Seksikkäintä miehessä
Aah mikä on mielestäsi seksikkäintä miehessä, sano niin paljon tai niin vähän kuin haluat. Omani on kädet, lihaksikkaat vahvat kädet. Ah. Omassa miehessä hänen kädet on upeat ja varsinkin jos treenaa paljon.
Kommentit (41)
Rikosrekisteri, tatuoinnit, lyömäkäsi paketoitu, pikavipit ulosotossa, leijonariipus, kiitos-t-paita.
Leveät hartiat. Kiinteä takamus. Isot lihakset. Saa olla vähän mahaa. Parta. Joko pitkä tukka poninhännällä tai sitten ajeltu pää. Hyvin tehdyt tatuoinnit ovat myös seksikkäitä. Tumma karvoitus, vaaleat silmät. Pilke silmäkulmassa hymyily. Luonteesta sytyttää kohteliaisuus ja huumorintaju.
Vaalet silmät esim. vihreät ja kohteliaisuus. Yksikin päivä kaupassa avasi minulle oven komea mies ja haaveilin millainen mahtaisi olla makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Leveät hartiat. Kiinteä takamus. Isot lihakset. Saa olla vähän mahaa. Parta. Joko pitkä tukka poninhännällä tai sitten ajeltu pää. Hyvin tehdyt tatuoinnit ovat myös seksikkäitä. Tumma karvoitus, vaaleat silmät. Pilke silmäkulmassa hymyily. Luonteesta sytyttää kohteliaisuus ja huumorintaju.
Kiitos kun kuvailit mun puolesta! Meillä on sama maku <3
Tai kun paita käärittynä niin että kädet näkyvät näin ah <3 http://i.imgur.com/NuoyZsC.jpg
Minä tykkään miesten kapeista lantioista. siis varsinkin sellaisten pitkien ja laihojen muusikoiden kapeat lanteet... uuh! Myös käsivarret ja selkä ovat ihania.
Ulkonäöllisesti: leveät hartiat, vahvat ranteet ja suuret kämmenet. Ei salilla pumpattuja rasvattomia miehiä vaan ihan tavallisia kookkaita miehiä.
Muutoin: pilke silmässä, samanlainen huumorintaju
Timmissä kunnossa oleva alavatsa, hieman karvoitusta, matalavyötäröiset housut.
Led Zeppelinin Robert Plant on isäni ikäinen mutta nuorena hän oli vartaloltaan juuri sellainen mistä pidän.
Sellainen hieman mahakas, kalju, hieman rupsahtanut ja elämää nähnyt juopohko, pilke silmässä oleva herrasmies.
Aloitus on törkeää seksismiä ja miesten esineellistämistä.
Kiltti käytös, 100% nörtti ja musikaalinen ♡
N18
Suun seutu, hampaat, hymy, nauru ja huumori.
Mielestäni ulkomaailaset miehet ovat todella seksikkäitä, norjalaiset ja varsinkin venäläiset jotenkin erittäin miehekkäitä ja hartiakkaita. Upeita rakastajia.