Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minut alkuun Pokémon Go:n kanssa, please. Appsit ja kaikki ovat minulle uutta (ja hepreaa).

Vierailija
01.09.2016 |

Olen 37-vuotias nainen ja nyt näyttää, että Pokemon-villitys yrittää vallata minutkin. Niin moni siitä puhuu minunkin tuttavapiirissäni ja samanikäiset ja minua vanhemmatkin tyypit sitä tuntuvat pelaavan. Lapsena ja teininä pelasin paljonkin NES'llä ja nyt aikuisenakin jonkin verran tulee kausittain pelailtua Playstationilla. Eli siis jonkinlaista pelitaustaa löytyy ja ehkä sekin siis vaikuttaa, että pieni Pokemon-kärpänen yrittää purra.

Minulla ei ole ollut älypuhelinkaan vielä kovin kauan, kun en millään olisi raaskinut luopua vanhasta simpukkapuhelimestani, mutta se teki lopulta tenän, joten oli "pakko" hankkia älyluuri. Mitään appseja en ole siihen ladannut, enkä tiedä yhtään siis miten homma toimii. Tai siis, joku google-tili minun pitäisi ilmeisesti luoda? Mutta mistä minä tiedän sitten pelejä lataillessani, onko ne ihan turvallisia? Voiko noilla jutuilla joku päästä mun luurii käsiksi ja vakoilla mua? Hahah, no toi kuulosti jo melko vainoharhaiselta! :D

Jos vaan joku voisi vähänkään neuvoa alkuun, niin olisin tosi kiitollinen! Myös muista hyvistä peleistä ja sovelluksista ottaisin vinkkejä vastaan, kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Androidi vai mikä puhelin kyseessä? Jos android, etsit puhelimesta play kaupan, kirjotat sinne pokemon go ja lataat sen sieltä. Jos kyselee luottokorttia, paina ohita. Play kaupasta on pääosin turvallisinta ladata

Vierailija
2/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on android, olet jo ehkä googletunnuksilla kännykässä sisällä? Play kaupasta haet sen sovelluksen (sovelluksen kehittäjä Niantic, älä lataa muita).

Peliin voit sitten mennä joko gmail tunnuksilla tai tehdä oman tunnuksen pokemonsivulle, peli kyllä neuvoo siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Androidi vai mikä puhelin kyseessä? Jos android, etsit puhelimesta play kaupan, kirjotat sinne pokemon go ja lataat sen sieltä. Jos kyselee luottokorttia, paina ohita. Play kaupasta on pääosin turvallisinta ladata

Android. Eikö siis tarvi erikseen mitään tilejä luoda?

Vierailija
5/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on android, olet jo ehkä googletunnuksilla kännykässä sisällä? Play kaupasta haet sen sovelluksen (sovelluksen kehittäjä Niantic, älä lataa muita).

Peliin voit sitten mennä joko gmail tunnuksilla tai tehdä oman tunnuksen pokemonsivulle, peli kyllä neuvoo siinä.

En ole kyllä mitään tunnuksia tehnyt, eli en varmaan ole missään vielä. :)

Vierailija
6/6 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on esim. Gmailin sähköposti, sulla on googlen tunnukset olemassa. Voit käyttää niitä pelin aloituksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan