Voinko tarjota häissäni hernekeittoa joulukuussa?
Kommentit (14)
Voit. Muista hääkakku kuitenkin ja pannareihin oikeita marjoja sekä kermavaahtoa. Menu on hyvä mainita kutsussa, vaikuttaa häälahjan kokoon.
Hernekeiton vuoksi en muistaisi hääparia 50 € enempää.
Voit toki, onhan häät torstaina? Pidätkö häät joulun jälkeen niin voi kinkunjämistä keitellä?
Kyllä voit ja kahvin kanssa suosittelen korppuja.
Prinsessa Victorian häissä oli hernekeittoa. Oikeasti oli, tietoa löytyy googlella.
Omissa häissä voi tarjota, mitä haluaa.
Hernekeiton lisäksi sopisi toki vaikka jokin klassinen talviruoka tms. muu menuuta täydentävä vaihtoehto. Jokin suolainen piirakka ehkä:)
Kaipa AP voi tarjota häissään mitä haluaa,ei kai häntä mikään varsinaisesti estä.Palstan häämenuista hernari on paremmasta päästä,mieluummin söisin juhlissa hernekeittoa ja pannaria kuin 200 g makaronilaatikkoa tai 100 g karjalanpaistia :D
Ja normaali-ihmisillä menu ei vaikuta lahjan arvoon.Ei se häälahja ole mikään "pääsymaksu" häihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa AP voi tarjota häissään mitä haluaa,ei kai häntä mikään varsinaisesti estä.Palstan häämenuista hernari on paremmasta päästä,mieluummin söisin juhlissa hernekeittoa ja pannaria kuin 200 g makaronilaatikkoa tai 100 g karjalanpaistia :D
Ja normaali-ihmisillä menu ei vaikuta lahjan arvoon.Ei se häälahja ole mikään "pääsymaksu" häihin.
Kyllä itse satsaan enemmän häälahjaan jos tiedän että ruokailu on kalliissa ravintolassa/ alkoholitarjoilu sisältyy jne.
Hernekeiton ja pannarin järjestää kevyesti alle 10 €/ henkilö. Täten hääparille jää 40 € "lahjaan". Mekon ja meikit saa maksaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse satsaan enemmän häälahjaan jos tiedän että ruokailu on kalliissa ravintolassa/ alkoholitarjoilu sisältyy jne.
Hernekeiton ja pannarin järjestää kevyesti alle 10 €/ henkilö. Täten hääparille jää 40 € "lahjaan". Mekon ja meikit saa maksaa itse.
Vain AV:lla tuntuu sitkeästi elävän tämä ajatus,että lahjan arvon tulisi jotenkin olla verrannollinen häiden ruokatarjoilun hienouden/runsauden kanssa,mikään etiketti ei taatusti tällaista neuvo.
Et