Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyly naapuri

Vierailija
04.09.2016 |

Mikähän naapurin (kerrostalo kyseessä) miestä oikein vaivaa? Kyseessä on n.40-v mies. Hän ei koskaan tervehdi rappukäytävässä, mulkaisee vain ja menee ohi. Jos olen koirani kanssa, hän kiertää niin kaukaa kun mahdollista ja jopa jää johonkin nurkkaan odottamaan että menemme ohi. Todella inhottavaa, kun itse aina mukavasti ja hymyillen tervehdin kaikkia. Enää en tätä miestä kyllä moikkaile... :( Tulee aina vaan paska fiilis kun hänet näkee. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän ei tykkää koirista. Ehkä koirasi vaikka haukkuu kun et ole kotona, ja se vituttaa miestä. En minäkään tervehdi naapuria, jonka hirviökakarat huutavat noin 12 tuntia vuorokaudessa. Enkä niitä, jotka pitävät yhteistä tietä omana leikkikenttänään ja niitä joutuu väistelemään ohikulkiessa. Eipä paljoa tee mieli olla kohtelias ihmisille, jotka häiriköi muita ja joiden lähinnä toivoisi painuvan sanonko minne....

Vierailija
2/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai. TAI. Sitten se mies ei vain ole sosiaalinen, eikä tykkää tervehtiä ihmisiä. Ja hieman pelkää koiria. Mitä se sun elämään vaikuttaa sanooko joku tuntematon moi vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko vaan pitää kesyttää.  Tervehdin omaa naapuriani uskollisesti n. 3,5 vuotta ennen kuin hän rupesi tervehtimään vastaan :)

Vierailija
4/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ukko vaan pitää kesyttää.  Tervehdin omaa naapuriani uskollisesti n. 3,5 vuotta ennen kuin hän rupesi tervehtimään vastaan :)

Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi pakolla tehdä asioita, jotka kuuluu vaan turhiin sosiaalisiin normeihin?

Vierailija
5/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 13-vuotias kultainennoutaja ei kyllä hauku koskaan, nukkuu vaan, että siitä ei ainakaan ole kyse. Tällä miehellä itsellään on lapsia jotka meluavat.

Sen verran tyly käytös haittaa, että tulee harmillinen olo aina kun hän käyttäytyy tylysti. ap

Vierailija
6/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 13-vuotias kultainennoutaja ei kyllä hauku koskaan, nukkuu vaan, että siitä ei ainakaan ole kyse. Tällä miehellä itsellään on lapsia jotka meluavat.

Sen verran tyly käytös haittaa, että tulee harmillinen olo aina kun hän käyttäytyy tylysti. ap

Eikö sun elämässä oikeasti ole mitään muuta harmiteltavaa?

Vierailija
7/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tässä meidän talossa kuka koskaan tervehtii on eräs somalinainen, muilla on tapana toljotella oudosti toiseen suuntaan jos sattuu rappuun samaan aikaan :D

Vierailija
8/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi pakolla tehdä asioita, jotka kuuluu vaan turhiin sosiaalisiin normeihin?

Ei kai sitä tervehtimistä voi hohtimillakaan kenestäkään vääntää, mutta naapurin moikkaaminen kuuluu mielestäni hyviin tapoihin.

Vierailija
9/14 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun elämässä oikeasti ole mitään muuta harmiteltavaa?

Eipä juuri, onneksi. ap

Vierailija
10/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta naapureista, jotka eivät tervehdi joo. Taitaa olla kerrostaloissa normi. Ei sille voi mitään jos jollain on huonot käytöstavat!

Vierailija
11/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä helvetin takia pitäisi tervehtiä? Ei naapureiden kans tarvi kaveerata.

Vierailija
12/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös joku tuollainen autisti naapurina. Yhden kerran se tervehti vähän säikähtäen ensin tervehdystäni, mutta sen jälkeen on leikkinyt kuin olisin ilmaa. Olkoon autisti.

Vierailija
13/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä helvetin takia pitäisi tervehtiä? Ei naapureiden kans tarvi kaveerata.

Et varmaan tervehdi kaupan kassaakaan tai sano sille mitään, koska "ei tarvi kaveerata". Pällit ei tunnu tajuavan peruskäytöstapoja, ei hein sanominen puolotutulle tai oudollekaan tarkoita sitä, että heti kahville tai nussimaan tarvisi lähteä!

Vierailija
14/14 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tervehdi. Hämmennyn voimakkaasta tuoksusta.

Menen ihan lukkoon. Kun nainen koiransa kanssa on kävellyt ohi, niin jään paikalle nuuhkimaan ilmaa. Samalla kun nuuhkin niin ylähuuli väräjää ja paljastaa ylähampaani.

Saatan murista hiljaa. Joku siinä tuoksussa on samaa kuin äidissäni, mutta nainen ei ole äitini.

Onko nainen lähiomaiseni, kenties siskopuoleni?

Kuka ap oikein olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi