Näin viime yönä aivan hirveää unta, vieläkin itkettää ja harmittaa koko painajainen!
Mitähän mä mahtaa tarkoittaa tälläinen uni:
Meille tuli eräs kaveri (miespuolinen). No siinä sitten oltiin meillä kunnes tämän kaverini likka kaveri huuteli parvekkeen alla mustasukkaisena kaikennäköistä. Siinä sitten ihmeteltiin, että mitä hittoa taas se sekoilee. Sit yhes hetkessä tämä mies muuttui ihan omituiseksi ja alkoi nurkassa puhua jotain ihan omituisia, koko ajan siinä unessa hoin, "mikä sulla on, mikä sulle tuli??" ja koko ajan se mies menee yhä enemmän sekavaa kuntoon ja alkaa vaan kuristaa minua. Sit saankin yhes hetkes sen sillee ettei pysty kuristaa minua ja o n sillee selälleen, niin tämä kaveri muuttuu ihan veltoks ja sellaiseksi hirviön näköiseksi. Sit heräsinkii siihe. Itkuhan siinä tuli. Nyt vaan mietin et mitä hittoo! Mitä tuollaiset unet voi tarkoittaa??
Kommentit (2)
Unet ei tarkoita mitään eikä sitä oikein tiedetä mistä unisisällöt kumpuaa. Ole siis huoleti. Itsekin näen säännöllisesti niin kamalia painajaisia että riipii selkäpiitä koko päivän. Unilla on siis valtava vaikutus ihmiseen. Just viimeyönä näin unta että joku mies kosti mulle jotain hukuttamalla kissan johonkin patterihapon tyyppiseen nesteeseen. Kesti kauan saada unta sen jälkeen.
Up