Provoilijat, miksi laitatte samoja vanhoja provoja?
Miksette keksi uusia?
Sinä joka löydät kaapin takaa puhelimia, sinä joka sait pelätyn puhelun jne...miksi te kiusaatte samoilla? jos ette keksi uusia ja parempia, olkaa hiljaa. Hyvät uudet provot on aina tervetulleita.
Kommentit (4)
Ei aina jaksa keksiä uusia. Olette niin helppoja kumminkin. - Trollitar
Vierailija kirjoitti:
Ei aina jaksa keksiä uusia. Olette niin helppoja kumminkin. - Trollitar
Ihmettelen itse lähinnä sitä, millaisista olosuhteista kumpuaa halu päästä riitelemään palstalle. Pätemistarpeen ymmärrän ja kiusaamisenkin, kun itse on päsmärin tai kiusaajan uhri. Mutta että riitelemään? Suurimmalla osalla meistä on niitä riitatilanteita elämässä muutenkin jo ihan tarpeeksi niin ettei tarvitse palstalta käydä lisää pyytämässä.
Trollitkin on ihmisiä, ei voi aina keksiä uutta materiaalia ilmaiseksi. Ja joku miehet vastaan naiset trolli toimii aina.
Tässä muutamia, jotka on jo käytetty ja joita ei ihan oikeasti tarvitse lähettää tänä iltana:
- Poikani/tyttäreni harrastaa tai aikoo harrastaa seksiä, miten kiellän. Hän on XX vuotias (yli 18 vee)
- Työttömät olette laiskoja menkää töihin.
- Autoilijat on kusipäitä, eikun pyöräilijät on kusipäitä eikun jalankulkijat vasta ovatkin.
- Löysin XXX, pettääkö mieheni minua?
- mikä tahansa viesti, jossa kerrotaan mukamas normaalitilanteena jotakin käsittämättömän epäoikeudenmukaista ja sitten kysytään aiheeseen liittyen jotakin pikkuasiaa.
- Ikäerohulluusjutut
- läskiprovoilu, jota sössö harrastaa
- miehet on sikoja yleistykset
- lompakkolois - märinä
- alfamies sitä, mgtow - mies tätä