä päiväkodilta, mutta sain kärsiä peruskoulussa kiusaavasta ja nöyryyttävästä englanninopettaja kuusi vuotta. Opin silloin vihaamaan englanninkieltä yli kaiken. Työelämässä olen huomannut, että monet narsistit käyttävät mielellään englanninkieltä.

Miksi ihmeessä edes odottaa lapselle rehtiä suomalaista kasvatusta, jos työntää lapsensa jonnekin epämääräiseen englanninkieliseen paikkaan!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielellä Suomenniemellä! kirjoitti:

Tämä Tampereen englanninkielisen päiväkodin tapaus osoitti sen - jälleen kerran - että englanninkieliset ihmiset ovat usein narsisteja ja kiusaajia.

Onneksi säästyin englanninkieliseltä päiväkodilta, mutta sain kärsiä peruskoulussa kiusaavasta ja nöyryyttävästä englanninopettaja kuusi vuotta. Opin silloin vihaamaan englanninkieltä yli kaiken. Työelämässä olen huomannut, että monet narsistit käyttävät mielellään englanninkieltä.

Miksi ihmeessä edes odottaa lapselle rehtiä suomalaista kasvatusta, jos työntää lapsensa jonnekin epämääräiseen englanninkieliseen paikkaan!!!

LOL, asun  englanninkielisessa maassa ja on kylla kamalaa kun kaikki ovat narsisteja ja eparehellisia. Kaipaan niin kotoista suomalaista maisemaa missa kaikilla on tama ilme naamalla  :(

Vierailija
2/4 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse ole millään pystynyt kieltä oppimaan  niin turha siitä on kielen puhujia syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkielellä Suomenniemellä! kirjoitti:

Työelämässä olen huomannut, että monet narsistit käyttävät mielellään englanninkieltä.quote]

Hienoa, nyt löytyi uusi diagnostinen kriteeri narsistillekin!

Vierailija
4/4 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä ei suomalaisten kannata opetella mitään ulkomaan kieliä! Me mennään siitä heti pilalle. Ei myöskään mitään ulkomaankauppaa kannata harrastaa, eikä muutenkaan kannata täältä "Suomenniemeltä" kurkkia ulkomaille päin. Kun on maailma niin kovin vaarallinen. Ollaan täällä vaan ihan keskenämme ja toivotaan ettei kukaan kamala ulkomaan elävä vaan huomaa meitä.