Tajusin juuri että minulla ei ole yhtään todellista ystävää
On vain perhetuttuja joiden kanssa joskus nähdään mutta ei yhtään sellaista joka haluaisi joskus lähteä vaikka lasilliselle tms. :-(
Kommentit (16)
Ei ole minullakaan. Olen keski-ikäinen.
Siskot? Kälyt? Serkut? Työkaverit?
Eikä mulla
Ystävät vaan ovat karisseet pois. Itse asiassa jo silloin, kun täytin 18 vuotta ja muutin kotiseudulta kauas pois. Sen jälkeen välit viilenneet silloisiin ystäviin, enkä ole uusia onnistunut kaikesta yrittämisestä huolimatta löytämään. Siis sellaisia ystäväystäviä, joille ovi vuodattaa kaikki murheetkin.
N36
Vierailija kirjoitti:
Syy löytyy peilistä.
Tätä olen miettinyt. Olen enemmänkin miellyttäjä kuin provosoiva, että mikähän minussa mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy löytyy peilistä.
Tätä olen miettinyt. Olen enemmänkin miellyttäjä kuin provosoiva, että mikähän minussa mättää?
Sä joudat roskikseen, kun uutuudenviehätys katoaa.
Ei mullakaan enkä kyllä kaipaakaan. Sisko, kälyt ja jokunen tuttu riittää varsin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Siskot? Kälyt? Serkut? Työkaverit?
Ei ole, ei ole, ei ole, kaikki miehiä. Mä en oikeastaan jaksa enää edes yrittää, kun aina kaveruudet kuihtuu alkuunsa. Saman yksinäisyyden saa ilman yrittämistäkin, säästyypä edes pettymyksiltä.
T. Eräs niistä joilla ei ole ystäviä
Ei minullakaan, mutta onhan netti. Riittää mulle.
N-80
Mun kumppanini on mun paras ystäväni.
Sama juttu, kelpaan kun tarvitaan apua joten lopetin itse kokonaan yhteydenpidon ystäviin
Täällä 21 vuotias. Vuosi sitten tajusin ettei ole yhtään ystävää avopuolison lisäksi. Itkin monta viikkoa ja kyllähän tuo edelleen kirpaisee.
14. Oon saman ikäinen mut mulla ei ole ketään. Täysin yksin. ;(
Ikä?