Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on tämä kuvitelma, että baareissa kaikki etsivät seuraa?

04.09.2016 |

T. Poikaystävän kanssa baarista kotiutuva 25-vuotias nainen

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väärä kuvitelma. Vain miehet etsivät.

Vierailija
2/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta varten siellä muka käydään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ilta kirjoitti:

Se on väärä kuvitelma. Vain miehet etsivät.

Ei kaikki miehetkään

Vierailija
4/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvin vuoksi. Mulla on mies. En etsi miestä.

Onko se niin vaikea ymmärtää? Kun olin sinkku

niin en silloinkaan etsinyt miestä baarista.

Vierailija
5/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huvia saa baarissa käynnistä?

Käyt siellä tottumuksesta tai mittauttamassa markkinaarvoa, eli pohjimmiltaan seuraa hakemassa, vaikka et sitä juuri nyt haekkaan.

Baareissa on liian meluisaa keskusteluun ja juomat sika kalliita.

Seuran haku on ainoa todellinen syy miksi siellä käydään, ihan turha lässyttää mitään muuta.

Vierailija
6/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan seksiä haluavat. Toiset vaan tunnustaa paremmin tämän tarpeen itselleen ja uskaltavat tehdä aloitteita sen tyydyttämiseksi.

Vierailija
7/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiiliksen. Musiikki kovalla, hämärää, tanssimaan heittäytyviä ihmisiä...

Miksi ihmiset käy ruokaravintolassa vaikka ruokaa saisi kotiinkin, miksi ihmiset menee festareille vaikka musiikki kuuluisi varmemmin ja paremmin kotona? Iloisista, rennoista ihmisistä tunnelma tarttuu ja on kivempi tanssia siellä baarin tanssi lattialla kuin yksin olkkarissa.

Vierailija
8/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ikääntyneemmät naisporukat tapaisivat mieluummin viihtyisässä ravintolassa, jos tarkoitus on vain tavata ja keskustella. Kuvittelisi, että viinanhuuruinen ja meluisa baari ei juuri houkuttelisi...

Vierailija
9/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset käy ruokaravintolassa vaikka ruokaa saisi kotiinkin, miksi ihmiset menee festareille vaikka musiikki kuuluisi varmemmin ja paremmin kotona? Iloisista, rennoista ihmisistä tunnelma tarttuu ja on kivempi tanssia siellä baarin tanssi lattialla kuin yksin olkkarissa.

Miksikö? KOSKA HE HAKEVAT SEURAA!!!

Vierailija
10/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että ikääntyneemmät naisporukat tapaisivat mieluummin viihtyisässä ravintolassa, jos tarkoitus on vain tavata ja keskustella. Kuvittelisi, että viinanhuuruinen ja meluisa baari ei juuri houkuttelisi...

Minä en ainakaan ole tuntenut mitään vetoa baareihin sen jälkeen kun olen pariutunut 25 vuotta sitten. Piti oikein alkaa miettimään että koska olen käynyt baarissa ja luulen että se oli toissakesänä kun kävin lähibubissa juomassa pari lonkeroa kesäloman alun kunniaksi ja silloinkin syy oli se että kotiin ostetut juomat loppui.

Vierailija
11/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Aikuiset ihmiset tosiaan kutsuvat ystäviä kotiinsa ja tehdään hyvää ruokaa jne. Varsinkin jos porukassa on sinkkuja niin ne hylkäävät pariutuneet kaverinsa jos lähdetään radalle.

Vierailija
12/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? KOSKA HE HAKEVAT SEURAA!!!

Ai käykö ihmiset ruokaravintolassa ja festareilla myös vain "pariutumustarkoituksella"? Wtf miten kapeaa jonkun elämä voi olla. Olen nyt 31-vuotiaana ollut puolisoni kanssa yhdessä ja uskollisena 17 vuotta, mut olen mä silti ravintolassa käynyt, miehen kanssa, ilman miestä, koko perheenä, vain lasten kanssa... ja oon muuten käynyt baarissakin 18-25v, nyt lasten synnyttyä ei ole saanut aikaiseksi mutta kyllä varmaan vielä joskus. Kaipaan vähän just sitä musiikkia ha tanssia, ei se olkkarissa kalsarit jalassa jamittelu ole sama juttu :)

Vierailija
13/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan tanssia ja kuunnella hyvää musiikkia ikääntymisestäni huolimatta. Musiikkimaku ei ole muuttunut eikä tanssimishalu.

46v.

Vierailija
14/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan tanssia ja kuunnella hyvää musiikkia ikääntymisestäni huolimatta. Musiikkimaku ei ole muuttunut eikä tanssimishalu.

46v.

Niin ja kaveri tovat vähintään 3v. nuorempia.

Vierailija
15/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyt siellä tottumuksesta tai mittauttamassa markkinaarvoa, eli pohjimmiltaan seuraa hakemassa, vaikka et sitä juuri nyt haekkaan.

Seuran haku on ainoa todellinen syy miksi siellä käydään, ihan turha lässyttää mitään muuta.

Tosi rasittavia nämä "markkina-arvon mittauttajat", joiden päähän ei millään mahdu, että joku ajattelee toisella tavalla kuin itse. Koska itse hakee seuraa, niin kaikki muutkin hakevat seuraa. Aika yksinkertaisia taidatte olla.

Vierailija
16/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua kiehtoo yökerhojen tunnelma. Olin nuori 80-luvulla ja on hauska muistella menneitä. Miehet olen jättänyt jo taakseni kauan sitten. 

Vierailija
17/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn baarissa, koska tykkään tavata sekä ystäviä että satunnaisia tuttuja sekä tutustua uudiin ihmisiin. Ruokaravintolassa tai jonkun kotona ollaan yleensä vain tietyllä porukalla, baarissa voi tavata sellaisiakin tuttuja, joiden kanssa ei muuten sopisi treffejä. Voi myös tempautua keskusteluun aiemmin tuntemattoman tutuntutun kanssa. Lisäksi tykkään tunnelmasta: tykkään katsella ihmisiä, kuunnella musiikkia ja fiilistellä. Klubeilla käyn pääsääntöisesti tanssimassa.

T. N41, avoliitossa

Vierailija
18/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten yksinkertainen ihminen voi olla? Se, ettet sä viihdy baarissa muuta kuin seuranhakumielessä, ei tarkoita, että kaikki muutkin niin tekisivät. Itsekin tykkään käydä baareissa tanssimassa ja istumassa iltaa kavereiden kanssa. Ei mua kinosta siellä olevat miehet, eikä todellakaan kiinnosta jos joku lähestyy.

Vierailija
19/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Vierailija
20/22 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn baarissa nimenomaan tanssimisen takia! Yleensä viihdyn paremmin vain ystävien kanssa illanistujaisissa jonkun kotona tai ravintolassa, mutta pari kertaa vuodessa tekee mieli lähteä tanssimaan.