Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA !!! Joku outo nainen on seurasi minua ja on nyt oveni takana!!!!!!

Vierailija
03.09.2016 |

Hän oli jotenkin karmivan näköinen muutenkin. Kiinitin huomioni siihen, että oli todella laiha ja varmaan melkein 190cm pitkä.
Hänellä oli lila pitkä huopatakki.

Huomasin, että hän vilkuili kassajonossa kokoajan minua päin. Hän pakkasi jotenkin älyttömän pitkään tavaroitaan ja jäi kaupan pihaan muka käyttämään puhelintaan.
Kun tulin ulos ja lähdin kävelemään niin kokoajan hän vilkuili edellä kävellessään minua. Ja kun minä käännyi taloni siis kerrostalon pihaan niin hän lähti muka vastakkaisen talon pihaan.
En enää katsellut taakseni ja poltin pihassa vielä yhden tupakan.
Sen jälkeen kävin alakerran kerhohuoneella lukemassa lehteä.
Sitten kotiin mennessä rappuja ylös kiivetessä havaitsin jonkun kävelemässä edelläni ja mitä nopeammin kävelin huoneistolleni niin aloin kuulla juoksu askelia ylempää.
Sitten omalla ovella aloin kaivaa avaimia niin kuulin jonkun kävelevän ylemmällä tasanteella edes takaisin. Kurkasin portaisiin, että onko se naapurini niin tämä outo kotimatkalla edelläni kävelevä nainen kurkkasi ylhäältä ihan todella leveä hymy naamalla . Siinä kohtaan tuli jostain syystä kauhea pakokauhu, menin äkkiä omaan asuntoon. Ja vedin oven kiinni.
Sitten vilkkaisin ovisilmästä niin tämä nainen seisoo oveni takana ja sopertaa jotain sian saksaa.
Nyt edelleen kuulen, että on tuolla rappukäytävässä.
Mitä ihmettä mun pitää tehdä??? En uskalla mennä puhumaan. Se äskeinen hymy ei ollut mitenkään ystävällisen näköinen vaan enemmän tällainen, että ei tässä mitään minä vaan tulen ja listin sinut.
Soitanko poliisille? Vai ambulanssi vai mitä???
Vaikutti ettei ole järissään. Kaupassakaan ei puhunut myyjälle sanaakaan. Vaikka myyjä tervehti ja kysyi tuleeko muuta.
Anteeksi huono kirjotus, mutta olen yhä pelosta sekaisin.
Kertokaa mitä teen. Myöskin pelottaa, että yrittää tulla sisään tänne asuntooni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää huopatakkinainen. Keksi uusi aloitus.

Vierailija
2/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä! Kysy ottaako edes poskeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt sinne asuntoosi pääsisi?

Vierailija
4/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, tää sama juttu on ollut täällä joskus vuoden sisällä.

Vierailija
5/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks soitat poliiseille, ne kertoo, että nainen on mielenterveyspotilas ja oliks se karannut hoitajilta ulkoilun yhteydessä. Eiks tää tarina niin mennyt?

Vierailija
6/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ekalla kerralla oli jännää luettavaa, mutta sori vaa ei enää :D. Kyllähän kaikki tajuavat, ettei kukaan tuossa tilanteessa tänne kerkeisi kirjottelemaan.

Mutta oli sitä silti hauska lukea, mutta sori vaan ei enää!! Kokeile 10 vuoden päöstä uudelleen. Ei ihan näin tiheää.

Vierailija
7/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-haa..mysteerinainen lilassa takissaan is back!

Vierailija
8/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Koita nyt keksii välillä uusia juttuja.

Vierailija
9/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, eikö täälläkään tule enää muuta kuin uusintoja?

Vierailija
10/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet

Vierailija
11/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni jo saunan pukuhuoneeseen. Sieltä kuului HÖÖ.

Vierailija
12/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jännä - se sekaisin oleva mysteerinainen on selvästi AP itse.

Huh, taudin kuva on tosiaan vakava. Muista AP ottaa ne lääkkeet.

Vierailija
13/13 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap onkin itse tuo sekaisin oleva nainen ja oon taas karannut mielisairaalasta ja kirjottelee tätä nyt jonkun toisen oven takana. No joo ei mitään järkeä, mutta eihän noista voi tietää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi