Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäsit Outlanderin 2. tuotantokauden grande finalesta eilen?

Vierailija
02.09.2016 |

Onhan tuon joku toki voinut nähdä jo aikaisemminkin;)

Mutta kuitenkin, mun mielestä oli kyllä mahtavasti toteutettu Breen ja Rogerin tuleminen sarjaan, niin ovat omannäköisensä hahmot. Claire vanhana toimi myös yllättävän hyvin! Ja se paluu kivikehän kautta oli myös toteutettu hyvin. Sitä vaan jäin miettimään miten säädellä mihin aikaan menee?

Gellishän meni aikaan ennen kuin Claire ekaa kertaa saapui 1700-luvulle, nyt taas Claire palaa kronologisesti tismalleen 20 vuotta myöhempään ajankohtaan kuin 1. kerralla vaikka meni heti Gelliksen perästä?

Muistaako joku? On mulla nuo kirjatkin ja aloittelin eilen taas Matkantekijää heti tämän perään. Mutta ensimmäisestä lukukerrasta on varmaan 10 vuotta aikaa jo :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa säädettiin ajattelemalla henkilöä siitä ajasta johon haluaa siirtyä.  Siis esim. siirtymällä nykyaikaan Clare ajatteli Frankia. Siirtyminen kai aina oli noin suurinpiirtein 200 vuotta eteen tai taaksepäin.

Vierailija
2/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa säädettiin ajattelemalla henkilöä siitä ajasta johon haluaa siirtyä.  Siis esim. siirtymällä nykyaikaan Clare ajatteli Frankia. Siirtyminen kai aina oli noin suurinpiirtein 200 vuotta eteen tai taaksepäin.

Oliko se noin simppeliä, enpä muistanutkaan :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynelehdin miltei koko jakson ajan. Mielestäni oli mahtava. Ja ajattelin myös, että aloittaisin lukemaan kirjat taas uudelleen.

Vierailija
4/4 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynelehdin miltei koko jakson ajan. Mielestäni oli mahtava. Ja ajattelin myös, että aloittaisin lukemaan kirjat taas uudelleen.

Joo Muukalaisen minäkin luin samanaikaisesti kun seurasin 1. kautta tv:stä mutta tätä Sudenkorentoa en oikein jaksa kun nuo Ranska-ajat eivät olleet niin mun mieleen että välillä oli vaikeuksia seurata sarjakaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän